Overijssel/Twente mama's (to be)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Babyluvv, 17 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Goedemiddag dames,

    Normaal gesproken maak ik niet zo snel een clubje aan. Maar het lijkt me leuk, om in zo'n groot forum waar we overal & nergens vandaan komen een clubje te hebben met andere mama's & mama's to be uit de buurt te kletsen. Elkaar tips geven, op de hoogte houden, leuke activiteiten in de buurt met elkaar delen en dergelijk.. Lijkt me leuk, ik hoop dat er meer meiden zijn die dit leuk vinden? :)

    Ik woon al heel mijn leven in Twente, Maar ben voor een aantal jaar geleden verhuisd van mijn geboorteplaats naar een ander dorpje. Om daar samen te wonen met mijn vriend en onze hond. In juli verwachtten wij ons eerste kindje
     
  2. orchidee32

    15 apr 2014
    52
    2
    8
    Vrouw
    Verzorgende
    Zuid Holland
    Hoi Hoi wij hebben een groeps app en komen ook overal vandaan, als je het leuk vind kom je daar gezellig bij.
     
  3. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor je berichtje en uitnodiging. Mezelf kennende met een groeosapp is dat ik in het begin erg leuk vind, maar op een gegeven moment eigenlijk minder leuk vind (ligt aan mezelf hoor) dan word het mij wat teveel en ik niet zo actief meer ben in een groepsapp. Vandaar dat ik bij deze het ook vriendelijk af sla, sorry..
     
  4. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Hai babyluvv,

    Kom ook uit Twente en heb in april ons eerste kindje gekregen.
    Lijkt mij leuk om hier een beetje te kletsen :)
     
  5. Roosje87

    Roosje87 Lid

    7 feb 2014
    82
    19
    8
    Hee babyluvv
    Ik woon zelf ook in Twente. Ben nu zwanger van de 2de. Lijkt me leuk om mee te kletsen
     
  6. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hallo @wishtobe & @Roosje87 wat leuk dat jullie reageren.. :) Gefeliciteerd met Je eerste kindje wishtobe & gefeliciteerd met je zwangerschap Roosje87! :) Hoelang moet je nog? :)
     
  7. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Babyluvv, laatste weekjes voor jou he. Is het nog beetje vol te houden? Hoop dat je niet zo veel last hebt gehad van de warmte.
    Mooi weer is leuk en fijn, maar als je in verwachting bent lijkt het mij heel zwaar. Die kleine dame hier vond het allemaal wel prima, lekker in haar luier 'spelen'.
     
  8. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel.. De warmte is echt niet te doen meer, met zo'n bolle buik hahaa.. Ik kan ook totaal niet genieten op het moment van de warmte en de zon, helaas. Het is dat ik nog zo'n 4weken moet.. maar als het nou nog 2weken was had ik echt zoiets van 'kom er maar uit kindje' hahaaa..
     
  9. Roosje87

    Roosje87 Lid

    7 feb 2014
    82
    19
    8
    Ik ben nu 18 weken zwanger. Duurt nog wel even
    Babyluvv de laatste loodjes. Spannend!
     
  10. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ahh spannend! :) de 20weken echo al gepland? En gaan jullie ook een geslachtsbepaling doen? Of wil je het een verrassing laten?

    Inderdaad de laatste loodjes.. hoop echt dat de laatste weken snel voorbij gaan! Lijkt nu wel langer te duren dan voorheen zeg.
     
  11. lays

    lays Lid

    10 apr 2014
    46
    6
    8
    Vrouw
    heej, ik komt ook uit Twente, wat leuk een topic.
    Hier een dochtertje van bijna 1
     
  12. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Dit topic komt niet helemaal goed van de grond.... nog een keer een upje. Wie weet wordt er weer verder gepraat
     
  13. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    @lays wat leuk! En is je dochtertje al 1 geworden? :D

    @wishtobe Helaas, dat het nog niet zo goed van de grond komt.. :( Misschien niet zoveel leden in de omgeving. Alhoewel, het forum is echt mega groot (veel leden) dus er zullen vast wel meer leden in de omgeving zijn.
    Hoe houd je dochtertje het vol met deze warmte? Komt ze er een beetje goed doorheen?
     
  14. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Heb een hele tijd meegeschreven in een topic voor mama's (to be) in Overijssel. Daar werd aardig wat afgekletst tot er steeds minder dames overbleven.
    Er zouden dus wel wat dames (en misschien zelfs heren) uit de buurt komen.

    Weer zo warm.. heb wel te doen met de zwangere dames. Lijkt mij heel zwaar nu.
     
  15. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ah oké.. Soms worden groepjes inderdaad 'uitgedund'.. Steeds minder meiden die over blijven, of actief zijn.
    Ik wist niet dat er eerder al een gelijksoort topic was..

    Pfff, de warmte is slopend! :( Ben echt op het moment overal zat van. De warmte, mijn voeten, enkels en gezicht die nogal vocht vasthouden, het zwanger zijn vind ik momenteel ook niet leuk meer. (Ben natuurlijk heel dankbaar on zwanger te mogen zijn!) Maar door de warmte en alles erbij is het niet leuk meer. Nog 2.3weken, nou van mij mag Babyboy nu wel komen eerlijk gezegd.. ♡ Ook heel nieuwschierig naar hem; hahaa..
     
  16. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik wil ook wel meekletsen, kom niet uit Twente dat weer niet.. Ik kom uit de Kop van Overijssel :)
    Ik ben vandaag 20w+5d in verwachting van onze eerste, en heb gisteren de 20 weken echo gehad. Alles was goed, en we verwachten een zoon.
    Ik voel me prima, waar ik uiteraard heel blij mee ben als je soms alle verhalen hoort.:D
     
  17. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Babyluuv, zie dat je bevallen bent! Gefeliciteerd en geniet er vooral van. Het is zo cliché, maar ze groeien echt heel snel.

    Hi chantal! Mooi he, die 20weken echo :) alle teentjes en vingertjes mogen tellen?
     
  18. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Alles zat er op en aan inderdaad!:)
     
  19. mamavannaomi

    21 nov 2011
    10
    1
    3
    Vrouw
    Schoonmaker
    kampen
    Wat leuk, ik kom ook uit overijssel alleen dan uit kampen.
    Vind het leuk anderen hier te leren kennen, ben vandaag 12 weken en 1 dag zwanger van ons 3e kindje.
    Groetjes Inge
     

Deel Deze Pagina