ovulatietest, iedere dag hetzelfde streepje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door silvana81, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi allemaal,

    ik ben deze maand voor het eerst met ovulatietesten begonnen maar begrijp er weinig tot niets van.
    de eerste paar dagen teste ik negatief (er was een heeeel licht streepje) daarna had ik een positieve test (duidelijke streep) op 21 juli en die dag had ik ook een klein beetje bloed verloren tot nu toe nog steeds een beetje oud-bloed.
    maar die duidelijke streep heb ik nu nog en het is vandaag 1 augustus dat is toch vreemd? die streep had toch op bv 22 of 23 juli helemaal weg moeten zijn?

    mijn nod is 4 augustus.

    begrijpt iemand hier iets van?

    groetjes silvana
     
  2. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb dat ook een keertje gehad en bleek toen zwanger te zijn. Helaas is dat niet goed gegaan. Als je zwanger bent geeft een ovulatietest ook positief aan namelijk. Succes misschien kan je voor de zekerheid een zwangerschapstest doen om een en ander uit te sluiten.

    succes

    gr vruchtje
     
  3. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    zaterdag is mijn nod, denk dat ik dat weekend dan ga testen, zou ik eigenlijk pas de 10de doen maar denk niet dat ik zo lang kan wachten.
     
  4. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ik heb het ook gehad vorige maand! Was alleen niet zwanger helaas. Maar duim voor jou dat je wel zwanger bent
     

Deel Deze Pagina