Zwanger worden na missed abortion+ curretage ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucymila, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucymila

    lucymila Niet meer actief

    Ik heb in mei een curretage gehad na een MA... (21/5)
    5 juli heb ik nacontrole bij de gyn.

    Als ik van een normale cyclus (28dagen) uitga zou ik nu ongesteld moeten zijn. Maar dat is niet zo... We hebben wel geklust in mijn vruchtbare periode (volgens 28 dgn cyclus). Ik heb al paar dagen wit slijm, en dus nog niet ongesteld.

    Ik durf niet te testen, want lees dat t vaker langer duurt voordat de eerste cyclus op gang is, dus misschien klopt mijn kalende nu gewoon niet....
    Ik durf ook nog niet te testen, want misschien zitten er nog steeds hormonen van de vorige keer in mijn bloed...

    Wat zouden jullie doen? Wel testen, of niet testen, hoelang wachten?
     
  2. MamavanEL

    MamavanEL Niet meer actief

    Testen kan altijd maar ik weet niet in hoeverre deze dan juist gaat zijn. Je ma is nog vrij kort geleden en er kunnen nog hormonen in het spel zijn.
    Je krijgt in Juli waarschijnlijk een echo om te kijken of alles schoon is en dan krijg je wel meer duidelijkheid denk ik.

    Heel veel sterkte.
     
  3. lucymila

    lucymila Niet meer actief

    Dankjewel...@Wennekej

    Ik geloof dat het valse hoop was... Vanmorgen licht bloedverlies, dus ongesteld... Zo voelt t nu ook wel in mn onderbuik... Fijn begin vd vakantie :p
     
  4. Sweetheart86

    Sweetheart86 Fanatiek lid

    1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ik had 11-5 een miskraam, met 10.2 weken
    En pas afgelopen weonsdag negatieve test! En toevallig die dg ook risprong gevoeld en smiley bij digi ovutest!
     
  5. Claudia88

    Claudia88 Fanatiek lid

    7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik werd pas 47 dagen na de curretage ongesteld! Een maand na de curretage was mijn hcg pas weer op een niet zwanger niveau... Kan dus lang duren!

    Wees blij dat je op tijd ongesteld bent geworden.. Weet je iedergeval dat alles weer werkt!
     
  6. Eerstebeeb

    Eerstebeeb Bekend lid

    6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ik moet donderdag ook curretage ondergaan.klinkt misschien raar maar kan niet wachten om te 'proberen' opnieuw zwanger te raken.wil er niet teveel aan denken maar ben er nu al mee bezig.erg hè.wil niet teveel tijd verliezen.ik heb gehoord dat het heel snel weer kan.al ben ik wel bang.bang het weer te verliezen
     
  7. miiclaire

    miiclaire Actief lid

    6 jun 2012
    223
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik was binnen 10 dagen na mijn curretage al weer zwanger. Nu bijna uitgerekend, het kan dus wel.
    Succes!
     
  8. lucymila

    lucymila Niet meer actief

    Nou, ik had me dus om niks druk gemaakt. De dag van vertrek van onze vakantie werd ik ongesteld...........
    Gelukkig werkt alles daarbinnen...
     

Deel Deze Pagina