Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Het was vannacht heel gezellig :rolleyes: hahaha
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  2. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Whahahahhaha! Goed zo! Ik zou nog wel even doortesten, stel dat je piek nog niet geweest is, wil je hem ook niet alsnog missen.
     
    Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  3. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ga ik zeker doen! :) Zelfs streepjes plassen op een ovulatietest is leuk kom ik achter :p slaat natuurlijk helemaal nergens op he hahaha.
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  4. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha nou ik kan me helemaal voorstellen dat dat ook leuk is. Die 2 weken daarna zullen wel afkicken worden. :p
     
    Boterbabbelaar en Soof22 vinden dit leuk.
  5. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja 2dagen voor nod.... is niet super vroeg nee ma wacht voortaan als dat lukt wel tot na me nod 2dagen ofzo.... nu wil ik zsm van die rotzooi af zijn en hopelijk snel een eisprong. Had gelezen dat dat best snel alweer kan en niet perse ongeveer 2wk erna bij een normale cyclus.. we gaan het zien. Ga zo na de winkel voor ovu testen. Haal ze even bij de action, vorige keer ook duidelijk mee getest en even duur als ik op internet bestel met verzenden...

    Wel gooi ik van het weekend of maandag testje er tegen aan of het hcg dan ook hopelijk weg is of een knalstreep en niet er tussen in haha
     
  6. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Mijn antwoorden op Saartje en boterbabbelaar staan schuin gedrukt bij die van Amélie in de lange tekst er boven. Niet heel duidelijk zie ik nu
     
  7. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ik zou het ook even gezellig maken en ervoor ook gezellig gehad? Zou het beetje kunnen kloppen qua cyclus?
     
  8. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Nee ervoor niet, omdat ik bijna heel de week ziek was. Zaterdag voor t laatst en gisteren. Volgens mn app zou ik komende zondag mn eisprong hebben. Denk nu dat ie morgen is, de piek zit natuurlijk voor de daadwerkelijke eisprong en heb vandaag veel pijn links onderin mn buik en een soort menstruatiepijn met veel slijmverlies. :rolleyes:
     
    Soof22, Saartje29 en Amelie vinden dit leuk.
  9. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh boterbabbelaar dat zal toch niet!?
    Is dat zo onduidelijk met deze ovulatietesten? Zo krijg je nog geen zekerheid?
    De CB liet tenminste duidelijk de 2 dagen zien, geen twijfel.
    Inderdaad gewoon maar blijven testen en speciaal knuffelen ( zoals men in de Luizenmoeder zegt)

    Soof hoe is het vandaag gegaan?
     
    Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  10. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Ik mis soms berichten die ik later wel te zien krijg. Dan reageer ik dus op iets waar al antwoord op gegeven is. Sorry!

    Maar Soof het klinkt alsof je nu zeker weet dat het mis is? Gelijk door naar ovulatietesten. Helemaal geen hoop meer of beetje zelfbescherming?
     
  11. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Je bent niet de enige die soms geen berichten ziet denk ik, ik namelijk ook!

    Nee ik zou echt versteld staan als het nog wel zo is. Heb echt nog steeds bloedverlies gehad en ook helder rood. Ik ga wel zondag testje doen ofzo maar als die nog steeds vaag positief is beschouw ik dit als niet positief. Kan evt nog overwegen om hcg te prikken bij huisarts ma hoop omdat ik echt nog maar net zwanger was dat hcg ook niet zo hoog is en snel uit mijn lijf is.

    Ik ga wel maandag startte met ovu testen omdat ik overal lees dat je weer heel snel een eisprong kan hebben maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon maar heb er 20 in huis dus kan ff vooruit.
    Word het dan een kerst kindje:roflmao:
     
  12. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ja ik weet het niet? Of de piek gemist of hij moet nog komen? Gisteravond was de test ook ietsje donkerder maar niet zo donker als donderdagavond. We hebben niet meer speciaal geknuffeld, hahaha. Helaas, maar beide doodop en ik heb van het weekend 2 vroege diensten. Oja plus een kind dat heel onrustig slaapt en steeds tussenin wil..
    Hopelijk vanavond nog wel, maar ik denk dat we donderdagnacht wel goed zaten qua tijd. Heb nog iets wat zeurende pijn links maar niet meer zoals gisteren, dus misschien is hij gesprongen. (Hoop het!) Op naar de pasen, dan kan ik testen. ;)
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  13. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik zou inderdaad ook nog even het HCG eruit testen want anders heb je daar straks weer onzekerheid van. Of misschien heb je toch ineens een knaller te pakken. Dat zou helemaal mooi zijn. Ik denk dat het opzich niet verkeerd is om de situatie uit te leggen aan je huisarts en dan 2 x bloed te laten prikken, dan weet je het in ieder geval zeker.

    En slim om meteen ovulatietesten te gaan gebruiken daarna. Je weet maar nooit! Stel dat dit mis is gegaan dan ben je waarschijnlijk extra vruchtbaar deze maand. Dat hoor ik tenminste altijd dat dat zo is.
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  14. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend zeg! Ik heb een goed gevoel over deze ronde voor jullie. :rolleyes:
     
    Soof22 en Boterbabbelaar vinden dit leuk.
  15. Catlover

    Catlover Actief lid

    4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Oooh wat een spanning meiden, echt niet leuk als je na zo'n test bloedverlies hebt...

    Ben erg weinig op het forum geweest de laatste paar weken. Ben erg moe, en druk... En aangezien we nu met het hele gezin ook nog eens in de lappenmand liggen...

    Gisteren hebben we de eerste echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien! Ik ben een dag teruggezet, uitgerekende datum is nu 23-10.
     
    Soof22, Amelie, Saartje29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ooh wat balen dat jullie allemaal in de lappenmand zitten. Beterschap!

    Maar wat een mooi nieuws dat jullie het hartje hebben gezien! Wanneer mag je nu weer voor een echo?
     
  17. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Top he! Fijn zo'n mooie echo.
     
  18. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ik hoop zo dat je gevoel klopt!
     
    Amelie vindt dit leuk.
  19. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja dat las ik dus ook maar hoe en wat geen idee haha.
     
  20. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ooh sorry hoor ma daar ben ik weer met me testen gedoe...

    Action en Kruidvat licht positief dus nog hcg aanwezig.... ook even action ovu test gedaan. Best goede streep maar ga er maar even uit dat deze reageert op het hcg?? Heb sinds vanmiddag bruin bloed dus eind is inzicht maar neem aan dat ik geen eisprong nu al kan hebben of er aan zit te komen...
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina