ovulatiebloeding/innestelingsbloeding/ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mj89, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Afgelopen maandag 24-4 had ik een positieve ovulatietest. Nu heb ik sinds vanmorgen oud bruin bloed. Kan het zijn dat de ovulatietest vals positief was? Is dit een ovulatiebloeding? Of kan het ook een innestelingsbloeding zijn of evt. al mijn menstruatie? Ik heb altijd lange cyclussen van 40+ maar kan wel altijd mijn eisprong vinden doormiddel van ovulatietesten.

    Iemand die me hier wat meer over kan vertellen?
     
  2. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Als je maandag een positieve ovulatietest hebt gehad dan springt je ei woensdag pas (of dinsdag maar beter er van uit te gaan 2 dagen na de positieve test dus woensdag)
    Bruin bloed is oud bloed, dus kan van een bloeding van een paar dagen geleden zijn. Ik zou dus uitgaan van een ovulatiebloeding
     
  3. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Ik had afgelopen maand ook rond mijn ei op vrijdag hele pijnlijke steek aan de rechterkant, dus dan 2 dagen erbij bereken ong zondag de eisprong, en die woensdag erna kreeg ik heel oud bruin bloed, eerst een beetje en daarna iets meer, nog niet overdreven veel maar toch wel voor 5 dagen lang. Beschouw het toch maar als menstruatie. Hoop natuurlijk voor jou dat het inderdaad een ovulatiebloeding is en je snel meer duidelijkheid hebt.
     
  4. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Dank jullie wel voor jullie reacties. Nooit eerder een ovulatie bloeding gehad. Heb zondag en maandag seks gehad dus dan ga ik er maar vanuit dat het niets is deze maand.
     
  5. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Als je zondag en maandag sex hebt gehad en je hebt uiterlijk woensdag je eisprong gehad, maak je deze maand wel degelijk kans. Maar houd er de volgende keer (als dat nodig is) rekening mee dat een positieve ovulatietest niet je eisprong zelf aangeeft, maar alleen je LH-PIEK. Je eisprong vindt binnen 48 uur na positieve ovulatietest plaats.
     
  6. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Dames toch weer een vraag. Sinds vanmorgen heb ik nu roze verlies. Mijn LF is normaal altijd 14 dagen. Kan dat ineens veel korter zijn? Lijkt er op dat jk nu al ongesteld word.
     
  7. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Geen idee of je al ongesteld wordt, maar hopelijk zet het niet door.
     
  8. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Lief van je. Vannacht en vanmorgen nog een beetje helder rood bloed verloren. Sindsdien helemaal niets meer. Erg apart dit.
     
  9. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Wou nog even laten weten dat ik een positieve zwangerschapstest heb. Denk dat ik dus zowel een ovulatie bloeding als een innestelingsbloeding heb gehad. Hoop dat jullie snel volgen met een mooie test.
     
  10. Baloo

    Baloo Actief lid

    23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Wouw! Gefeliciteerd zeg
     
  11. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Dank je wel.
     
  12. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Wow super nieuws. Gefeliciteerd :D
     
  13. sssilly

    sssilly Lid

    13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    mag ik vragen of je veel bloed bent verloren toen? ben benieuwd hoeveel bloed er bij een innesteling vrij kan komen
     
  14. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Mwa.. Niet erg veel. Maar heb wel maandverband in gedaan toen want zoveel was het wel. Elke keer als ik naar de wc ga met afvegen had ik wel wat bloed en tussendoor klein beetje.
     
  15. sssilly

    sssilly Lid

    13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En hoeveel dagen in totaal heb je dit gehad dan?

    Ik heb momenteel ook wat rood verlies sinds gisteren, niet veel maar toch ook idd maar een inlegkruisje in, het is voornamelijk met naar de wc gaan dat ik wat drupjes verlies en met afvegen. Normaal begint mijn menstruatie met enkele dagen bruinverlies, nu was het ineens vanuit het niets rood en mn nod is zondag pas en zit nu op 11 dpo.

    Denk zelf niet dat het een innesteling is, het lijkt dat mijn lichaam elke maand iets nieuws verzint haha
     

Deel Deze Pagina