Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb een heel lijstje meisjesnamen die we dus niet meer gebruiken. Wat vind je leuk? Kort/lang/engels/origineel /nl eyc?
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  2. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Kort en niet te vaak voorkomend. Engels mag ook :) Zoontje heet Dex.
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  3. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden, ik kreeg geen meldingen meer dus ik ging er vanuit dat er ook niks meer gepost was. Vandaar dat ik vandaag eens dacht, ik ga eens even zelf kijken.

    Veel gebeurd in de tussentijd. Mijn vader is vrij plotseling overleden dus dat is heftig geweest de afgelopen weken. Nu nog bezig met de afhandelingen van al het regelwerk.

    Qua zwangerschap gaat het wel goed. Inmiddels ruim 25 weken. We weten nog steeds niet wat het wordt en dat houden we ook zo. Wel weer veel last van maagzuur en bekkenpijn dus dat is beetje jammer. We hebben inmiddels het kamertje ver af en de kinderwagen binnen, waar ik helemaal verliefd op ben. Nog genoeg te doen voor de kleine komt maar we zijn goed op weg.

    Spannend morgen de geslachts echo @Soof22!

    Fijn om te lezen dat het over het algemeen wel voorspoedig gaat bij iedereen.
     
  4. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Jeetje @Amelie wat heftig zeg.... gecondoleerd.

    Wat gaat snel he alweer 25wk! Die bekkenpijn en maagzuur is dan niet fijn!

    Ik heb Savonds met name last vd benauwd heid en moet dat spugen of krijg geen warm eten weg... verder voel ik me goed!

    Ja ben heeel benieuwd vanavond! Veel te nieuwsgierig en vind ergens ook wel makkelijk! Bij ons komt denk alles pas beetje op laatste moment want ze gaan nog dakkapel plaatsen over een maand en dat word dan de kamer van onze dochter dus tot die tijd blijft ze in ledikant enzo op de babykamer.

    Jullie nog vakanties in het vooruitzicht? Wij gaan zondag!!
     
    Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  5. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Wij krijgen een zoon!
     
    Boterbabbelaar en Amelie vinden dit leuk.
  6. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wauwww ook een koningskoppel! Gefeliciteerd! Wat leuk zeg. Was verder ook alles goed? Hadden jullie nou de Nipt uitslag ook al binnen?

    Lekker zeg! Waarheen? Wij zijn in mei al geweest en opzich zou ik nog wel een keertje willen maar vind het teveel gesjouw nu ik zo zwaar aan het worden ben, zeker naar het buitenland, al is dat nu totaal niet nodig met dit weer. Wel weekendjes weg op de planning staan, ook leuk.
     
  7. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja super leuk en mijn man is de enigste man in de familie op zijn vader na. Rest allemaal meiden dus stamhouder.

    De nipt was goed en ook deze echo zag er voor nu helemaal goed uit. Dus hoop de dat guo echo met 20wk met name het hoofdje ook goed is. Nu zagen we al dat rug dicht is. Voetjes goede stand. Blaas en maagje gevuld, middenrif dicht. Dus allemaal fijn!

    Wij gaan 2weken naar Spanje en daarna nog week thuis maar komen ze ons dakkapel plaatsen!
     
    Boterbabbelaar en Amelie vinden dit leuk.
  8. Catlover

    Catlover Actief lid

    4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik ben sowieso niet echt actief op het forum, vergeet het gewoon haha!
    En daarnaast hier ook druk geweest, paar keer in het ziekenhuis geweest extra voor onderzoek waar uiteindelijk niks uit is gekomen. Ik kreeg na de 20 weken echo ineens last van dat ik bruinig slijm en kleine bloedstolseltjes verloor. Een aantal extra echo's en inwendig onderzoek gehad inclusief kweekjes en uitstrijkje.
    Ook test voor zwangerschapssuiker gehad (na de test 5.1 dus niks aan de hand).

    Nog 1,5 week werken, dan vakantie en verlof gelijk er achteraan
     
    Soof22 en Amelie vinden dit leuk.
  9. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi meiden... Ik had gisteren termijnecho en het was mis... De echoscopiste zei gelijk: het is wel wat klein voor de termijn en we zagen geen hartje meer kloppen, geen bloed meer stromen... Met 8w3d is het al gestopt. Het is nog niet op gang gekomen, niks geen bloed, dus ik ga een curretage doen, dan is het maar gelijk weg.

    Ik wens jullie allemaal blakende, gezonde babies toe <3
     
  10. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte met het verlies en het verwerken daarvan. Wat zul je je rot voelen.
     
  11. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Wat vreselijk! Heel veel sterkte!!
     
  12. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Wat vreselijk meid. Heel veel sterkte.
     
  13. Catlover

    Catlover Actief lid

    4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Oh dat is vreselijk nieuws... Hoe is het nu met je?

    En hoe is het met de rest?
     
  14. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Hier alles goed!! 20wk echo was zo anders als bij onze dochter en dit stelde wel gerust!

    Jij mag bijna al aftellen!!
    Hoe gaat het?
     
  15. Catlover

    Catlover Actief lid

    4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Haha morgen de dag dat m'n zoontje ineens al kwam, dus dat maakt het wel extra spannend!
    Afgelopen week de slijmprop verloren, en vanmorgen de vk gebeld omdat ik wat roze slijm verloor, en wat kramp heb onderin. Ze vond het niet verontrustend klinken, maar als ik me later op de dag toch ongerust maak weer, of er iets verandert (bloed of vocht verlies, erge kramp...) gewoon weer bellen.
     
  16. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Spannend, maar laat nog maar heel even zitten toch? Al ben je bijna 36wk maar net iets langer is misschien wat fijner. Was je bij je zoontje ook eerder bevallen?
     
  17. Catlover

    Catlover Actief lid

    4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ja hij zit er nog! Bij m'n zoontje was ik met 36+0 bevallen, dus deze blijft al langer zitten haha
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  18. Catlover

    Catlover Actief lid

    4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Hoe is het hier? De eerste zal al bijna uitgerekend zijn denk ik?
     
  19. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ik denk dat jij 1 vd eerste bent aan je banner te zien? Maar dit topic is niet meer wat het was. Erg jammer want was mooi klein clubje!

    Jij kan ook gaan aftellen! Spannend!

    Hier alles goed. Word wel zwaarder icm me dochter maar komt goed:)
     
  20. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He! Ik denk inderdaad dat jij de eerste bent @Catlover. Al vind ik het niet erg om de eerste te worden. :rolleyes: Vind het lichamelijk erg zwaar nu. Ik heb gelukkig veel hulp dus ik hoef weinig meer zelf te doen maar dat betekent niet dat ik het niet zelf wíl doen en dat maakt het mentaal ook weer wat zwaarder. Hoe is dat bij jou dan @Catlover want jij bent al wat verder?

    Ik zit ook in het Laatste 10 weken afteltopic en nog in mijn Uitgerekende datum groepje. Dat Laatste 10 weken topic is ook wel leuk hoor. Lekker om je te verheugen bij de bevallingsverhalen van andere dames. Moet iets in je verlof als je verder niks kan. ;)
     
    Soof22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina