Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Wat een fantastisch nieuws om te lezen! Geniet van je zwangerschap en het kleine wondertje in je buik!!!
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ow wat jammer.. hopelijk draait ze nog bij! En inderdaad dont let her burst your bubble ;). Lekker genieten!
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Om maar even in het kleutergedrag van je oudste mee te gaan ...... "de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet".

    Kan me nog heel goed herinneren wat ze jou toen aandeed :(

    Dus idd heeeeeeeerlijk gaan genieten van het groeiende hummeltje!
     
    MelZoe en XmoonlightX vinden dit leuk.
  4. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Het gaat gelukkig beter. Niet meer om allerlei vieze dingen zo kokhalzen dat ik plat moet en wat moet eten voor ik iets kan. Geen gekke eetgewoonten, dus dat is fijn. Jij nu?
     
    MelZoe en XmoonlightX vinden dit leuk.
  5. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat fijn dat het kokhalzen voorbij is...ik heb er (nog) geen last van...
    :roflmao: ik ontdekte gister 2 dingen. witte bolletjes met kaas en augurk zijn héérlijk en worteltjes (mijn minst favoriete groenten) zijn ook erggggg lekker :roflmao:
    Oke ik ben dus echt zwanger want dit eet ik echt nooit :roflmao::roflmao:

    Gister wel vreselijk moeten lachen want manlief moest de kattebak verschonen:D zat ie daar op zijn kont met een zakje en het poepschepje en zijn trui over zijn neus getrokken...mopperend bah ranzig beest!!
    Ik had de tranen over mijn wangen rollen van het lachen,ik zei tsja sorry schat dit hadden we niet voorzien, ik kreeg hem van jou omdat er geen kindje meer zou komen....:D:D:D
     
    Julias vindt dit leuk.
  6. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hahaha heerlijk die man van jou! Heel herkenbaar hoor :roflmao: wij hebben ook een kat!

    Het kokhalzen is niet helemaal over, sterke geuren en de ochtend zijn nog geen goede combi. Maar het is nu niet meer standaard. Het anders verlopen en andere kwaaltjes maakt dat ik dan denk dat het een jongetje is, maar dat gevoel van het is toch weer gewoon een meisje is ook heel erg aanwezig. Mijn hoofd zegt jongen, mijn gevoel zegt meisje. Mijn geduld werkt niet mee :p

    Zo gek dat je echt andere dingen gaat zoeken om te eten. Bij mij was bij de vorige zwangerschap de rem op een gegeven moment stuk. Verder niks.
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  7. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat van de rem herken ik wel.....bij de meiden ben ik serieus boven de 25 kg aangekomen.....niks was veilig:rolleyes:
    Tot nu toe red ik het prima met 3 maaltijden per dag en een banaantje tussendoor...dus laten we hopen dat het zo blijft ;)
     
  8. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Jakkes zo stil hierzo.....

    Update ik ben een luilak aan het worden,ik kan de hele dag wel slapen:rolleyes:
    Gisteren vanuit mijn werk even gegeten en hup naar bed en tot 22.30 geslapen toen er weer uit voor een kopje thee en 2 afleveringen van Lucifer met manlief om daarna weer naar bed tegaan.

    Vanmiddag weer in slaap gevallen op de bank...kleine meid was bij een vriendinnetje dus ik had alle rust :D


    En jullie meiden hoe gaat het met jullie?

    Iemand ondertussen al iets vernomen van Madelie?
     
  9. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Haha, heerlijk toch! Lekker luieren! Geniet er maar fijn van. Hoe voel je je verder?

    Hier gaat het oke, nu 11 dpo, maar mijn temperatuurkaartje is niet denderend, dus ik ga er vanuit dat het niet raak is deze ronde! Normaal LF van 12-13 dagen. Nog even aankijken dus.
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  10. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ga toch duimen voor je!!

    Ik voel me wel goed eigenlijk ...het enige wat ik voel is een trekkend gevoel vanuit mijn liezen naar de zijkanten....maar behalve dat het wat ongemakkelijk voelt is het niet extreem pijnlijk ofzo.:cool:
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Fijn dat je je zo goed voelt slaapkoppie hihi :D

    Vandaag in het zhuis geweest voor een operatie van mijn oudste zoon (luesbreuk/waterbreuk).
    En toen ik hem vanmiddag naar de auto bracht om naar huis te gaan kreeg ik een een appje van mijn moeder dat ik beter met R. ff langs de huisarts kon gaan. Piemeltje rood/pijnlijk en hard.

    Dus oudste thuis gebracht en met de jongste naar de ha.
    Ze had het niet eerder gezien (harde knobbel in zijn piemeltje en er kwam ook geel/groene pus uit als ze zijn voorhuid naar achter probeerde te doen en was echt heeeeeel pijnlijk), dus uroloog in het zhuis gebeld voor advies.
    Ff aankijken met een abkuur van 7 dagen.
    Mag niet erger worden. Bij erger worden direct weer terugkomen en ook na heling terug naar de ha om te controleren of zijn voorhuid niet te nauw is.
    Bij de ha temp van 37.1 (via oor) en thuis een temp van 38.8 (rectaal een uur later).

    Dus beide heren liggen met pcm op bed en duimen dat het met beide morgen weer beter gaat.

    Heb van Madelje al hele lange tijd niks meer gehoord.. ik hoop dat haar wens in het buitenland snel in vervulling mag gaan.
     
  12. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    He gatsie Rogi het zit je jongens niet echt mee.:(
    Hopelijk knappen ze beiden snel op en valt het bij de kleinste mee, en is hij er na het kuurtje vanaf.
    Beterschap voor allebei!!

    Wel jammer dat Madelie al zolang niet is geweest....
     
  13. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Ah wat fijn! Wanneer heb je de volgende echo? :)

    Hier gaat ronde 9 aanbreken, weer een daling in temperatuur helaas. Was er al bang voor na de daling op 10 dpo!
     
  14. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    10 oktober....
    Maar ik werd vanmorgen wakker met een nare lage rugpijn en buikpijn en dan begin ik me toch wel weer zorgen te maken....
    Zo naar dat na alle ellende het onbezorgde ervan af is.....bij alles wat je voelt slaat die onzekerheid weer toe.....
     
  15. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Lijkt me gewoon baarmoeder groeiklachten , bandenpijn . Ik had zelfs toen al bekken problemen. @MelZoe
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  16. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Zou goed kunnen want van Zoë heb ik ook bij de fysio gelopen
     
  17. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb nu al een buik(je).....:roflmao::roflmao:
    Dat wordt nog wat omdat te gaan verbergen......:D gelukkig ga ik via het uitzendbureau werken
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Julias vindt dit leuk.
  18. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    :D :D
    Had ik ook
    Ik deed wijde truien aan en dat kan prima, want dat is een modetrend :thumup:
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  19. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Rogi hoe gaat het nu met je zoons? Al weer aan de betere hand?

    Ik droeg ook weide kleding en veel jurkjes waarbij het niet opviel. De eerste zwangerschap zo tot 18 weken op werk verborgen kunnen houden ;)

    Ik ben afgelopen week heel erg bang geweest. Ik moest bloed laten prikken voor mijn schildklier en deze waarden bleken niet goed... Wat schade aan het kindje zou kunnen geven. Gelukkig net verlossende woorden gekregen dat mijn bloed nu wel beter was! Ik moet iedere 3 à 4 weken bloed prikken om het in de gaten te houden, maar voor nu kan ik er weer even 3 weken tegenaan!

    Ik ben ook heel benieuwd hoe het Madelie vergaat. Of het wel goed met haar gaat en of ze haar plannen door laat gaan..
     
  20. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat goed dat ze het in de gaten houden, maar wat is er mis Julias?... (als je het wilt vertellen hoor).

    En inderdaad ik ben ook erg benieuwd of alles goed gaat met Madelie en ze haar plannen voor het buitenland doorzet.....
     

Deel Deze Pagina