Pijn aan linker zei en rechterzei en in mn onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mvrtjex93, 13 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Hallo.

    Ik heb een zeurende pijn als ik op een van mn zeien ga liggen en als ik rustig draai ook lichte steekjes in mn onderbuik.. wat kan dit zijn? Straks een echo maar hoop al een beetje gerust gesteld te kunnen worden.. ik hoop zo dat die kleine het nog zoo goed doet.

    Pfff echt een slechte nacht gehad.. dus ben echt benieuwd!!
     
  2. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Klinkt als je banden. Had ik iig bij mijn oudste ook heel erg.... werd er ook heel onzeker van maar niks om bang voor te zijn
     
  3. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Ook nog als je rond de 25 weken zwangerschap bent.. pfff.. eerste zwangerschap het is toch allemaal zo nieuw
     
  4. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Juist toen heel erg wat ik mij herinner! Mijn buik was daarna ook een stuk groter dus denk dat het een groeispurt was

    Zwanger zijn is ook niet mijn favo ding maar ja we kunnen ze niet kant en klaar ergens bestellen :p

    Snap dat je je onzeker voelt maar het gaat zoveel meer keer goed dan fout! Bij mijn tweede daarom juist veel positiever de zwangerschap ervaren omdat piekeren en je druk maken vaak geen nut heeft! Bij mijn eerste maakte ik mij druk om alles, echt alles! Waardoor ik voor mijn gevoel een rot zwangerschap heb gehad wat dus absoluut niet nodig was geweest...

    Mijn opa zei altijd: “wat als? Nou als de hemel op je kop zou vallen heeft iedereen een blauwe slaapmuts”. ;)
     
  5. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Ja je hebt helemaal gelijk!! Het is ook zonde om niet te genieten!! Ik hoopte na de 20 weken echo ook echt te kunnen genieten.. maar sommige dagen vallen echt tegen
     
  6. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Hoe was je echo? :)
     
  7. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Ja hoor alles is wel goed. De kleine is alleen aan de grote kant ik was gister 24.4 weken en kleine werd op 25.6 gemeten. Nu wordt ik maandag voor de zekerheid op suikers geprikt.. (voor zwangerschsp diabetes ). En als dat niet zo is hebben we een wat grotere baby.... ik hoop echt dat het niet zo is... maar nog even wachten tot maandag avond en dan weten we het en doen we er dan ook alles voor!! Maar aan de andere kant maakt de groei wel een mooie lijn.. bij de 20 weken echo was hij ook wat groter... maar het is nog even afwachten .. voelde gisteren de kleine wel vaker:D♡♡
     
  8. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.640
    2.106
    113
    Fijn! Vervelend hé, die onzekerheid.
    Herkenbaar, zeker een 1e zwangerschap.
    Op mogen ze een week voorlopen of achterlopen, dus indd wat groter maar niet zorgwekkend toch? Wie weet net een groeispurtje gehad, verklaart ook jouw pijn!

    Hier ook grote baby 1e keer. Nu met de 1e groeiechos ook maar laatste weken precies gemiddeld :)
     
  9. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83

    Er is inderdaad ook niet meteen paniek. Maar gewooj vooŕ de zekerheid even de suiker checken ;):thumup:
     
  10. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Suiker was goed! :thumup::thumup::thumup:
     

Deel Deze Pagina