Peestontsteking voorarm

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Roetje08, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Sinds woensdag heb ik meer en meer pijn in mijn rechtervoorarm. Het zit ook een beetje dik en gevoelig bij aanraking. Gisteren had ik al moeite om mijn werk uit te voeren. 's Middags naar de dokter gegaan en het is een peesontsteking. Veel kan ik niet doen, paracetamol nemen, ijs op leggen, arm hoog houden en curcufen nemen. Vandaag zelfs niet naar mijn werk gegaan omdat ik bijna niets meer met mijn arm kan doen. Zelfs een boterham smeren of iets schrijven doet pijn. Het is echt de pees zelf die pijn doet, van de aanhechtingsplekken heb ik geen last. Nu na een dag rust en zo weinig mogelijk doen met mijn arm nog altijd veel pijn en heb ik nu ook pijn in mijn aan de binnenzijde van mijn pols (het verlengde van mijn duim), zwelling mindert niet en paracetamol helpt ook niet. Als over een paar dagen de pijn aanblijft moet ik voor een echo gaan. Zijn er nog dingen die ik kan doen?
     
  2. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb toen een spuit gekregen, heb toen 24u daarna méga veel pijn gehad en toen werd het minder en uiteindelijk weggegaan.
     
  3. LLxx32

    LLxx32 Actief lid

    5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Misschien een brace? Dat geeft je vaak wat meer rust dan dat je zelf je arm/pols geeft.
     
  4. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Had je carpaal tunnelsyndroom? Want ik heb geen tintelingen in vingers en pijn is ieder moment van de dag, niet enkel snachts. Injectie heeft dokter nog niets van gezegd. Hoop dat het na het weekend over is en dus gewoon overbelasting is. Vorige zw al bekkenpijn vanaf het begin tot het einde, nu nog geen last daarvan, hopelijk is dit geen zwangerschapskwaal, anders wordt het wel heel zwaar met mijn dochter.

    Zal daar morgen eens voor kijken in Kruidvat als ik nog zoveel pijn heb. Heb die pols gebroken toen ik 5/6 jaar was en is altijd wel een beetje fragiel gebleven, al enkele malen een polsontsteking gehad tijdens het sporten, maar voelt nu wel anders.
     
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Nee, dat dachten ze eerst wel, alhoewel ik die symptomen niet had. Bij neuroloog geweest en die kon niks met me, want was een cts. Bleek toen een peesontsteking in mn polsen en daar heb ik een spuit voor gekregen van de huisarts.
     
  6. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik ben terug naar de huisarts geweest en het is verergerd. Het is doorgelopen tot mijn duim en ook er zijn nu ook crepitaties waarneembaar (krakend gevoel). Een spuit wil ze niet zetten, omdat dat de pees verslapt en dat vind ze te gevaarlijk met mijn dochter die net geen 8 maanden is, en dus nog veel opgepakt moet worden. Morgen moet ik voor een echo van mijn arm gaan om te kijken hoe erg het is en of er geen scheurtjes zijn en donderdag beslist ze of ik in het gips moet.
     

Deel Deze Pagina