service babypark echt goed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door gerda, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi wil even kwijt dat de service v babypark echt goed is. mn bekleding v mn kinderwagen begon tepluizen ik terug naar babypark. geen probleem zou nieuwe krijgen. maar nu belde ze de kleur de ik heb is uit de collectie. dus dacht ik wat nu want de zonnekap is ook die kleur. geen probleem krijg je die ook nieuw zeiden ze.mocht zelf de stof en nieuwe kleur uit kiezen. nou das pas service volgens mij.
     
  2. sunshine80

    sunshine80 Actief lid

    13 apr 2008
    409
    0
    0
    Netjes hoor ;)
     
  3. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    goed om te horen, zeker nu we zo'n beetje alles bij ze besteld hebben :)
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Wij kregen ook zonder problemen een nieuwe frame, toen onze kinderwagen zwabberde. En er zat een klein scheurtje in de lak van de kast en we kregen een cadeaubon van 100 Euro. We mochten ook een nieuwe kast nemen, maar het scheurtje is met het blote oog amper te zien en zin ook nog eens aan de zijkant bij de onderkant van de kast.
     
  5. Diddlmouses

    Diddlmouses Fanatiek lid

    Mijn bekleding pluist ook, toch maar mee terug gaan dan?
    Wat voor kinderwagen heb jij?
     
  6. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Wat ik zo fijn vond is dat wij bergen aan spullen hebben gekocht daar en het in een specifieke week konden laten bezorgen (pas in december omdat we in november de sleutel krijgen van onze nieuwe huis. Nu hebben we er de ruimte niet voor).

    Tot nu toe ook erg tevreden dus!
     
  7. sjokoholic

    sjokoholic Actief lid

    17 jun 2008
    195
    0
    0
    onze kinderwagen plus maxicosi komen daarvandaan, en alles bij elkaar opgeteld kregen we ongevraagd 70 euro korting (en alles was al afgeprijsd). De maxicosi was in de outlet op, maar nog wel voor de normale prijs (scheelde ook weer 100 euro), maar we mochten hem voor de outletprijs als we wilden wachten. Dus dat scheelde al met al dus 170 euro en ze kwam er zelf mee!
    * als je uit de Randstad komt ben je dat echt niet meer gewend*
     
  8. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik vind de service ook erg goed van babypark

    ze komen de 22e voor me kastdeur maar hij zei al als het niet gemaakt kan worden krijg je een hele nieuwe kast dat is erg fijn om tehoren
     
  9. Teddy24

    Teddy24 Lid

    7 jun 2008
    25
    0
    0
    Dat is inderdaad goed om te horen!
    Wij willen er ook in ieder geval de inrichting voor het kamertje, kinderwagen en hele bebe jou uitzet gaan kopen. Hij is wel iets duurder dan de rest, maar als daar zo'n goede service tegenover staat, zijn wij ook wel bereid om iets meer te betalen. Bovendien krijg je ook nog standaard een leuke staffelkorting als je meer uitgeeft, dus dat tikt ook wel aardig aan.
    Wel jammer dat ze op maandag gesloten zijn. Wij wilden afgelopen maandag de spullen gaan bestellen, maar keken voordat we wilden vertrekken toch nog even in het boek om te kijken of ze wel open waren... Niet dus :(
    Wel jammer, maar dan hebben we ook nog iets leuks om naar uit te kijken :D
     
  10. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.825
    1.280
    113
    Ik vind babypark helemaal niet veel duurder dan andere winkels. We hebben daar de wieg gekocht (en nog een heleboel meer :) ) en die was zelfs goedkoper dan bij babydump. De korting geldt volgens mij wel alleen als je een heel kamertje koopt. Wij hebben alleen een wieg, kinderwagen, maxicosi en box gekocht en kregen geen korting....

    Maar service was idd super, de wieg dreigde te laat te komen en toen kregen we voor de zekerheid een leenwieg....
     
  11. Pila79

    Pila79 Bekend lid

    4 dec 2007
    978
    0
    0
    De korting is gewoon staffelkorting, als je boven een bepaald bedrag besteld (en of dat nou een kamertje of 1000 slabbetjes zijn) hoe hoger het bedrag hoe hoger de korting. Vanaf 500 euro krijg je al korting.

    Wij gaan morgenavond onze kinderwagen en maxicosi etc daar kopen. Ik vind ze ook helemaal niet duur. Iig niet duurder dan alle andere winkels waar we zijn gaan kijken en we zijn daar ook al goed geholpen. De vorige keer gingen we alleen kijken, maar alles werd al voorgedaan, ze kwamen nog met wat tips etc. Namen alle tijd voor je terwijl het best druk was. Erg prettige zaak.
     
  12. sandra1975

    30 nov 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    Hallo,
    Even een ander vraagje die wel over babypark gaat. Hoe zit het met de leveringstijd?
    Wij hebben 22 juli de kinderwagen gekocht en ze zeiden 8 weken levertijd. Nu ben ik erg ongeduldig en ben eigenlijk wel benieuwd of het bij sommige eerder is gekomen dan bv wat ze gezegt hadden.
    Verder kan ik nog niets zeggen over de service, maar we zijn erg goed geholpen in de winkel in kesteren. Echt leuk.
    gr sandra
     
  13. Mikatjuh

    Mikatjuh Bekend lid

    24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hebben het kamertje besteld met een levertijd van 12-14 weken, en het was ook precies in die tijd binnen.

    We hebben afgelopen week al onze spulletjes gekregen. Super service! Alles netjes in elkaar gezet, alleen ontbraken er wat schroefjes, maar deze werden 2 dagen later al bezorgd met de post.
     
  14. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bij baby park zijn somige dingen zelfs goed koper als de baby dump en daarom heeft die ze uit het assorite ment gehaald. zoals de tripp trapp
     
  15. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Wij hebben ons kamertje en badje met toebehoren bij babypark gekocht! Echt top service tot nu toe en idd de staffelkorting. Tot de boel geleverd word, ( 11 sept ) Krijg je met de bon dezelfde korting als je er nu wat koopt bijv, een dekentje.

    Prijs daar is gewoon goed vergelijkbaar met kwaliteit. Wil je een kamertje van 600 euro, is de kwaliteit gewoon iets minder dan dat je een kamertje van 1200 euro hebt.. maar waar heb je dat nu niet?!

    Liefs Danielle
     
  16. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.508
    496
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmm... even een beetj OT: de site van babypark is op zondag gesloten :(
    Het lijkt me toch niet meer dan logisch dat men in het weekend niet reageert op vragen of aankopen oid? Of ben ik nu zooo blontd?
    Mja, morgen ofzo nog maar eens kijken, wilde ook wel eens even rondkijken wat ze allemaal hebben.
     
  17. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    dat ze zondag gesloten zijn komt door hun geloofsovertuiging
     

Deel Deze Pagina