Pgd en ivf/ icsi deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    OMG!!! Maastricht heeft het eitje vrijgegeven, vanmiddag terugplaatsing. En het is ook nog een eitje van top kwaliteit. Ik kan het gewoon niet geloven.
     
  2. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Gaat wel goed hoor! Ik baal er wel van! En ben echt flink ongesteld :(
    Maar goed nu ff rust en dan straks er weer tegen aan!
     
  3. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Whaaaa echt? Hopelijk is dit je super super super embryo! Ooh wat fijn dat je een terugplaatsing hebt!!
     
  4. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Hé bah dat ook nog eens. Ik hoop dat je snel de nieuwe poging mag starten.
     
  5. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ja, zó bizar dit. Had al gepland vanavond heerlijk sushi te gaan eten. Want ach, nu kan het lekker! Ik was er zó niet meer vanuit gegaan. Telefoon ging, en ik dacht kom maar op met het slechte nieuws. Ze zei, ik heb goed nieuws... En ik was helemaal sprakeloos. Ik ben heel hard in huilen uitgebarsten en zat helemaal te trillen. Pfff nou, dan maar geen sushi vanavond.
     
  6. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Whaaa nou liever 9 maanden geen sushi!!
    Je reactie snap ik heel goed! Ik zou ook in huilen uitbarsten, vooral omdat je er niet meer vanuit ging.
    Je dag kan niet meer stuk!! Fijn zeg!
     
  7. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ja nou inderdaad!
    Terugplaatsing is achter de rug. Ging niet zo soepel als de eerste keer, maar ja, volgens mij hoort het "soepel verlopen" van iets niet bij onze tweede poging haha!
    Vandaag al wachtdag 3 (of 2?). In ieder geval, vrijdag 5 oktober mag ik testen.
    Hoewel ik steeds een slecht gevoel over deze poging had, heb ik nu echt een positief gevoel. Dit eitje heeft zo zijn best gedaan al die tijd, die heeft er zo veel zin in, mag tie nu blijven plakken ook hoor!
     
  8. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    @Jingle , hoe gaat het nu met je?

    @Happyhope , weet je al wanneer je een afspraak in Maastricht heb (misschien heb ik er wel overheen gelezen hoor).
     
  9. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ah sorry meiden ik vergeet jullie een beetje.. :oops:
    Het gaat hier nog steeds goed! Durf met elke echo iets meer hoop op een goede afloop te hebben. Ben van de week bij de poli gyn en klinisch genetica geweest en daar hebben ze gelijk een afspraak gemaakt voor een vruchtwaterpunctie op 29 oktober.
    Dus blijft nog even spannend maar kleine uk is alweer zo goed gegroeid! :o:

    Ik blijf voor jullie duimen dat jullie niet te lang in de mmm rond hoeven te dwalen en snel zwanger zijn van een gezond kindje.. :thumup:
     
  10. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wow!! Wat geweldig dat je een terugplaatsing hebt van een embryo van topkwaliteit. Heel veel succes met wachten de komende weken.
     
    Jingle vindt dit leuk.
  11. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Spannende dagen zijn dit he! Hopelijk gaan ze snel voorbij! Jaaaa deze moet blijven zitten hoor! Ik duim voor je!!
     
  12. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Wow Jingle, 11 weken al weer! Wat gaat dat snel! Hopelijk blijft alles goed gaan!
     
    Jingle vindt dit leuk.
  13. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
  14. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Dexendon Geloof dat ik je kan feliciteren ;) Las ik net in een ander topic.
    Gefeliciteerd!!
    Hopelijk blijft dit embryo'tje lekker zitten waar die zit!

    Kon je het niet laten met testen? :roflmao:
     
  15. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Nee kon het zeker niet laten... Ben uiteraard heel blij, maar ook zó ontzettend bang, dus durf er nog niet zo van te genieten.
    Vrijdag is mijn testdag, dan test ik nog één keer. Als die positief is, ga ik het ziekenhuis bellen.
    Maar kreeg zo last van zwangerschapkwalen dat ik te nieuwsgierig was om langer te wachten.
    Voel me wel echt heel anders dan de vorige keer (wat natuurlijk snel een miskraam werd). Maar o, wat ben ik nu zo onzeker.

    Hoe gaat het met jou?
     
  16. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Huh?! Deze is me ontglipt..
    Je hebt vast vrijdag het ziekenhuis gebeld met goed nieuws! :) Krijg je dan meteen een afspraak voor een echo? Of moet je nog even wachten?
    Ik snap je onzekerheid, je leeft nu echt naar de echo toe he!

    Ik mag eind oktober weer beginnen met de injecties.. Ben heel blij dat het dit jaar nog kan :) 1e afspraak staat weer in het ziekenhuis.
     
  17. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Nou had zelfs woensdag al gebeld. Maar de verpleegkundige had de agenda van de PDG arts niet, dus donderdags terug gebeld. Pas vrijdag 2 november de eerste echo. Eerder kon niet, dan was ze met vakantie. Als ik heel erg onzeker wordt mag ik bellen, dan krijg ik eerder een echo bij echo-mevrouw, maar moet dan sowieso nog naar de pgd arts.
    Voor nu vind ik het goed. Geen reden om me zorgen te maken, heb heel veel last van kwalen.

    Wat fijn dat je al zo snel weer mag beginnen. Als je eenmaal bezig bent met prikken dan gaat het allemaal weer snel. Ik ga weer hard voor je mee duimen.
     
  18. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Even een poos net meegelezen . Gefeliciteerd dexendron. Een Vroege echo heeft weinig zin. Vaak zie je er nog net veel op
     
  19. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Dankjewel.
    Nee inderdaad, en je kan tussentijds toch niks veranderen mocht het mis zijn. Je kan achteraf gelukkig nooit zeggen, had ik maar eerder... Wachten is gewoon alleen zo vermoeiend haha!
     
  20. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Nee klopt hoor. Idd wachten duurt lang
     

Deel Deze Pagina