Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Sorry niet zo actief geweest hier de laatste tijd. Veel aan t werk en nu aan t klussen bij mn zusje in dr nieuwe huisje. Gelukkig voel ik me prima, dus is dat goed te doen. Nu wel kapot na een hele dag klussen haha.

    Mijn buik groeit trouwens nu al! Vraag me af waar dat heen moet hahaha. En wauw je bent al bijna op de helft! Gaat toch best wel snel! Wanneer heb je de 20weken echo? Wij hebben dinsdag de termijnecho, kan echt niet wachten, laatste echo (en eerste) was met 8 weken dus het kindje zal er al heel anders uitzien.

    Moederdag was trouwens erg fijn! Lieve zelfgemaakte cadeautjes gehad van zoontje aangevuld met heerlijke douche/verzorgingsspulletjes van vriendlief.
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  2. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Spannend Soof! Ik duim heeeeel hard voor je
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  3. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh boterbabbelaar bijna de echo. Wat fijn! En spannend. Hoe gaat het verder

    Soof nog evengefuld dus
    Zou fijn zijn als je het tot even na maandag/dinsdag volhoudt.

    Amelie hoe gaat het? Het is ineens zo stil.
    Heb je nog last van bloedverlies?
     
    Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  4. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gaat goed hier hoor! We zijn lekker van onze vakantie aan het genieten dus ben eigenlijk niet meer hier geweest sinds zondag. :D We zijn nog een paar daagjes weg en dan weer naar NL.

    Qua zwangerschap alles prima. Voel me niet echt zwanger maar dat komt nog wel. Geen bloedverlies meer gehad, laatste keer was met 11+3 weken en daarna niks meer gelukkig. We gaan als we terug zijn toch nog maar even een tussentijdse echo plannen. Voornamelijk omdat we merken dat we weinig met deze zwangerschap bezig zijn en een beetje opgeslokt worden door alledaagse dingen. Dus we gaan even samen genieten van deze kleine. Als we terug komen hebben we nog 1,5 vakantie dus dan wil ik wel een beetje baby dingen gaan doen om in de mood te komen.
     
  5. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En inderdaad weer spannend @Soof22! Ik hoop het zo voor jullie!
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  6. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ja eindelijk bijna! En heel spannend ja.. Gaat verder met mij heel goed! Voel me top ondanks hele dagen klussen, haha. Wel moe maar dat was ik zonder zwangerschap ook geweest van een dag klussen. Ben niet misselijk ofzo.

    Hoe is t met jou? Voel je je kindje al? (ben even kwijt of je t daar al eens over hebt gehad.. Sorry mocht dat zo zijn!)
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  7. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Leuk om te horen en lezen dames!!

    Hier soms beetje buikpijn dat ik denk zal toch niet.... we wachten af. Wil dinsdag pas testen. Misschien maandag ma niet eerder. Vanmorgen had ik even de neiging maar niet gedaan!
     
  8. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ooh dames jullie gaan vast lachen achter het scherm. Ik dacht ga niet testen met idee her en der wat steken dus ga vast morgen ongesteld worden. Nu dacht ik laat ik een ovulatietest doen en kijken wat die doet en daar kan ik toch niks aan uitsluiten (het is geen zw. Test) ma die is knal positief! En nu lees je weleens..... morgenvroeg werken dus kunnen we niet samen testen. Dan zou het pas Savonds kunnen....

    Heb maar 1 action test in huis om dus niet in de verleiding te komen ma morgen kan ik nergens meer iets halen...
     
  9. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Oohhh wat spannend! Ik zou nu testen, haha. Zou me nu niet meer kunnen inhouden...
     
  10. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Die neiging heb ik ook:oops::oops::oops::oops: maar nog niet gedaan
     
    Saartje29 en Boterbabbelaar vinden dit leuk.
  11. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Wel doen haha! Ik wacht met spanning af.
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  12. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh Soof wat spannend! Morgenochtend testen is natuurlijk het beste. S avonds is misschien wat meer kans op teleurstelling. Alleen testen is geen optie?
     
  13. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Jawel is zeker wel optie hoor. Streven was om pas dinsdag te testen ma dan ben ik ook alleen dus maakt geen klap uit eigenlijk. Mis gewoon savonds indien niet ongesteld en wetende dat het geen ochtend urine is
     
  14. Catlover

    Catlover Actief lid

    4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik ben ook even een tijdje minder actief geweest hier. Spannend morgen testen Soof!
     
  15. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Toch even getest!!!!!!!!:):):):):)
    Heb de test bij mijn man op zijn nachtkastje gelegd;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Blomma en Boterbabbelaar vinden dit leuk.
  16. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Waaaauuuwww!! Dat is een duidelijke test! Gefeliciteerd!! Dit is een plakker! Hoe reageerde je man?
     
  17. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh @Soof22 zo blij voor jullie!!
     
  18. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Dankjewel!!! Hij maakte geintje met moet ik er nog even overheen plassen want zie de streep niet zo duidelijk;) (vorige keer toen we geen knaller hadden en zo vaag bleef vond hij het geen duidelijke streep ma nu dus wel! Beide zooo blij en nu heel hard duimen dat een gezond kindje ons gegeven is!
     
    Amelie vindt dit leuk.
  19. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja deze is echt wel duidelijk. Vorige keren was ie inderdaad veel vager rond deze tijd dus deze blijft gewoon lekker zitten. En gaat het kindje nu Milaan heten? Of waar waren jullie in Italië? :D
     
  20. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Hahaha Gardameer:D
     

Deel Deze Pagina