innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Missy538, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy538

    Missy538 Lid

    15 jul 2008
    75
    0
    0
    Ik had een cyclus van 30 dagen, (normaal 28 )
    toen menstruatie, 1.5 week later ineens een halve dag een bloeding en daarna weer niets. zou dit een innesteling kunnen zijn?
    een dag later was volgens de calculator mn vruchtbare periode daar hebben we flink geklust.
     
  2. sakina

    sakina Bekend lid

    12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    uhm lijkt mij niet de innesteling als je daarna je vruchtbare periode heb gehad..
    in die vruchtbare periode moet het ei bevrucht worden 5 a6 dagen later komt pas de innesteling ALS het eitje bevrucht wordt
     
  3. Skye

    Skye Niet meer actief

    Moet je de innesteling altijd voelen of niet,. Kan de innesteling ook stilletjes voorbij gaan
     
  4. Missy538

    Missy538 Lid

    15 jul 2008
    75
    0
    0
    Misschien dat de calculator niet helemaal klopte of mijn invoer daarvan.. :(
    Dat het gewoon eerder plaatsgevonden heeft..
     
  5. Apekop

    Apekop Actief lid

    29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Heb er geen ervaring mee hoor maar volgens mij voelen de meesten de innesteling wel. Je kunt ook alleen wat licht bloedverlies hebben geloof ik. Het is gewoon bij elk persoon anders en dus geen touw aan vast te knopen en dus best frustrerend soms hihi...
     
  6. Druif2008

    Druif2008 Actief lid

    16 aug 2008
    287
    1
    0
    Maar heeft iedereen altijd innestelingsbloed? Je leest het hier regelmatig (maar ook meiden die dan weer niet zwanger blijken te zijn). Ik heb in ieder geval geen spoortje "innestelingsbloed" en zou dat wel gehad moeten hebben mocht ik "bevrucht" zijn vorige week. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik niet zwanger kan zijn en al moet rekenen op de volgende ronde?
     
  7. Apekop

    Apekop Actief lid

    29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Nou ik ben geen expert en zeker omdat ik zelf ook nog maar een half jaar bezig ben en nog nooit zwanger ben geweest. Maar je hoeft er niet vanuit te gaan dat je niet zwanger bent als je geen innestelingsbloed hebt gehad volgens mij.
    Ik heb ook geen bloed gehad en nu wel erg sterk het gevoel zwanger te zijn maar ben daar soms ook weer erg onzeker over... Is erg verwarrend en frustrerend soms... Pffffff *ZUCHT* ;)
     
  8. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Er schijnen meer dames geen innestelingsbloedingen te hebben dan wel.
    Als je ongesteld bent geweest en anderhalve week later een beetje bloed had wat jij denkt innestelingsbloed te zijn heb je wel een mega korte cyclus ... want je eisprong en evt bevruchting is ca halverwege je cyclus en het innestellen ca 6 tot 8 dagen erna... dus dan zou jij al een eisprong hebben gehad op dag 4 ofzo ... Dus ik denk haast dat het iets anders is geweest ... maar ja .... ik ben ook maar een leek en kan het goed fout hebben...

    Succes iig

    Groetjes Annemiek
     
  9. Missy538

    Missy538 Lid

    15 jul 2008
    75
    0
    0
    ik ben ook zo'n 2 dagen mega misselijk... of last van maagzuur heel vervelend terwijl ik hier nog nooit last van gehad heb.
     
  10. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb steeds een lichte bloeding en bruinverlies als ik mijn eisprong heb! da's echt lastig! Klus dan maar eens!
    Had ik toen we de eerste keer aan het proberen ook. Ik bleef bruinverlies hebben toen ik zwanger was! Anders stopt het de dag na de bloeding al!
     
  11. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Anderhalve week is 10 dagen zo'n beetje?
    Dus op dag 10 een innesteling?
    Dan zou je op dag 17 ongeveer ongesteld moeten worden moest het niet gelukt zijn.

    Zelfs voor een eisprong is dag 10 nog vroeg, maar het kan altijd.
    Heb je toevallig die dag geklust?
    Zo ja, dan kan er daarbij iets geraakt zijn.

    Maar ik denk toch dat je ervanuit kan gaan dat het geen innestelingsbloed was.
    Eerder bloed van een eisprong.

    Maar ik ga voor je duimen :D

    P.S. De meeste dames voelen de innesteling juist niet hoor.
     
  12. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik heb er allebei de keren niks van gevoeld en ook geen bloedverlies ofzo gehad. Wel wat bloedverlies toen ik bij deze zwangerschap vijf weken zwanger was, maar dat is wat anders denk ik.
     
  13. sakina

    sakina Bekend lid

    12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    Ik heb mijn innesteling niet gevoeld bij mijn vorige zwangerschap en had ook geen bloedverlies het verschild echt per persoon.
    en als ik deze ronde ook zwanger ben het zelfde geen bloeding of iets dergelijks:D
     
  14. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Het zou wel handig zijn als je de innestelling zou voelen trouwens :p. Maar ja het verschilt per persoon idd. En het kan ook zijn dat je iets voelt en meteen denkt aan een innestelling terwijl het dat niet is.

    Ik had vandaag steken en nu kan ik ook wel denken dat het me ei is geweest, alleen is die nog niet geweest.

    Het lichaam is een raar ding ;)
     
  15. sakina

    sakina Bekend lid

    12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    MyPrecious jaah he zou fijn zijn als iedere vrouw gewoon kon weten van hun eigen lichaam wat er gebeurt en wat er is.. zoals met innesteling dan waren we niet zo onzeker van ZOU UT!hhhahah

    zoals je zegt jaah een lichaam is een raar ding;)
     
  16. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Een innestellingsbloeding heb ik niet gehad! Ik zat wel daaagen aan de diarree! dat schijnt mijn innestelling geweest te zijn :D
     
  17. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik zit dit zo eens door te lezen als ik het goed begrijp moet je innesteling zo'n 5 tot 8 dagen na je eisprong zijn?

    Op de 18e had ik mijn eisprong, die heb ik duidelijk gevoeld. Nu vandaag, 7 dagen later, heb ik zo'n ongi gevoel. Lijkt me sterk dat ik nu al ongi moet worden, cyclus is nu pas 21 dagen.

    Zou dit een innesteling kunnen zijn? Echt een beetje kramp in mijn onderbuik. Ik heb nog meer rare symptomen, maar dat verwijt ik nog steeds aan het ontpillen.

    Maar los gezien van het ontpillen........is dit een mogelijkheid dat dit de innesteling is?
     
  18. Skye

    Skye Niet meer actief

    niemand die het weet?
     
  19. Apekop

    Apekop Actief lid

    29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Nou ik weet het niet zeker want heb er zelf geen ervaring mee maar heb ook gehoord dat dit kan zijn ja. 5-10 dagen na je eisprong heb ik gehoord. Dus wieweet?
     
  20. Vrolijke Jetje

    Vrolijke Jetje Actief lid

    23 jul 2008
    219
    0
    0
    Hallo Allemaal,
    Wat een spannende tijden als je besluit om er zelf voor te gaan zeg! Gelukkig bevestigen jullie (bijna) allemaal dat ik geen abnormaal gedrag vertoon, als ik veelvuldig per dag mezelf afvraag wanneer het gaat lukken, of het gelukt is etc.
    Ik vroeg me af of jullie bekend zijn met koude rillingen (gevoel dat je ziek gaat worden, maar dan toch weer niet) en (héle) koude voeten tijdens de innesteling? En het is me ook nog steeds niet duidelijk eigenlijk, hoe lang de innesteling duurt en de eventuele symptomen daarvan?
    Alvast bedankt voor jullie reacties!
    Groetjes van Vrolijke Jetje
     

Deel Deze Pagina