pakket aannemen voor buren

Discussie in 'De lounge' gestart door Jenala, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zo heb ik dus al 2 weken een groot ding in de gang staan, voor buren die ik niet ken en denk ik met vakantie zijn ofzo?
    Wat kan je daarmee doen dan?! Ik wil dat ding weg hebben haha
     
  2. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahaha ik had het ook allang buiten gezet gehad na 1 dag al werkelijk dan moeten ze maar reageren
     
  3. Mamvannu

    Mamvannu Niet meer actief

    belachelijk dat ze ook niet direct langs komt!
     
  4. Dana

    Dana Niet meer actief

    xd24- weer op laten halen door de pakketdienst?

    ts- goed gehandeld! kan dat mens wel chaga zijn maar ze zou je juist moeten bedanken!
     
  5. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.055
    884
    113
    Ik heb hier ook buren die het niet komen ophalen, echt zo raar!
    Als ik het dan langs breng kan er geen bedankje vanaf, dat doe ik dus ook niet meer!
     
  6. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dana, ja van mn vriend moet ik t gewoon in de kliko gooien haha, die kan er echt pissig om worden....
    Vind het zelf wel irritant dat ik achter iemand anders zn pakket aan moet
     
  7. Dana

    Dana Niet meer actief

    is het ook, superirritant zelfs! maar als je het weggooid dan heb je kans dat je het moet betalen :p

    hebben de buren geen schuur of achterom waar je het droog kan neerzetten?
     
  8. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nee geen schuur ofzo...
    Nu ik nadenk, ik heb niet eens hoeven tekenen voor t pakket.
    Ik wacht nog tot vrijdag anders breng ik het wel naar t postkantoortje hier in de buurt
     
  9. Dana

    Dana Niet meer actief

    gelijk heb je ;)
     
  10. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.848
    3.613
    113
    Vrouw
    Thuis
    Laatst is voor mij ook een groot onhandig pakket bij de buren bezorgd :), mijn vriend was net niet op tijd thuis om het aan te nemen. Ik vond het al vervelend dat de buren dat ding anderhalf uur in de gang hebben gehad voordat mijn vriend het ging ophalen, laat staan weken.

    Hier niet van toepassing, maar algemeen, wij hebben het toch meegemaakt dat de bezorgers te lui waren om ons te laten weten bij welke buren ons pakketje bezorgd was, na een paar dagen zijn we toen bij de verschillende buren gaan aanbellen of ze toevallig wat wisten, niemand. Dus wij al in contact met de leverancier en de bank ivm de verzekering, komt een vrouw die nooit thuis is het pakketje brengen, 2 weken later. En ik zal heel eerlijk zijn, nee ik heb geen dank je wel gezegd, ik heb er nog net niet uitgescholden voor rotte vis. Onze spullen 2 weken zoek laten. En als ze hier boos om was, blij dat ze nooit meer een pakketje voor ons heeft aangepakt/zoek gemaakt (inmiddels is ze verhuisd).

    Soms ligt de fout toch echt bij de bezorgers en niet bij de buren die het pakketje niet op komen halen.
     
  11. Jenala

    Jenala Fanatiek lid

    16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    @Berte: Deze bezorger komt hier altijd, en tot nu toe laat hij altijd netjes een briefje achter. En ik heb na 2 dagen ook nog een briefje in de brievenbus van deze dame gegooid. Dus ze wist precies waar haar pakket was.

    Bij de buren hier in het portiek gaat het altijd prima, meestal zijn het 2 buren die veel bestellen. Maar ze komen het altijd dezelfde dag halen. Ik haal het ook altijd gelijk op als er een pakket bij de buren is afgegeven. Ben altijd veel te nieuwschierig als ik wat besteld heb:D
     
  12. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Nou, je hebt nog een engelengeduld gehad zeg.
    Ik had het gewoon buiten de deur gezet, vooral na de moeite die je ervoor hebt gedaan.

    We nemen zoveel pakjes van anderen aan, dat ik soms het idee krijg dat ze alleen maar shoppen via internet ofzo.
    Bij ons in de straat is het ook altijd dezelfde gast die die pakjes bezorgd, ik denk dat ie ook weet wanneer iedereen thuis is of werken is. Als ik vrij ben, belt ie altijd wel een keer aan voor een pakje af te geven van een ander.:D
     
  13. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Groot gelijk hoor!
    Alleen voor mijn directe buurman weiger ik elk pakketje aan te nemen. Die verwacht ook dat ik het langsbreng, anders staat het hier ook dagen in de weg.
     
  14. Chantalleke26

    Chantalleke26 Actief lid

    16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Dat snap ik nou echt niet..
    Kan haast niet wachten op de pakjes!
    Sta dan te trappelen om het pakje op te kunnen halen.. ;)
     

Deel Deze Pagina