pendelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bianca, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hallo iedereen,
    ik zit met een vraagje; oproep. Is er iemand die al eens gependeld heeft of laten pendelen heeft om te weten wanneer je zwanger zal worden en wat't eventueel zal zijn? Ik geloof heel erg in die dingen maar ik kan dat zelf niet en ken ook niemand die dat kan. Wij zijn ondertussen al 8 maanden, bijna 9 aan het proberen en we raken de moed een beetje kwijt. We hebben al 1 vruchtje verloren, dus ja...
    Kan er mij iemand helpen en het eventueel (als dat mogelijk is) ook eens doen voor ons?

    Het zou zo vreselijk veel voor ons betekenen

    Bianca
    XxXx
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb mijn schoonmoeder laten pendelen, ze kan me niet zeggen wanneer, maar ze kon wel zien dat het een meisje zou worden. En dat het geen 2ling zou zijn. Maar denk niet dat ze het zomaar bij iedereen doet.

    Succes met zoeken in ieder geval.
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik weet helaas ook niet iemand die dat voor je kan doen, maar ik kan je wel dit vertellen: De 1e keer raakte ik binnen een maand zwanger, maar helaas na 9 weken een miskraam gehad.
    We wilde heel graag weer zwanger worden, maar dat heeft dus 13 maanden geduurd. Dus meis, kop op.. Ik neem aan dat je onder behandeling bent van een gynocoloog. Heb ik wel gehad i.v.m. mijn miskraam en ik werd daar gewoon heel goed geholpen.
    Moest gaan temperaturen en kreeg onderzoeken.
    Alles was gelukkig goed bij ons en een maand later was ik zwanger!!!
    We hebben nu een prachtige dochter van 10 en een halve maand.
    Ik wil alleen maar even zeggen dat je lichaam gek in elkaar zit en dat het gewoon tijd nodig heeft. Is natuurlijk niet fijn dat wachten, maar het komt vast goed hoor!!! Ik duim voor je!! -xxx-
     
  4. Ik geloof daar niet in dus heb het nog nooit laten doen.
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb zelf pas een pendel gekocht, maar moet nog even uitzoeken hoe het moet. iemand heeft het ooit bij mij gedaan en ik zou een jongen en een meisje krijgen (of andersom).
    Succes ermee,
     
  6. petra27

    petra27 Lid

    11 sep 2005
    67
    0
    0
    Ik heb het twee jaar geleden laten doen, en bij mij zou het een jongen worden.
    Ik ben is benieuwd. Maar we hebben afgesproken dat we het niet willen weten, pas op de dag van de bevalling.

    Groetjes Petra
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hey,

    Ik weet wel een site waar ze pendelen, hebben wij stiekem ook laten doen hoor ;)

    Je moet je er niet te veel aan vasthouden hoor! Wij hebben een ICSI behandeling nodig (of meer uiteraard) om zwanger te worden maar de pendel gaf bij sommige (je kan het door verschillende laten doen) eerder een zwangerschap aan. Bij ons heeft maar één iemand in het tijdsbestek van behandelingen gependeld (moeten 9 maanden op de wachtlijst).

    Ik bewaar de uitslagen zoiezo voor het geval we ooit gezegend zullen worden met een hummeltje. Leuk om in te plakken :)

    Hier is de link: Link werkt niet meer
    Heel veel succes, liefs
    Elmo

    P.s. zou je me in een pb'tje de uitslag(en) willen vertellen, anders vind ik het hier w.s. niet meer terug! Alvast bedankt.[/color]
     
  8. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Bianca, ik geloof zelf erg standvastig in dit soort dingen,en ken veel mensen in de alternatieve en paranormale wereld maar houdt er niet te veel aan vast..
    Niemand kan in de toekomst kijken en een goede pendelaarster (of een ander persoon op paranormaal of alternatief gebied) zal je nooit directe voorspellingen doen voor de toekomst al zouden ze het weten..
    ik heb mij door iemand laten pendelen en volgens de pretecho klopt er niks van terwijl de vrouw die pendelde erg overtuigd was van haar pendel capaciteiten..

    Tuurlijk zijn er zat pendelaars die wel gelijk hebben maar als je t laat doen zie het meer als iets leuks maar pin je er niet op vast.
    groetjes
     
  9. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bij mij is het ook niet om het als zeker te beschouwen,he, 't is meer zo'n beetje een geruststelling! snap je? is het positief,is het negatief, ja kijk, wat komt dat komt,he! dat is mijn uitgangspunt! ik ga wel even op de site kijken die elmo mij doorgeeft! bedankt daarvoor elmo!
    bedankt iedereen eigenlijk!

    veel liefs
    Bianca
     
  10. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik heb'n berichtje gestuurd, nu afwachten,he
    ik heb gisteren zelf eens gependeld en daar kwam uit dat ik deze maand zwanger zou worden van een jongen, nu afwachten ofdat't zo werkelijk is,he!

    veel liefs
    bianca
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Toi toi toi,

    Nogmaals: ik hoop het zo voor je! Maar pin je er niet op vast meid!

    Ik ga voor je duimen (deze maand zou voor ons ook een positieve maand kunnen zijn maar ik zeg van niet, voelt niet zo).

    Hopen mag! Doe dat dus ook gewoon.

    Liefs
    Elmo
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Mag ik vragen hoe je hebt gependeld dat je weet dat je deze maand zwanger zou worden?

    Ik heb mezelf ook een tijdje bezig gehouden met het paranormalen, maar ben er ook vaak bang van geworden. Ik ga wel eens naar een vrouwtje en alles wat ze zegt komt uit of is uitgekomen!
    Groetjes
     
  13. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hallo iedereen,

    ik heb mijn uitslag van het pendelen gekregen!
    de ene zegt da't pas voor april 2007 is van een jongen, de andere zegt september 2005 (??? zijn we toch al voorbij??? of zou ik dan nu al zwanger zijn???) van een jongen en eens van een meisje, dan hebben we oktober/november 2005, januari 2006, februari 2006, maart 2006 van een tweeling!!!! jongen en meisje! het ligt echt wel ver uit elkaar,he! ik hoop op september, oktober, november, dat komt een beetje overeen met wat ik gependeld heb voor mezelf,he!
    We zullen't wel zien,he!

    veel liefs
    Bianca
     
  14. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik hoop voor jou dat het vlug raak is hoor.
     
  15. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Misschien een rare vraag maar wat is pendelen??
     
  16. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Heu... dat is ook lekker verwarrend, al die verschillende data! Geen touw aan vast te knopen :(

    In ieder succes met zwanger worden, en laat de moed niet zakken!

    Groetjes, Wendy
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Lieve lieve meid,

    Ik heb je die uitslagen gemaild in je pb maar volgens mij zit je nu mijn uitslagen te publiceren!

    Dacht je nou echt dat je zo snel van iedereen een reactie zou krijgen?

    Je hebt het niet goed gelezen...ik heb erbij gezet dat dat MIJN uitslagen zijn. Ik weet niet wie je het hebt gevraagd maar wacht eerst een rustig af.

    Geen paniek! Jou uitslagen komen ook nog wel. Ik heb het meer voor de lol laten doen, je bent er denk ik te veel mee bezig.

    Elmo
     
  18. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Oh ja, ik heb dus niet zelf gependeld maar laten pendelen.

    Die meiden zeggen ook dat je geen garantie kan krijgen (uiteraard). Je doet het omdat je het leuk vindt of niet.

    Veel succes en lees goed voordat je je ergens aanmeld of ergens aan begint. Als je vragen hebt over de uitslag kun je gewoon contact opnemen met de persoon die heeft gependeld.

    Geen paniek dus!

    Elmo
     
  19. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    sorry, ik dacht echt dat dat mijn uitslagen waren!! anders had ik dat nooit gedaan,echt niet!! Ik laat dat pendelen doen omdat ik erin geloof en niet zomaar! ik ben er niet zo veel mee bezig als je denkt, hoor, ik ben meer van het principe, wat komt, komt!! Ik weet ook dat de uitslagen daarom niet altijd kloppen en hou mij daar dan ook niet aan vast! ik doe het gewoon uit overtuiging! Sorry als ik je gekwetst heb met mijn bericht, zo niet bedoeld. Ik heb alles goed gelezen, daarom dat ik ook heel erg verschoot dat ik nu al reactie had! Nou is dat misterie opgelost,he! het waren mijn uitslagen niet!
    Ik hoop dat je't mij kan vergeven! het was echt niet zo bedoeld!echt niet!!!

    Bianca
     
  20. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hey,

    Ben ook echt niet boos hoor!
    Wilde alleen een teleurstelling voor jou voorkomen, daarom had ik ook gevraagd om je uitslagen even naar mij te mailen.

    Als je dat had gedaan had ik gelijk gezien dat het mijn uitslagen waren.

    Geeft helemaal niks hoor!!! Haha[​IMG]

    Liefs
    Elmo
     

Deel Deze Pagina