Ovulatie inductie starten in juli 2018 wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blondie685, 29 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Pff ja liep een half uur uit, ben nu net weer terug op mijn werk. Maar goed nieuws!!!! 1 ei van 15mm. Dus ik denk dat ik vanavond nog 112,5ie doe en daarna gewoon weer 75ie dan krijgt hij nog 1 boost ff en maandag moet ik terug en als hij er nog zit krijg ik ovitrelle maar ze zei wel van ga van het weekend ook maar aan de bak voor het geval hij al springt. Me happy!!
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oeh spannend, ook maandag terug dus. Spannend. Ik hoop dat we allemaal komende maandag/dinsdag Pregnyl / Ovitrelle mogen spuiten!
     
  3. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nou we hebben allemaal wat te doen dit weekend :D ik hoef niks te spuiten trouwens, moeten jullie dat omdat er anders geen ei springt?
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nou voor zover ik weet heb ik geen cyclus en geen eisprong en wat dit nu was geen idee maar ik heb zonder Menopur / Pregnyl etc geen activiteit. Dus ik mag hoop ik vanaf maandag aan de bak ;)

    Iemand hier ervaring met Pregnyl én Ovitrelle? Ik enkel met Pregnyl maar hier gebruiken ze standaard Ovitrelle. Verschil qua bijwerkingen?
     
  5. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja dan weten ze zeker dat ie springt, maar nu mocht ik ook zonder. De vorige keer had ik ook pregnyl (vond ik overigens een zeer gemene prik) maar ik heb het idee dat pregnyl bij menopur wordt gegeven en ovitrelle bij gonal f. @Nina Sanders ik kreeg nu gonal f omdat je daar met kleinere stappen kan ophogen en met menopur kan dat niet. Was hun keuze om het met gonal f te doen en ik wilde het wel een kans geven.
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dat idee heb ik ook, maar volgens mij maakt het niet uit of je Menopur met Ovitrelle of Pregnyl doet. Ik vind die prik ook een bitch (0,5 x 16 mm, ga een eind weg joh!) en daarom pak ik altijd de toedieningssetjes van de Menopur (0,4 x 12 mm).
     
  7. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Wat goed dat jullie eitjes hebben! :) klusze alvast haha :p

    Hier in het zkh geweest, drama want stond eerst bij het verkeerde zkh.. waren ze vergeten te melden dat ik voor de fertiliteitsarts naar het andere zkh moest. Gelukkig had ze nog plaats voor me dus snel die kant opgereden.. dus uiteindelijk ruim 3 uur bezig geweest en zijn we nu iets later op vakantie.. maar oke, ik heb de clomid pillen 50 mg. Nu mijn menstruatie afwachten!
     
    Blondie685, Nina Sanders en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hele fijne vakantie meid. Ga lekker genieten, kom tot rust en vind ook rust in het idee dat je na de vakantie gewoon kunt starten!
    Ik hoop dat het voor jou dé oplossing is!
     
  9. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hele fijne vakantie! En na de vakantie lekker starten!
     
  10. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hoi allemaal, hier slecht nieuws, vannacht wakker geworden met hele heftige pijn in mijn maagstreek en met uitstraling naar mijn rug. In de loop vd ochtend werd het niet beter en heb ik de hap gebeld. Ook had ik overgegeven. Ik kon om 10.15 terecht, maar eenmaal daar werd het 11.00. Niet echt fijn als je crepeert van de pijn. Ze dacht aan een blindedarmontsteking maar had geen koorts en de pijn was inmiddels naar beneden gezakt ter hoogte van mijn eierstokken dus ook gezegd van de behandelingen. Dus moest van haar contact opnemen met het MCK gelukkig kon ik gelijk komen voor een echo en wat blijkt, overstimulatie, maar niet heel heftig die van vrijdag 15mm was nu 17mm en er zaten er nog drie van 14mm. Dus deze ronde wordt afgeblazen helaas. Ik weet dat ik dit zelf heb gedaan, ondanks dat ik na vrijdag weer naar 75ie ben gegaan, maar ik vond het wel raar dat ik pas eigenlijk morgen moest terug komen, in het vorige zh moest ik bij 15mm de volgende dag weer terug voor een meting. Maar anyway, dinsdag bel afspraak met de arts hoe nu verder. Inmiddels is de pijn afgenomen.
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Blondie685 shit wat enorm vervelend. Krijg je wel pregnyl om de eisprong in elk geval wel op te wekken? Om de kans op cysten te verminderen?
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    En hadden ze vrijdag dan echt alleen maar 1 ei gezien van 15 mm en voor de rest niets?
     
  13. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Van de pregnyl heb ik geen idee, dinsdag hoor ik meer. Maar idd vrijdag echt maar 1 van 15mm en de rest was allemaal kleiner dan 10mm, bizar he? Ik snap hier niks van, maar vind het nu toch wel raar dat ze mij zaterdag niet wilde zien, want van 15mm kan het ineens hard gaan en als hij zaterdag nou 17mm was geweest dan kon ik pregnyl of ovitrelle zetten dan groeit hij nog iets door en dan was het klaar. Maar ik ga dat wel zeggen dinsdag.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Wat jammer @Blondie685.. kun je mij uitleggen wat het probleem is met de eitjes? Ben nog een beetje nieuw in dit wereldje haha :p zijn die van 14 mm te groot?
     
  15. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja dan zijn ze bang dat die ook gaan springen en ze willen het risico op een meerling zo klein mogelijk houden ivm complicaties met de moeder en baby’s. Maar ook al heb ik dus zelf meer gespoten vind ik het heel maf dat er vrijdag 1 zit en op zondag 4 terwijl ik weer naar een lagere dosis ben gegaan. Best een heftige reactie dus.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja ik heb n keer met Menopur al goede resultaten gehad mt 25IE. Kun je na gaan dat ik wel schrok dat mijn startdosering nu 75IE was. Ben erg benieuwd naar morgen. Ik had vrijdag ook 1 ei. Hopelijk is het hierbij gebleven en mag ik pregnyl of ovitrelle spuiten.
    @Blondie685 ik zou goed je vragen even opschrijven. Je lichaam doet soms gekke dingen.
     
  17. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik ga duimen voor jullie allemaal meiden! Kan wat duurt t wachten lang, maandag over een week start ik met prikken :)

    Ik kom net met mijn beste vrienden terug van een bevriend lesbisch stel dat 2,5 jaar op de wachtlijst stond voor donorzaad. Zij zijn in 1 poging zwanger! Onze beste vrienden waren dat ook en wijzelf bij de eerste eisprong (en eerste kans dus eigenlijk) ook. Echt leuk en bijzonder, die kans is maar 0,3% heb ik uitgerekend.

    Alleen het ongeduld begint nu wel nog sterker aan me te knagen. En ik vind het wel heel lastig dat niemand vanavond benoemde dat ze konden voorstellen dat het voor ons misschien lastig kon zijn, of dat ze hoopten dat wij binnenkort ook snel een echte kans zouden krijgen. Ik snap dat ze heel erg bezig zijn met hun eigen geluk natuurlijk, maar ik hou daardoor mijn eigen verlangen wel stil, terwijl zij juist de mensen zijn met wie ik er normaal gesproken over praat. Toen ben ik bij de zwangerschapspraat maar even de afwas gaan doen.
     
  18. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Oh Blondie ik lees nu de laatste berichtjes van je. Wat naar :( ik had dat helaas ook de afgelopen twee rondes. Precies wat jij beschrijft, alleen dan met een ei van 13 mm. Maar ook met een weekend ertussen. Toen dacht ik achteraf, had ik nou die zondag zelf maar die pregnyl gezet :s
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Echt joh in een weekend met een ei v 13? Dat is wat ik vrijdag nl had
     
  20. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja ik baal best wel, want ik had gewoon zaterdag terug gemoeten en dan had ik waarschijnlijk de pregnyl kunnen zetten. Ik vind het heel raar dat er een weekend tussen moest zitten. Ze zijn nl gewoon open. Maar idd @Nina Sanders ik ga alles even opschrijven. En misschien ben ik achteraf ook niet zo blij met gonal omdat het synthetisch is misschien kan ik daar wel helemaal niet tegen. Maar jullie horen het wel. Vandaag zijn de eierstokken nog steeds pijnlijk. Ik moet even goed nadenken wat ik morgen doe, want ik moet van 9 tot 21 werken en de hele tijd staan
     

Deel Deze Pagina