pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Wat nee!! Lieke wat vreselijk verdrietig. Is het echt helder en veel? Of kan het een beetje zijn van een innesteling? Ik hoop zo dat het toch goed zit. Dikke knuffel voor jou.
     
  2. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    De hoeveelheid valt mee en heb geen krampen maar voelt toch niet goed. Zo begon het vorige keer ook. Anders houd ons avontuur wat betreft Pgd en kids wel op. Vriend heeft heel duidelijk hier de streep getrokken.
     
  3. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend verdrietig :( is het een optie om er nog op de natuurlijke manier voor te gaan? Of is dit echt helemaal het eind?
    Ik hoop toch dat het misschien een innesteling is..
     
  4. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Zit ik te lezen wil ik typen gefeliciteerd lees ik over bloedverlies. Hoeveel is het en zet het door? Alles is onderin ook beter doorbloed dus misschien dat? Is het helder of donker? Shit zeg schrik ervan

    H en h fijn dat gesprek goed ging maar idd hopelijk niet nodig

    Cindy volgende week is het al half juli en leuke dingen op stapel voor je het weet is het zover helemaal als je met medicatie mag starten
     
  5. H&H

    H&H Lid

    20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Lieke24: bloedverlies? Is het heftig of een beetje? Want in het begin van de zwangerschap kan het voorkomen had ik begrepen. Hoop zo voor je dat het onschuldig is en dat het een zwangerschapskwaaltje is.
    Cindy77: joehoe je lichaam doet het gewoon! Vast een late menstruatie door spanning.
     
  6. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Tot nu toe is het bij een heel klein beetje gebleven alleen gister ochtend. Dus we blijven hoop houden.
     
  7. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Oh Lieke wat spannend. Ik hoop dat het toch "gewoon" innestelingsbloed was. Ik weet niet hoe je er instaat, maar je mocht toch eigenlijk al eerder voor een echo? Misschien mag je hier toch nog gebruik van maken. Ik ga heeeeel hard duimen voor jullie!
     
  8. Yusje

    Yusje Lid

    26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    @Lieke24 Neee balen! Hopelijk is het alleen wat innestelingsbloeding!
    Ik hoor veel verhalen van meisjes die veel spotting hebben gehad en het alsnog goed kwam. Probeer te relaxen, want stress is finesse voor de kleine.

    @MeisjeSera
    Oh wat goed nieuws! Is de andere ingevroren? Spannend nu dat wachten lijkt me.
    Ik duim voor je!

    Even iets anders, Ik hoorde dat mensen veel positieve verhalen hebben met acupunctuur tijdens de PGD/IVF. Iemand van jullie daar ervaring mee?
     
  9. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Heb de echo idd verplaatst 6 dagen eerder.
    Alleen toch echt geen goed gevoel. Mijn symptomen zijn echt veel minder. Krijg ook zoveel utrogestan dat het bloed er sowieso slecht door zou kunnen komen. Heb de hoop en moed zelf echt opgegeven. Misschien dat ik de hcg maandag nog even kan laten prikken om te kijken wat daar uit komt.
     
  10. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hè Lieke, wat ontzettend naar :( hopelijk zit je er toch naast met je gevoel. Geen bloedverlies meer is voor nu wel goed nieuws. Maar ik snap dat als je gevoel niet goed is je er niet gerust op bent. Dikke knuffel!
     
  11. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    @Lieke24 wat een tegenvaller:(

    @Yusje jaa die andere embryo kon (ondanks dat de eicel ervan al ingevroren is geweest) in de vriezer :)

    Wachten is echt killing, ik heb een steek in mijn baarmoeder gevoeld en daarna een soort menstruatie achtige pijn, mijn borsten beginnen iets gevoeliger te worden. Baarmoedermond voelt gesloten. Herkent iemand dit? (Testdatum is za 15-7)

    Was niet van plan om me te focussen op klachten die mogelijk komen van de hormonen maar ik kan nergens anders aan denken:cool:
     
  12. Bella14

    Bella14 Lid

    30 jan 2016
    5
    0
    1
    Dag meiden, ik lees af en toe mee en wil nu even reageren.. Lieke maak je niet te druk aub! Bloedverlies wil niet altijd wijzen op
    Een miskraam! Ik heb met 6, 8 en 10 weken hevige bloedingen gehad! Toch nu een gezonde zoon van inmiddels 3,5 jaar! Ik kreeg toen wel het advies om bedrust te nemen, maar ik had wel echt hevig bloedverlies. Bij jou is t al gestopt toch? Laat nog een keer bloed afnemen!
     
  13. H&H

    H&H Lid

    20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Lieke heb je al een echo gehad en zo niet wanneer heb je die dan? En wat betreft zwangerschapssymptomen: maak je daar aub niet druk om.
    Net als het broekloeren was ik continue bezig met voel ik mijn borsten nog en omdat ik 2 dagen geen gevoelige borsten meer had heb ik het ziekenhuis gebeld en meteen een echo gehad afgelopen woe. Hartje klopte mooi. En ze zeiden in het ziekenhuis: zwangerschapssymptomen moet je los laten want die komen en gaan en niet elke vrouw heeft er de gehele zwangerschap last van. Ik hoop echt zo voor je dat het kleintje zich goed innestelt in je baarmoeder en dat je een hele goede zwangerschap krijgt. Ik duim echt voor je!
     
  14. H&H

    H&H Lid

    20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Als 15-7 je testdatum is dan kan er nu wel al sprake zijn van een bevruchting maar innesteling is ongeveer een week a 10dagen na bevruchting. Als ik het goed heb kun je door de bevruchting wel al goevoelige borsten hebben. Dat had ik namelijk wel bij onze 2e en 3e zwangerschap. Maar moet er wel bijleggen dat ik gebruik maakte van Clomid die er ook wel voor zorgde dat hormonen beter gestimuleerd worden.
    Duim voor je dat het raak is! Nog een weekje op de wachtbank helaas.
     
  15. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Dankjewel dames!
    Ik heb de echo kunnen verplaatsen naar 18 juli. Nog even geduld dus.
    Jaa was maar 1 malig met beetje bij het plassen. En gister avond een mini sliertje oud bloed.(je moest er om zoeken) Ik ga aanstaande maandag mijn hcg nogmaals laten prikken.
    Dankjewel voor de hoopgevende berichtjes.
     
  16. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Dankjewel, bevruchten heeft het amc voor ons gedaan;) ik lees erg uiteenlopende informatie wanneer de mogelijke innesteling plaats vind, echt afwachten dus.. kan die dagen wel omkijken:$

    @Lieke24 Wat spannend voor je! Ik lees dat het niet persee het einde van je zwangerschap hoeft te betekenen, hoop houden dus :)
     
  17. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat een ontzettend spannende tijd voor je Lieke. Hopelijk is je HCG mooi opgelopen vandaag. Heel veel succes met het wachten vandaag en komende week tot de eerste echo.
     
  18. H&H

    H&H Lid

    20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    GM dames.
    Vanmorgen echo gehad en het ziet er allemaal mooi uit (tot nu toe). Durf nog niet teveel ervan te genieten. Baby'tje is nu 6half week. En over 2 weken heb ik weer een echo...... super spannend!
     
  19. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Meisje Sera houd je het nog vol? Of toch al stiekem testje gedaan ? Ik had de vrijdags de eerste test gedaan en moest maandags officieel testen. Toen was een heel voorzichtig streepje!

    Dankje tabbey!!

    H&h wauw wat fijn!! Spannend!! Klopte het hartje al?

    Ik zal jullie laten weten wanneer de uitslag van de hcg er is.
     
  20. Yusje

    Yusje Lid

    26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    @Lieke24 Succes vandaag! Ik duim voor je!

    @MeisjeSera Wanneer mag je officieel testen?

    @H&H Oh wat leuk! De eerste echo is waar ik altijd zo naar uit kijk, gewoon dat 1ste moment dat je je kleintje ziet hihi.
    Ga je uit eindelijk ook en vlokkentest/vruchtwaterpunctie laten doen?
    Want tegen mij werd gezegd, mocht ik nog eens natuurlijk zwanger worden, dan mocht ik al met 10 weken de vlokkentest doen, zo waren ze er vroeg bij mocht er iets mis zijn.
     

Deel Deze Pagina