Pandora bedels

Discussie in 'De lounge' gestart door Snne, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

    Snne Bekend lid

    10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

    Mijn moeder wordt dit jaar 50 en nou zijn we aan het nadenken voor een mooi kado voor haar. Ze krijgt van mijn vader de armband van Pandora al. Nou leek het mij en mijn zusjes leuk om haar dan een mooie bedel te geven. Ik heb er zelf heel weinig verstand van en op internet zie ik ook door de bomen het bos niet meer. Wie heeft er tips voor mooie bedels met een betekenis? (Moeder dochter o.i.d.) En is er ook een die leuk is om te krijgen van je kleinkind? Ik zou het wel leuk vinden als ons zoontje er ook een aan oma geeft. :)

    Groetjes! En alvast bedankt voor de tips :)
     
  2. Snne

    Snne Bekend lid

    10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Niemand met ideeën?
     
  3. Elin78

    Elin78 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ze hebben heel veel leuke bedels. Misschien de beginletter van de naam van je zoontje? Ze hebben ook een bedeltje van een jongetje, ook leuk namens je zoontje!
     
  4. Snne

    Snne Bekend lid

    10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh dat is zeker leuk ik ga eens zoeken. En wat is een mooie om zelf te geven dan?
    Bedankt voor je tip!
     
  5. jilina

    jilina Fanatiek lid

    27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  6. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Bij juwelier kunnen ze je het allemaal laten zien.
    Of op de site zelf. Zo kun je zelf eentje uitzoeken die voor een speciale betekenis heeft.
    Je kan er ook één laten maken met de haartjes van haar kleinkind erin, of zo....
    Echte sieraden | PANDORA
     
  7. Snne

    Snne Bekend lid

    10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Super! Er zitten hele mooie bij :) lastig hoor iets uitzoeken het zijn er zoveel :)
     
  8. MissXX

    MissXX Fanatiek lid

    9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Persoonlijk vind ik dat iedereen eens het bedeltje moet krijgen met 'I love you', ik heb deze van mijn vriend gekregen, en mijn moeder heeft hem eens van mijn broertje gekregen.

    Het super mooi, met goud!
     
  9. Lilly156

    Lilly156 Fanatiek lid

    9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik heb zelf een trollbeads armband. Deze is Iets dunner dan pandora (ziet bijna geen verschil). Op deze armband past ook pandora, maar op pandora geen trollbeads.
    Ik zou nog wel even goed kijken welke armband je vader aanschaft. Trollbeads heeft (vind ik) veel mooiere bedels en super mooie glaskralen.
    Mijn moeder heeft een aantal jaren geleden de perkamentrol gekregen van trollbeads, hierin hebben we onze namen laten graveren... Is misschien ook leuk voor jou idee? Maar dat past niet op de pandora armband...
     
  10. MissXX

    MissXX Fanatiek lid

    9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
  11. Snne

    Snne Bekend lid

    10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL

    Hmm bedankt voor de tip! Maar volgens mij heeft me vader hem al gekocht. Is er niet iets soort gelijks van Pandora waar je nog in kunt graveren?
    Wat jammer dat de kralen van trollbeads niet op de Pandora armbanden kunnen zeg.
     
  12. Lilly156

    Lilly156 Fanatiek lid

    9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Graag gedaan.
    Misschien kunnen ze het (eerder getoonde) hart ook wel graveren.
    Gewoon even bij de juwelier binnenlopen en vragen ...
     
  13. Krissie85

    Krissie85 Niet meer actief

    Woon je toevallig in de buurt van Utrecht?
    Want hier zit een zaak die speciale naambedels maakt voor pandora..
    Heb er zelf 1 gekregen en ben er superblij mee
     
  14. Snne

    Snne Bekend lid

    10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Nee helaas Utrecht is een beetje ver :p woon in Friesland :) hebben ze geen webshop?
     
  15. Krissie85

    Krissie85 Niet meer actief

    Helaas niet :(
     
  16. jilina

    jilina Fanatiek lid

    27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben voor mijn moeder toen haar eerste kleindochter is geboren een bedel gehaald van het meisje. Heb gevraagd aan de juwelier of ze de voorletter er ook in konden graveren en dat kon wel. Ik weet niet of je dat leuk vind maar dat was in Heerenveen ik weet niet of je daar ver vandaan woont.
     
  17. truus1980

    truus1980 VIP lid

    26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik heb zelf een pandora armband met een paar trollbeads bedels. Ze passen wel hoor....alleen moeten ze een beetje uitgeslepen worden. Anders kunnen de bedels niet over het schroefdraad.

    Van pandora heb ik: 2x jongetje. 3 geboortestenen aan een hangertje (mijn man, en mijn zoontjes). Een hartje gekregen met moederdag. De stoppers. En een roze glasbedel.

    Van trollbeads heb ik: de leters van ons 4 en een moeder met kind bedel.
     

Deel Deze Pagina