PCOS maar op de natuurlijke manier proberen zwanger te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pitahaya, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Sorryyyyy hier helemaal vergeten wat te laten weten. Gisteren ook druk gehad op het werk. Test is mooi opgelopen :D. 24 juli heb ik de eerste echo. Meteen gebeld natuurlijk :D. Ben met vlagen al best misselijk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Leuk dat je aan moeders voor moeders meedoet :D. Ik weet het nog niet. Schoonmoeder komt hier regelmatig ivm mijn dochter en als ze die kannetjes ziet weet ze het al. Willen wachten tot na de echo om mensen het te vertellen.
     
  3. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Je bent gewoon zwanger!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeeej !!!! Ik ben zo blij voor je!! Ga jij eens lekker je banner veranderen! Hoe ver denk je dat je nu bent??
    Ik ben zo blij voor je! GEFELICITEERD!! Zijn we gewoon samen zwanger, jeeej.

    En dus ook al snel de eerste echo! Wow!
    Ik heb 18 juli de eerste echo. Kan niet wachten!
     
  4. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Jaaaaaa ben echt zo blij gek :D. Zoioooo leuk dat we alsnog samen zwanger zijn. Denk week of 4. Was officieel 20 mei ongesteld. Maar eisprong week later als normaal iemand anders heeft hebben we 27 mei aangehouden bij de verloskundige als de dag dat ik ongesteld werd.
    Weet je wat het erge is ik kan het wel van de daken schreeuwen en aan iedereen vertellen. Maar we wachten totdat we de eerste echo hebben gehad. Dan ben ik zo een week of acht. Wel vroeg maar kan niet wachten :D. Oehhh spannend je hebt een week voor mij de echo :D. Kan niet wachten om het mooie wondertje te zien.
     
  5. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Hihi, vind het zo leuk! Kunnen we lekker over kwaaltjes kletsen enzo.
    Jij zal wel in een ander groepje zitten dan ik denk ik. Dat is wel jammer, mja.

    Ben je al misselijk? Hier gaat het eigenlijk nog best wel goed. Weinig kwaaltjes. Wel beetje weeig gevoel in mijn buik. Maar als ik eet gaat dat wel al beter.
     
    Bacio vindt dit leuk.
  6. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wow!!!
     
  7. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Nu jij hoor! :)

    Hoe gaat het met jou?
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Kletsen we hier toch samen verder. In een zwangergroepje zit ik nog niet. Iemand had me wel uitgenodigd bij de maart zwangergroep. Jij bent ik februari uitgerekend geloof ik he? Zitten wel bij elkaar in de buurt.

    Ben af en toe misselijk. Meestal als ik echt iets moet eten of als ik net wakker ben. En vaak dat mijn handen echt zo trillen. Alsof ik eten of suiker nodig heb. Vandaag dextro mee naar het werk genomen en dat hielp soms wel even. En heb het nu wel snel warm als ik iets doe. Soms last van mijn buik ook. En mijn tandvlees is de laatste dagen een probleem. Wat ontstoken en bloeden enzo.

    We hebben gelukkig nog niet echt veel kwaaltjes.

    Blij als ik de echo achter de rug heb. Dan vertellen we het aam familie. Wil het zoooo graag iemand zeggen maar vind het nog vroeg. We willen eerste de echo afwachten.

    Weet bij jullie het iemand al :D
     
  9. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @baccio hoe is het met jou?
     
  10. Eddie86

    Eddie86 Actief lid

    4 mei 2017
    183
    79
    28
    Vrouw
  11. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! Had het echt nooit verwacht. Ik dacht elke keer het lukt zo nooit. Maar de eerste ronde met de teunisbloemolie is raak. Pure toeval of het heeft geholpen ik weet het niet. Ben super blij in ieder geval :D

    Hoe gaat het met jou?
     
  12. Eddie86

    Eddie86 Actief lid

    4 mei 2017
    183
    79
    28
    Vrouw
    Gaat op zich wel goed vanmorgen bij de internist geweest en moet nu mijn suiker bijhouden en dan afwachten of ik insuline moet spuiten. Proberen eerst met een soort dieet. Dinsdag krijg ik er meer over te horen net als dat ik dinsdag eerste echo heb. Word een spannende dag.
     
  13. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Oehhh dat word zeker een spannende dag!! Je kleine uk voor de eerste x zien :D

    Ik hoop dat het dieet helpt zodat je geen insuline hoeft te spuiten.

    Benieuwd wat ze dinsdag bij beide zeggen :D
     
  14. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Suiker testen ze toch altijd vaak pas met 24 weken ofzo? Of had jij nou al eerder suiker?
     
  15. Eddie86

    Eddie86 Actief lid

    4 mei 2017
    183
    79
    28
    Vrouw
    @Pitahaya Ik ben nu liever eerder dan later.

    Liever voor komen dan genezen toch;)

    6 jaar terug was het met 16 weken na gekeken.

    Ben liever op tijd. Omdat ik 10 jaar terug gewoon diabetes heb gehad en alles onder controle kreeg met een soort dieet.
     
  16. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ja, dan zou ik ook al met je voeding aan de slag gaan hoor. Hopelijk kun je het zo voorkomen!
     
    Eddie86 vindt dit leuk.
  17. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hoihoi allemaal,

    Druk druk druk druk... vandaar niet eerder gereageerd. Sorry.

    Gesprek vrijdag verliep fijn. Ik heb provera voorgeschreven gekregen om mijn menstruatie op te wekken en zodra die doorzet vanaf dag 3 ook chlomid slikken. Dan moet ik ook gyn bellen voor afspraak echo, zodat ze mijn eitjes kunnen monitoren met hopelijk als resultaat een goede sprong. Lief moet donderdag nog sperma inleveren voor onderzoek. Probleem ligt nu bij mij, maar problemen bij hem willen we uitsluiten.

    Uitslag van biopt na uitstrijkje was goed. Geen behandeling noodzakelijk.
     
  18. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Dan kun je er beter inderdaad beter optijd mee opletten en een dieet volgen zodat je het niet krijgt. Het is inderdaad liever verkomen dan genezen!
     
    Eddie86 vindt dit leuk.
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Fijn dat het gesprek zo goed verliep!
    Ik heb bij mijn dochter precies hetZelfde gehad. Alleen bij ons was ook nog eens de pech dat het zaad super slecht was. Dat maakte het ook wel moeilijk. Maar het was toch gelukt :D. Nu zelfs zonder ziekenhuis wat ik nooooit gedacht had

    Hoop dat de clomid aanslaat. Het geeft soms wat stress mee al die ziekenhuis bezoeken en misschien een paar x te horen krijgen dat clomid die ronde niks deed. Maar het is de moeite waard :D

    Fijn dat er verder geen behandeling meer nodig is. Dat scheeld ook een hoop!
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen hier :D
     

Deel Deze Pagina