pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Vanmiddag even gebeld met utrecht. De lieve arts van vanmorgen. Ze heeft me nogmaals alles uitgelegd en me helemaal gerust kunnen stellen. Punctie wordt toch zondag in de hoop dat alle iets kleinere follikels nog even een inhaalslag maken. Nu dus voor de laatste kerr de gonal f en decapeptyl. Morgen bellen ze terug om het tijdstip voor de pregnyl door te geven. En dan hard duimen dat we zondag veel eitjes mogen oogsten ;)
     
  2. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Ik duim met je mee!
     
    Cindy77 vindt dit leuk.
  3. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Cindy, wat naar van die onzekerheid die je meekreeg door die arts, t is allemaal al zo onzeker, dat kan je er net niet bij hebben! Spannend zondag, we duimen met je mee! Ik zei toen steeds tegen mezelf, volgende week ben ik misschien wel zwanger.. zo raar!

    Hier gaat alles goed, verwacht na t weekend de uitslag van de vlokkentest. Nog wel erg misselijk.. kan er nu wel om lachen maar ik kan dit verhaal zo opsturen naar mijn gênantste momenten in de linda! Ik was erg misselijk van de week in de auto naar het amc, toen we er bijna waren hield ik het echt niet meer! Toen ben ik met mn hoofd uit het raam gaan hangen in de stromende regen.. al rijdend langs de ingang van t amc.. (waar gelukkig ook niet 30 man aan rokers en taxi's stonden) zo de hele zijkant van de auto onder gespuugd.. haha! Ach ik ken ze toch niet en hoort erbij zeggen ze dan.. beetje raar om te zeggen maar hopelijk ga jij je ook zo voelen Cindy omdat er dan een beebje in je buik zit!;)

    Hoe is t bij jou thuis Corinne? Genoten van je kraamweek?
     
  4. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Meisje sera wat een verhaal!!! Hahaha ik zie je al hangen hoewel misselijkheid echt niet leuk is hoop ik van harte om kotsmisselijk te zijn over een paar weken omdat er inderdaad een ukje binnen groeit ;)
    Ben net gebeld door Utrecht. De punctie is zondag om 10.00 uur. Pff ik ben er ook echt aan toe. Al zie ik er ook wel tegen op omdat ik gewn verdoving kan krijgen(allergie) maar alles voor de kleine uk :) vanavond de pregnyl en dan kunnen we echt gaan aftellen..
     
    MeisjeSera vindt dit leuk.
  5. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Ja, de kraamweek is weer voorbij. Zn lieve kraamhulp! Wel raar hoor, nu kregen we extra kraamhulp gezien het verleden en toen Mees met 22 weken geboren werd hadden we nergens recht op...

    Kleine doet het goed maar het is wel spannend allemaal. Soms ook passen en meten als manlief werkt, een bijna 4 jarige en een hongerige beeb. Moet echt nig wel rustig aan doen.
     
  6. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je zo'n lieve kraamhulp had. Inderdaad gek dat je nu extra hulp kreeg en bij Mees helemaal niks.
    Kan me goed voorstellen dat het nu zoeken is met plannen en je ritme vinden. Lekkee rustig aan doen dan komt het allemaal vanzelf.
     
  7. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Cindy heel veel sterkte morgen. Ik hoop op mooie follikels en een mooie resultaat.

    Ha Ha Sera ik heb jaren geleden in het amc gelegen en zat met mooi weer daar ook buiten. Zat ik daar tussen allemaal Amsterdammers. Ik hoor ze nu ook al praten Maar wat je zegt ze kennen jou niet en ziet ze ook niet meer.

    Fijn Corinne dat je een fijne kraamweek had
     
  8. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Heel veel succes en sterkte met de punctie!
     
    Cindy77 vindt dit leuk.
  9. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank je wel!
     
  10. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Nou slecht nieuws.. 1e poging hadden we 17 eicellen 9 embryo's 2 gezond
    2e poging
    13 eicellen, 10 embryo's 1 gezond
    En nu slechts
    8 eicellen
    En dat na een dag extra spuiten.. mijn vertrouwen is weggeslagen.. zit er helemaal door :(
     
  11. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    He bah wat een tegenvaller. Ik had bij iedere poging ook steeds minder eicellen. Ik hoop toch op een goede afloop
     
  12. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ja mijn vriend zegt ook steeds misschien zijn ze wel van top kwaliteit.. eerst woensdag maar afwachten hoeveel embryo's er zijn overgebleven. Hopelijk ziin dat er wel zeker 6,7 of 8. Maar ja het zegt zo weinig :( heb me ziek gemeld zit er echt zo doorheen.. ben zo verdrietig..
     
  13. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Agos meis ik leef met je mee.Het is dan gewoon zo'n enorme domper/ Idd wie weet zijn deze het gewoon. Je hebt er maar 1 nodig maar je hoopt gewoon op meer omdat er vaak veel afvalt
     
  14. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Gewoon even voor mijn beeldvorming.. had 1 van jullie ook wel eens weinig eicellen/ weinig embryo's en toch een gezonde embryo "over" ?
    Ik weet het ieder mens is andes elke afwijking is anders, maar naar mijn gevoel moet je echt wel minimaal 10 eicellen hebben wil je kans maken op genoeg embryo's en dus een gezond embryo.. ikzit zo in zak en as op het moment :(
     
  15. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Ervaring hier leert wel dat het totale aantal niets zegt over het aantal gezonde embryo's. Snap dat je gevoel wat anders zegt hoor, zou ik ook hebben!! Spannend weer dat afwachten.
     
  16. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo waar! Ik probeer hoop te houden maar dat valt niet mee. Heb mezelf ziek gemeld/vrij genomen deze week. (Heb eigen bedrijfje) Moet echt even herladen herpakken. Of de uitslag nu goed of slecht zal zijn donderdag. Ik heb even pas op de plaats genomen om weer verder te kunnen. Ik ga proberen afleiding te zoeken om de dagen wat sneller te laten lopen.
     
  17. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wij hadden de eerste poging 8 eicellen, 4 embryo's en 2 gezonde over. De beste werd teruggeplaatst en de andere 'weggegooid' omdat kwaliteit niet goed genoeg was om in te vriezen.
    Bij andere twee pogingen meer eicellen, maar iedere keer twee gezonde embryo's net als eerste poging. Tweede keer ook 1 teruggeplaatst en andere 'weggegooid' en laatste keer allebei tegelijk laten terugplaatsen.

    Dus het aantal eicellen hoeft écht niets te zeggen over aantal gezonde embryo's. Ik duim heel hard mee dat er een gezonde embryo overblijft die over een paar dagen wordt teruggeplaatst. Heel veel sterkte/succes met de wachtdagen!
     
  18. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Cindy, wat een tegenvaller he, ik snap je helemaal! Ik was ook zo bang dat er geen gezonde bij zou zitten! Wij hebben van de 27 uit de vriezer er 12 laten ontdooien, uiteindelijk in het proces van ontdooien en bevruchten een paar gesneuveld. 7 onderzocht en 2 gezond waarvan 1 teruggeplaatst en de andere in de vriezer. Nu 13 weken zwanger van een dochtertje (L) ik snap dat je door al je tegenslagen geen vertrouwen hebt maar het hoeft er echt maar 1 te zijn!
     
  19. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Toch fijn te horen dat er ook met minder eicellen nog kansen zijn. Dat geeft toch wat meer hoop. Ook al is iedereen natuurlijk anders. Ik ben vandaag aan het doorkomen met heel veel slapen. Voel nu pas hoe doodmoe ik ben :) hopelijk doet wat rust ook goed voor de terugplaatsing als deze wel door gaat
     
  20. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Uitslag van de vlokkentest was helemaal goed, wat een last van je schouders zeg!

    Ik hoop echt dat het geluk met jullie is cindy! Ik duim met je mee! Spannende dagen, goed uitrusten en zorgen dat de dagen lekker snel haan en dan fit aan je terugplaatsing beginnen!
     

Deel Deze Pagina