PANISCH voor bevalling!! Keizersnede of natuurlijk. HELP!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamavanSamuel, 3 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarlousAnne

    MarlousAnne Actief lid

    8 nov 2012
    296
    94
    28
    Nog 1 tip. Mocht je toch weer aan het infuus moeten met weeenopwekkers, vraag of ze eerst een ruggeprik zetten en daarna het infuus.
     
  2. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Ik heb 1 cursusdag gehad en daarna nog veel mp3tjes geluisterd om het ontspannen en de ademhaling te oefenen. Je kunt prima nog beginnen hoor. Als je doet wat je kunt is toch nog altijd beter dan niets toch!
     
  3. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Mijn bevalling is geeindigd in een keizersnee. Ik vond dat erg jammer omdat ik graag een gewone bevalling had meegemaakt. Dat is meer het romantische plaatje dat ik ervan had. Je moet na een keizersnee wel echt herstellen maar ik denk eerlijk gezegd dat je op lange termijn beter af bent (geen zwakke blaas, niet uitgescheurd, geen gebroken stuitje, etc). Ik zou de volgende keer weer voor een keizersnee gaan want dat hele proces eraan vooraf wil ik niet nog eens meemaken.

    Een cursus hypnobirthing of zwangerschapsyoga is hoe dan ook een goed idee. Ik ben angstig aangelegd en was als de dood voor een keizersnee maar doordat ik ontspanningstechnieken had geleerd heb ik nergens last van gehad en ging het hartstikke goed.

    Succes met het maken van je keuze.
     

Deel Deze Pagina