Outlet Roermond...

Discussie in 'De lounge' gestart door G89, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Wie is daar wel eens geweest?
    Is het groot? Hebben ze daar eet tentjes oid...
    Ik woon namelijk nog niet zo lang in Limburg en nu komen mn moeder en zusje in april op bezoek en we willen iets leuks gaan doen.
    Het moet voor mn zusje ook leuk zijn, want ze is 12 en helemaal freaky op merkkleding.
    Dus ik zat te denken aan outlet in Roermond, maar ben daar nog nooit geweest, weet alleen dat daar allemaal merkkleren e.d. zijn.

    Dus kom maar op met de ervaringen!!
     
  2. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.879
    818
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    Ik lees even mee,woon ook nog niet zo lang in Limburg,dichtbij Roermond.
     
  3. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  4. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    *graaft even diep in haar geheugen*

    Wij zijn er in oktober een keertje op een zondag geweest. Doe dit niet!!! Pokkedruk!

    Volgens mij zijn er wel eettentjes. Wij hebben er zelf niet gegeten, maar zijn er wel tegengekomen. Kan wel niet meer zeggen hoeveel en wat precies.

    Het is er vrij groot vind ik, maar vooral heel gezellig. Ik weet niet of je Maasmechelen Village kent, die vind ik tegenover Roermond gezien dan iets minder gezellig.

    Je hebt er naast klerenwinkels ook een outlet van Black & Dekker (vriendlief was helemaal in de wolken :D). Maar je hebt er ook de gewonere merken zoals o.a. Adidas en Helly Hansen. Dus niet allemaal van die vreemde dingen die je alleen maar van op tv hoort.

    Zo, verder kan ik er eigenlijk niet zo veel over vertellen, want ben er dus zelf nog maar 1x geweest... Veel plezier!
     
  5. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou wij vonden Roermond juist het mooiste outlet center van Nederland hoor. Leuke merken, niet zo muf als rosada en bataviastad en op loop afstand van het centrum.

    Wij vonden het erg leuk hoor en zijn mega goed geslaagd :D
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    is wel leuk!! veel merkwinkels idd, en ook van alles om te kunnen eten!!
     
  7. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    We willen op een zaterdag gaan! Aangezien ik door de week werk en mn moeder ook en mn zusje natuurlijk naar school moet.
    Daarbij komen ze zelf uit Gelderland ( vlak bij Apeldoorn ) en het is 1,5 uur rijden voor hun.
    Het zal dus wel op een zaterdag moeten! Dan zal het ook wel pokke druk zijn!
     
  8. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Ik zit net op de site te snuffelen. Blackeyedgirl thnx voor de link! Maare is het overdekt of gewoon open?
     
  9. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    ja bij t outlet in roermond heb je ook eettentjes, volgens mij ook een Mac.. en ik denk dat je zusje het geweldig vind als ze van merkkleding houdt.

    het is idd wel druk.. maarjah wat verwacht je anders op een zaterdag in een outlet centre??

    en ja kan naderhand ook lekker roermond inlopen, is maar een klein stukje...
     
  10. teigetje1

    teigetje1 Fanatiek lid

    18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Het outlet in roermond schijnt echt een aanrader te zijn. Wij hebben in roermond gewoond, maar kwamen daar eigenlijk nooit. Je het veel merkkleding voor weinig (zegt men), en er zijn eetgelegenheden genoeg.
    Wat ik je nog kan vertellen is, dat er ook pendelbussen rijden (gratis) van bijv het station naar:
    * Outlet
    * woonboullevard (of hoe je het schrijft), met winkels zoals, blokker, mediamarkt, AH, trendhopper en nog veel meer
    * praxis,gamma,leen bakker, kwantum en intratuin e.d.
    En het centrum is idd op loopafstand. Er is dus genoeg te doen voor een lekker dagje uit.
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief

    ja goed het is zaterdag dus druk zijn is het vast wat wil je ook anders....maar het is niet overdekt....
     
  12. teigetje1

    teigetje1 Fanatiek lid

    18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    O ja, het outlet is open
     
  13. Vlinderr

    Vlinderr Fanatiek lid

    11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Het viel mij tegen, maar had misschien ook te hoge verwachtingen.

    Volgens mij heb je daar La Place (van V&D) en de M'c Donalds waar je wat kunt eten.
    Naast kledingwinkels, heb je ook een aantal winkeltjes met servies, kookspullen etc..
     
  14. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Ja nouja! Als het echt pokke druk is, kunnen we altijd nog even de stad in gaan! Het gaat me er mee om, dat mn zusje dit vast erg leuk zal vinden!
    Ze spaart altijd 6 maanden om een dure diesel/g-star/replay broek te kunnen kopen van 130,- euro
    Ze is 12 en wil gewoon graag merk kleding.. dus dacht ik dit is vast wel iets voor haar! En het bespaart dr ook nog geld.

    Voor mn moeder en ik maakt het niet zoveel uit! Al zitten we de hele dag op een terrasje, als we maar even kunnen bijkletsen!
     
  15. Alita

    Alita Niet meer actief

    nou of het veel goedkoper is allemaal.....maar goed het gaat om de leuke dag en idd je kunt altijdf nog de stad ingaan!!!
     
  16. Alita

    Alita Niet meer actief

    !!!! hahaha
     
  17. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Op de site, zie je wel een paar foto's en daar ziet het er wel erg leuk uit! Zo aan de merken e.d. te zien zijn er wel behoorlijk wat winkels, dus dat lijkt me wel leuk!
     
  18. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    heel leuk de outlet maar wel super druk in het weekend als je met kinderwagen gaat is het in het weekend niet te doen. Je hebt er veel leuke winkeltjes liggen zoals mexx villa happ timberland,leonardo..ik vind het altijd heel erg gezellig en als je toch snel iets moet hebben op een bepaalde dag...iedere zondag zijn ze ook open
     
  19. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    owja veel goedkoper is het eigenlijk niet sommige dingen wel maar vaak zijn de dingen er alsnog peperduur
     
  20. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ik woon in Venlo dichtbij Roermond maar ik ben er niet echt van onder de indruk , vond veel van de spullen best wel ouderwets en nog megaduur ( bijv. D&G ) , er zijn geen tentjes wel een koffiecafe , macdonalds broodjes en friteskraampje ... Maar op zicht best leuk om een dagje Roermond te doen hoor inclusief outlet center , je kunt het centrum te voet bereiken vanaf outlet center en er ligt in de buurt ook nog een retailpark ... Centrum is wel leuk , veel terrasjes en best leuke winkels maar ga inderdaad niet in het weekend want dan barst het er van de duitsers :D
     

Deel Deze Pagina