Pampers lekken door. Welke luier als alternatief?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Ysabella, 13 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Wij gebruiken baby dry broekjes van pampers.
    Mijn zoontje zit ook nog in maat 4 (pak opmaken, daarna 5) en het is geen kleine jongen met 83cm en 11 kilo :p
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik begin dr ook niet meer aan :p die enkele keer dat zoon wegwerp aan heeft en ik het overbroekje vergat.. scheet hij natuurlijk zichzelf tot zn oksels vol. Ellende. :p
     
    MirW en Ysabella vinden dit leuk.
  3. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Maar haha, je kan toch met een nagelschaartje de zijkant losknippen? Of los scheuren, Als hij een poepluiers heeft?:D
     
  4. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja, bij verschonen gewoon open scheuren, maar vervolgens is zo’n vieze luier lastiger weer in te pakken - er zit wel zo’n plakker op, maar dat plakt lang niet zo handig als die tabs bij gewone luiers. En dan moet de schone nog aan.
    Maar hier deed ik broeken sowieso wel uit bij verschonen, dus dat maakte niet uit. Luierbroekjes vond ik fijn bij bijna-zindelijk-worden. Dan konden ze ‘m zelf omlaag doen als ze naar de wc gingen.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  5. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Ik dacht dat ik een reus had, hoeveel maanden is hij?:D Vind je die broekjes fijn? Ik zit er elke keer naar te kijken dat dat toch best handig kan zijn.
     
  6. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Haha welkom in mijn wereld:roflmao: vandaag heeft hij het trouwens netjes in de luier gehouden. :cool:
     
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Nou tip van flip dan ;)

    Bijkomstig leukigheidje, overbroekjes zijn er in TE gekke printjes !♡ dus en mooie billen en niet doorlekken!
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  8. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Ja daar had ik al naar zitten kijken!:D Zagen luiers er maar ook zo leuk uit.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  9. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    14 maanden, dus voor het aantal maanden heb je inderdaad een mini reusje :p
    Ja, ik vind de broekjes echt ideaal. Geen gedoe meer met plakstrippen ed.
    Gewoon broekje aan en later broekje openscheuren en oprollen.
    Hij lekt nooit meer door in de nacht.
    Kruidvat heeft nu een aanbieding...23 luiers in maat 4 voor 5.99 dan kun je een pak proberen. Is het niks dan ben je ook geen kapitalen kwijt :p
     
  10. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Zoon had ook altijd lekkages bij de Active Fit. Bij de Baby dry helemaal niet. Als je de broekjes wilt gebruiken moeten ze wel echt goed passen. Je hebt ze niet in 4+ en 4 was bij onze zoon te klein en 5 te groot. Hij droeg ze wel alleen ‘s nachts dus het waren volle luiers. Overdag is hij al een tijd zindelijk. Ik heb toen een klacht ingediend en geld teruggekregen om een andere soort luiers te proberen (uiteraard wel van Pampers, haha!). Goede service. Inmiddels is onze zoon wat gegroeid en past hij wel in maat 5.
    Bij de luiers van het Kruidvat had onze zoon ook altijd lekkages, vooral met poepluiers. Daarom koos ik voor Pampers, die zijn wat hoger op de rug. Het gaat dus niet zozeer om goede luiers maar om een pasvorm die goed bij het figuur van je kind past.
     
  11. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Met luierbroekjes hoeft niet alles uit met verschonen.
    De vuile trek je aan de zijkanten kapot en kun je dan net als een luier uitdoen
    De broekspijp van 1 been moet ff uit...dan schuuf je de nieuwe om het nog aangeklede been, de andere voet erin en hij zit. Dan die ene broekspijp ff weer aan. :)
     
    Adrianna vindt dit leuk.
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik vind de etos luiers erg fijn!

    Pampers was hier ook een ramp. En kruidvat past qua pasvorm niet echt bij ons meisje.
     

Deel Deze Pagina