pff onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mmoniquee, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmoniquee

    mmoniquee Actief lid

    19 dec 2014
    445
    44
    28
    Hi dames,

    Waarschijnlijk maak ik mij druk om niets.. Maar de afgelopen 2 weken heel erg misselijk geweest. Of nou ja meer last van mijn maag en niet kunnen eten en daar misselijk bij. Niet overgeven. En ook heel erg moe.
    Maar dat is ineens zo goed als weg..... Moet ik mij zorgen maken?

    as zaterdag ben ik 7 weken en as dinsdag eerste echo..

    Heb 1x een ma gehad, toen helemaal blij dat ik zwanger was, maar was dus niet goed. Dus ben erg onzeker:(
     
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    De symptomen zeggen niets over je zwangerschap. Ze kunnen komen en gaan, wie weet ben je over een week wel weer super misselijk, of misschien een tijdje niet. Dat kan ook!


    Al snap ik je onzekerheid wel hoor. ;)
     
  3. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik herken het helemaal, ook een MA gehad in het verleden. Toevallig dat ik deze week ook ineens een stuk minder misselijk ben dan hiervoor. Daarentegen net ineens wel mega misselijk door de geur van overrijpe bananen en voor het eerst overgegeven. Kan dus elk moment weer veranderen ;) op zich zegt het niks, maar ik denk dat je je pas gerust voelt als je gezien hebt dat het hartje klopt. Dat is bij mij tenminste zo ;)
     
  4. mmoniquee

    mmoniquee Actief lid

    19 dec 2014
    445
    44
    28
    Dat is zeker waar!
    Als de misselijkheid weer terugkomt wil ik vast dat t weer weggaat haha.
    As dinsdag de echo
     
  5. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    O toevallig ik heb ook dinsdag een echo! 9 wk dan. Ik ben wel met 7 wk al geweest vanwege bloedverlies, toen klopte het hartje. Maar dat maakt me niet minder zenuwachtig voor dinsdag..
     
  6. mmoniquee

    mmoniquee Actief lid

    19 dec 2014
    445
    44
    28
    Spannend! Nou ik was tot de 12 weken controle/echo zeg maar ook nog super zenuwachtig elke keer. Daarna kon ik het loslaten en genieten.
     

Deel Deze Pagina