Wie wil er mee kijken naar ovu testen? weet het niet meer..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anna83, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    In mijn album heb ik de foto's geplaatst van mijn ovu testen.
    Wat ik me afvraag is of ik nu een LH piek heb gehad wat duid op een eisprong.
    Op 19 aug had ik heel veel krampen en steken in onderbuik en 's avonds toen ik met mijn platte hand op mijn buik drukte (met handpalm over navel), was dat heeeeel gevoelig en voelde ik wat steken.
    Op 20 aug had ik 's ochtends en 's middags ook nog dezelfde steken alleen iets minder gevoelig.
    Op 20 aug heb ik twee ovu testen gedaan die van 's avonds staat in mijn album en de ochtend test was hetzelfde als de avondtest. Volgens het boekje van de testen is het niet echt een positieve test, maar ik heb wel een LH piek gehad, want zoveel LH heb je volgens mij niet standaard (kijkend naar de testen van 20 en 21 aug). Vandaag was het streepje weer heel licht, vandaar dat ik denk dat ik toch een LH piek heb gehad.
    Wie wil haar ervaringen delen met "licht positieve" ovu testen?

    groetjes Anna
     
  2. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi!
    Het lijkt er op dat je op 21 aug. je ei hebt gehad.... hoop dat je flink geklust hebt!
    ik test altijd wel even door zodat ik zeker weet dat het lijntje minder wordt in de loop van de week

    Succes!
    groetjes,
    Dag
     
  3. Pioen

    Pioen Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik denk ook de 21e, dat is de meest positieve! Succes met wachten ;)
     
  4. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh ja nog wel even een toevoeging :
    als je ovu test positief is kan het tussen de 12 tot 24 uur duren voordat je eitje daadwerkelijk 'op reis' gaat dus altijd goed om de dag na je pos. ovu test ook nog te klussen!
    Succes
     
  5. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Dit stemt mij alweer een stuk positiever :)

    Hebben jullie dat ook wel eens gehad dan, zo'n lichte positieve test, want volgens de gebruiksaanwijzing zouden deze testen allemaal negatief zijn?

    Groetjes Anna

    p.s. wat dat klussen betreft, komt helemaal goed we doen het om de dag en sinds 20 aug elke dag
     
  6. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb nu vvoor ht eerst sinds dat ik ovutesn gebruik een echte positieve ovutest..
    mijn LH piek is waarschijnlijk kort dus ook normaal nooit 2echt donkere lijnen en ben gewoon zwanger geweest... ik denk zelf ook dat de 21ste bij jou je test posi was maar je kan voor de zekerheid nog doortesten
     
  7. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Klopt dat de gebruiksaanwijzing dat aangeeft maar heb zelf ook nog nooit gehad dat hij donkerder dan testlijntje is hoor... :rolleyes:
    en vwb het klussen zit het bij jullie dus wel goed!
    spannend hoor! ga voor je duimen dat het raak is!
     
  8. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Echt waar? daar maak je mij gelukkig mee ;)
    Ga er nu ook gewoon vanuit dat ik mijn piek al heb gehad en dat ik gisteren (misschien vandaag) mijn Ei heb.

    Heb trouwens weer een pakket nieuwe testen besteld :oops: , dus kan deze week nog wel even doortesten.

    Bedankt voor je reactie Natasssie!
     
  9. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Oooh dus ik ben niet de enige, ik dacht al alleen maar te lezen dat iedereen van die vette positieve testen heeft :(

    Het valt met trouwens wel op dat we allemaal in de buurt van ons EI zitten, Natasssie en Dag jullie krijgen het nog druk aankomende dagen ;) hihihihihi
    en Pioen voor jou is het helemaal een special day.

    Hopen dat het voor ons allemaal raak is deze ronde :)
     
  10. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Inderdaad! allemaal een ei dit weekend ! :D
    ik zou zeggen klussen maar!
    mannetje is nu thuis maar kan niet weg van het werk :(
    anders hadden we weer kunnen klussen.... ach nu vanavond maar nadat de visite de deur uit is :)
     
  11. anoniempje24

    anoniempje24 Actief lid

    9 mei 2008
    201
    0
    0
    hallo Anna,

    mag ik vragen welke testen jij gebruikt?
    wil waarschijnlijk volgende ronde(als ik niet zwanger ben) met ovutesten gaan beginnen.

    groetjes
     
  12. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Edit moderator: Verplaatst naar nieuwe subforum Ovulatie en zwangerschaptesten.

    Groetjes
    Elvira
     
  13. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Hoi Anoniempje,

    De testen die ik heb gebruikt zijn van Mat Care (=roze streepjes) en Clearblue (=blauwe streepjes). Persoonlijk vindt ik die van Mat Care fijner, omdat die van clearblue heel snel een donkere lijn aan de linkerkant van de lijn laat zien, waardoor het moeilijker wordt om te vergelijken. Daarnaast zijn de testen van Mat Care een stuk goedkoper, namelijk 15 testen voor 29 EUR.

    Mocht je nog meer willen weten, dan hoor ik het graag.

    Groetjes Anna
     
  14. anoniempje24

    anoniempje24 Actief lid

    9 mei 2008
    201
    0
    0
    dank je Anna!
    dan weet ik in ieder geval dat ik die volgende maand kan aanschaffen.

    ik hoor er alleen wel gemengde verhalen over, de ene zegt dat ze wel goed zijn en er zijn ook veel negatieve verhalen..

    maar ja.. dat is wel vaker natuurlijk de een is er wel positief over en de ander negatief..
     

Deel Deze Pagina