Paul de leeuw drinkt uit borst

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Blemma, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smikkel

    Smikkel Actief lid

    25 mrt 2011
    207
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou het zelf ook niet doen maar ik vind alle ophef hier ook een beetje overdreven.
    Kom op, reclame op tv, billboards langs de weg enz. enz, de tieten vliegen je om de oren en dat vind iedereen maar normaal. Zolang het maar met seks / uiterlijk / mode te maken heeft dan is het wel best. Zodra het dan opeens gaat om kolven / voeden van je kind dan is het minste beetje borst al raar en weet ik wat allemaal, terwijl dat evenzogoed iets heel normaals zou moeten zijn, omdat dat ook simpelweg een functie van borsten is.

    Ik vind het in ieder geval mooi dat het onderwerp even in de aandacht was.
     
  2. dekilene

    dekilene Niet meer actief

    De blote borsten vond ik juist normaal dat is toch logisch als je kolft?
    Alleen zelf vond ik het laten proefen niet normaal.
    En dan heb ik het over uit de borst laten drinken, uit een flesje vond ik het anders..
    Maarja mijn mening.
     
  3. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Door die vage actie, schiet het het doel waar voor het in eerste instantie bedoelt was voorbij.
    Jammer.
    Ik vind het een beetje ordinair.
     
  4. Maira11

    Maira11 Niet meer actief

    Ik hoor absoluut niet bij die iedereen. Ik vind dat ook echt niet normaal.
     
  5. 2jees

    2jees Niet meer actief

    Die vrouw zit toch ook op het forum? is ook een topic bij BV gedeelte.
     
  6. Nicky Lohs

    Nicky Lohs Actief lid

    20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik vraag me af hoe andere moeders er netter bij kunnen zitten met een dubbele kolf. Met een enkele kan ik dat heel goed hoor, dan zie je niks. Maar toen ik in het ziekenhuis een dubbele gebruikte kon ik dat bij lange na niet zo netjes en handig als mamavansimone. Bij mij spetterde de melk vrolijk om m'n oren.

    Verder vind ik dat iedereen lekker moet doen wat zij zelf wil, voor iedereen liggen de grenzen weer anders. Ik heb juist respect voor mensen die zich niets aantrekken van het oordeel van anderen. En als je niet tegen dit soort dingen kan moet je gewoon niet naar Paul de Leeuw kijken. Iedereen weet dat die man rare dingen doet en zegt, toch is iedereen steeds weer geshockeerd. Leer daar toch van.
     
  7. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Ik had wel zoiets van 'okay,...'.
    Maar ik vind bijvoorbeeld oh oh cherso echt een stuk genanter om naar te kijken. Paul de leeuw neem ik sowieso niet echt serieus en ergens past zo'n actie wel bij hem.

    Mamavansimone, ik vind je een stoer wijf en chapeau voor je bijdrage aan het netwerk! Ik vond 1 kind voeden/ kolven tot een jaar al pittig,..
     
  8. Emmarijn

    Emmarijn Fanatiek lid

    21 jun 2011
    2.548
    1
    0
    Kortzichtige mannen hebben jullie.... Pfff...
     
  9. Emmarijn

    Emmarijn Fanatiek lid

    21 jun 2011
    2.548
    1
    0
    Het doel was meer aandacht voor donormoedermelk.
    Lijkt me gelukt.
     
  10. adi

    adi Niet meer actief

    volgens mij heb jij het hele issue van deze topic gemist. niemand maakt zich druk over het zien van blote borsten..ophef gaat heel ergens anders over..
     
  11. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Oh, dus jouw man zou het normaal vinden als Paul de Leeuw aan je tiet zat te lurken??? Want dat is waar het over ging nl.
     
  12. rums

    rums Niet meer actief

    Ik houd van mijn allerliefste kortzichtige man die niet wil dat een andere kerel aan mijn borst lurkt.
     
  13. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Mijn man zou het ook niet leuk vinden als een vreemde man aan uit mijn borst zou drinken, maar einde huwelijk gaat wat ver.
    Zou het ook niet toelaten, mijn borsten zijn alleen voor mijn dochter.

    Vind het wel jammer dat borsten vooral als lustobject word gezien en niet als voedingsbron voor je baby waarvoor ze bedoelt zijn.

    En zo te lezen zijn er ook heel veel mensen die walgen van borstvoeding. Waarom? Drink je dat ook geen melk? Eet je geen eieren en vlees? Als je er goed over nadenk vind ik dat nog veel walgelijker. Moedermelk komt tenminste nog van eigen soort.

    Zelf drink ik melk en eet vlees en ei. En heb nog nooit mijn eigen melk geproefd.
    Maar als je er over nadenkt is een mensenmelk of een ijsje er van veel normaler, al heb ik de behoefte niet om het te proeven.
     
  14. Emmarijn

    Emmarijn Fanatiek lid

    21 jun 2011
    2.548
    1
    0
    Nee, het ging over het beëindigen van een relatie/huwelijk door een actie als dit.
    Dat is heel wat anders dan iets normaal vinden.

    Overdrijven is ook een kunst (Zeggen dat je partner meteen van je zal scheiden. Ik mag toch hopen dat die mannen dat niet echt zouden doen).
     
  15. adi

    adi Niet meer actief

    nee hoor, het is zeker niet 'normaal' om als volwassene melk te drinken. Noch dierenmelk, noch mensenmelk.

    dierenmelk heeft de mens door de eeuwen leren toepassen in de voedingbereiding, bijv kaas/streemsel/boter enz. Ik denk dat het voortkwam uit overschot aan melk na het ontstaan van handel in jonge kalveren.
    zuivelindustrie heeft de westen zover gekregen om ook als volwassene pure melk te gaan drinken. Er zijn nog hele werelddelen waar helemaal geen koemelk wordt gedronken. En ook geen mensenmelk door volwassenen.
     
  16. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    #116 mamabri, 14 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2013
    Ik vind dat toch echt niet overdreven, je laat toch niet een vreemde (ook al is hij BN-er) aan je borst drinken! Geef hem dan een bekertje, als hij zo nodig wil proeven. Want in feite laat je een andere man toe iets te doen bij je wat alleen maar voor je babytje bestemd is.

    En ik denk dat wanneer ik het was geweest, mijn man zich met bovenstaande argumenten wel zou laten scheiden ja, en nee, dat is niet kortzichtig, want dan kun je in principe elke vreemde vent op een verjaardag wel laten proeven, bleeeeh ik vind het echt walgelijk :x

    En wat me bovendien ook stoort : Tegenwoordig moet je alles maar normaal vinden, doe je dat niet wordt je gelijk als "kortzichtig" bestempeld, sorry dat ik er andere normen en waarden op na hou.
     
  17. Sannebc

    Sannebc Niet meer actief

    Ik weet niet voor wie je praat, maar volgens mij alleen voor jezelf...;) Ik vind al die reclame, billboards enz met tieten helemaal niet normaal!
    Kolven en voeden vindt ik de normaalste zaak van de wereld. Maar Paul die Leeuw die aan je borst 'drinkt' vindt ik abnormaal...:$
     
  18. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Mamavansimone: wat ik me oprecht afvraag is of andere mensen ook de melk uit je borst mogen drinken zoals Paul dat deed?
    Of maakte je een uitzondering voor hem? En zo ja, waarom?
     
  19. kristalhelder

    kristalhelder Bekend lid

    21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ik heb zelf borstvoeding gegeven, maar van dat filmpje gruwel ik wel. Ik snap ook niet dat die vrouw dat zo makkelijk toelaat. Echt vaag.
     
  20. Gingerkitten

    Gingerkitten Actief lid

    12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    krijg der braakneigingen van... van die hele vent bah
     

Deel Deze Pagina