Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hmmm Garda dan maar. :thumup:;):p
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  2. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Soof wat geweldig! Geen twijfel mogelijk. Deze is inderdaad veel duidelijker. Dat biedt goede hoop. Leuk dat je het op zn nachtkastje gelegd.

    Inderdaad een Italiaanse verwekking. Romantisch.
    Gardard wordt het dus Amelie! Haha

    Nu duimen dat het lekker blijft zitten waar het zit.
    Gefeliciteerd!
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  3. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Dat word het!!:roflmao:
     
  4. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Wauwww @Soof22 wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd! Ik ben super blij voor je.
     
  5. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Dankjewel!!!
     
  6. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh Soof wat geweldig voor jullie!! Super!! Echt een superduidelijke test ook! Hoe voel je je? Wanneer ga je het vertellen tegen iedereen?

    Boterbabbelaar, hoe was je echo?

    Fijn dat het bloeden gestopt is Amelie!

    Nou, ik had dus op dinsdag, donderdag, zondag en dinsdag savonds seks gehad en die zondagochtend heel duidelijk mn eisprong gevoeld. T/m woensdag dat slijm en nu is het wachten... Wel erg misselijk geweest die maandag en dinsdag, toeval...?

    As maandag mijn NOD 9 vd 10 keer, maar de vorige keer werd ik dus woensdags ongesteld... Dus tja, ik wacht het af :)

    Wel jammer dat ik nog maar in mn eentje ben haha :(
     
  7. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ooh spannend @Blomma er lag dus mooi voorraadje klaar! Ik hoop het voor je!!! Is inderdaad niet leuk als laatste maar dat komt echt goed!! Wie weet zitten wij heel dicht op elkaar!!
    Ga je maandag testen??

    Ik voel me goed, lang niet zo misselijk als de vorige keer, toen hing ik al gelijk boven de wc. Enigste is gespannen borsten en wat meer moe. Ik merk dat er vanalles in mij buik gaande is en dan denk ik als er ma geen bloed komt...

    De ouders en zussen na de 1e echo en de rest na de 2e echo denk ik.
    Moet de vk nog bellen! Wanneer hadden jullie dat gedaan? Hier kan je met 7-8wk terecht. En ben nog even aan het denken hoe we het gaan vertellen!

    Ik ga hard duimen @Blomma, heb je nu ergens last van? Al zal dat nog vroeg zijn

    @Boterbabbelaar idd hoe was je termijnecho?
     
    Saartje29 vindt dit leuk.
  8. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ik hoop het ook zo...! En wie weet idd zou leuk zijn :D

    Ik voel wel continue een soort spanning in mn onderbuik, alsof er idd van alles bezig is.. Maar verder niet echt misselijk of gevoelige borsten... zou misschien wel vroeg zijn ja!

    Ik had het de vorige keer aan mn ouders direct verteld, mn broertje en mn beste vriendinnen. Na de eerste echo op mn werk enz. Zou ik nu ook weer zo doen :)
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  9. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Hoi meiden,
    Sorry voor het late bericht. Dinsdag om 4 uur de termijnecho gehad, deze was helemaal goed! Het was zo mooi om te zien. Kindje was zich aan het uitrekken, wreef over het gezichtje. Bij thuiskomst bij het naar de wc gaan had ik een bloeding.. En best wel erg, nog nooit gehad dus ik schrok me rot. Meteen de verloskundige gebeld en die vond een miskraam erg onwaarschijnlijk en dacht aan een gesprongen ader. Ik zelf ook wel maar toch, je bent toch bang.

    Had vandaag een afspraak bij de verloskundige staan en ze ging naar het hartje luisteren. Duurde eventjes maar toen vond ze het en het klopte heel goed. Wat een geruststelling. Daarna bloed laten afnemen voor de nipt, in beide armen want de 1e plek dacht laten we lekker stoppen met bloed geven na 1 buisje, haha.

    Spannend Blomma! Ik hoop het heel erg voor je.
     
  10. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Oh jee dat is zeker schrikken! Gelukkig is alles goed!! Dan met het hartje even zoeken zit je ook enorm in spanning!
    En klopte je termijn een beetje?
     
  11. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Fijn dat de echo goed was Boterbabbelaar!
    Bij bloed na echo zou ik denken dat het misschien komt door het harde drukken van dat apparaat op je buik.
    Maar ik snap jouw angst. Ik had dat laatst dus ook voor het eerst en vond het toch onrustig.
    Daarna geen bloed meer?

    Vervelend dat de nipt niet lekker lukte. Nu 10 werkdagen geduld. Succes met afwachten!
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  12. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend @Blomma! Ik was beide zwangerschappen ook kotsmisselijk bij de bevruchting. Mijn lichaam reageert daar nogal heftig op schijnbaar. Dus wie weet. :thumup:

    Fijn dat je termijnecho goed was @Boterbabbelaar maar bloed is altijd eng. Daar zit je echt niet op te wachten. Inmiddels wel weer gestopt? En ben je gespannen voor de Nipt of valt het mee?

    @Soof22 ik had me direct op NOD aangemeld bij de verloskundige, dan heb je meestal nog lekker veel plek rond de 8 weken. Ik mocht echt pas vanaf 8 weken komen, had nog geprobeerd het een paar dagen te vervroegen ivm het vertellen met Pasen maar dat deden ze niet. Va je naar dezelfde verloskundige als bij je dochtertje?

    @Saartje29 wisten jullie nou al wat het wordt of willen jullie het niet weten? Wanneer heb je de 20 weken echo?
     
  13. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja ga maandag even bellen. Vorige keer ook met 5wk gedaan en kon toen met 7wk terecht. Zelfde vk als bij mijn dochter.
     
    Amelie vindt dit leuk.
  14. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    @Saartje29 @Amelie Na dinsdag gelukkig geen bloed meer gezien :)

    Ben niet echt gespannen voor de nipt, gelukkig. We zien het wel, en hopen op een mooie uitslag. :)
     
    Soof22 en Amelie vinden dit leuk.
  15. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Fijn @Boterbabbelaar
    Hopelijk valt het wachten mee!! Niet gespannen zijn is al fijn!
     
    Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  16. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Fijn @Boterbabbelaar, hopelijk komt het ook niet meer terug.

    Had ik al verteld dat we aanstaande woensdag nog een echo gepland hebben? Echt zin in om weer even te spieken. We gaan naar een praktijk waar we nog niet eerder waren geweest maar sprak me erg aan omdat ze daar volgens mij een erg persoonlijke benadering hebben. Degene waar we tot nu toe waren geweest was echt lopende band werk. Ben erg benieuwd dus.

    Hoe is het nu met jou @Soof22? Heb je toevallig nog een testje gedaan?
     
  17. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Amelie, een pretecho?
     
  18. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja, maar zonder geslachtsbepaling dan. Gewoon even lekker kijken naar ons kleintje. Ben benieuwd hoe groot hij / zij nu is. Jullie nog echo's op de planning @Saartje29? Ik weet niet meer jullie het geslacht nou willen weten of misschien al weten?
     
  19. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja van de week gedaan en die knalde meteen!! Ik voel me goed! Ma wat kruipen die dagen maar langzaam voorbij hahaha...
    morgen vk bellen!

    Ooh leuk weer even spieken!!
     
    Boterbabbelaar en Saartje29 vinden dit leuk.
  20. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja die eerste weken gaan zoooooo traag. Bij mij gaat het nu voor mijn gevoel wat sneller nu we in de safe zone zitten. Fijn dat ie meteen knalde, niet die onzekerheid van vorige keren.
     
    Soof22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina