Wond

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mariska 22, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska 22

    5 dec 2007
    29
    0
    0
    Hoogezand
    Hallo allemaal,
    Ik ben vijf weken geleden bevallen van een mooie zoon. Hij is met de vacuumgehaald en ik ben daarbij ingeknipt.
    Mijn knip is daarna flink gehecht. Ik heb een aantal dagen behoorlijk last gehad van onderen, vooral met zitten.......maar gelukkig ging het al vrij snel de goede kant op. Maar nu.....vijf weken later.....heb ik tussen mijn vagina en anus :oops: nog steeds een opgezwollen stukje zitten. Heb alleen geen flauw idee wat dat nu precies is en of het nog weg gaat. Vlak na de bevalling voelde dit plekje helemaal aan als een ei en deed het dan ook erg veel pijn. Het is wel flink afgezakt en doet een stuk minder pijn, maar nou vroeg ik me af of dit jullie ook bekend voor komt. Ik ben namelijk bang dat het misschien wel verkeerd gehecht is.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Mariska
     
  2. angel23

    angel23 Actief lid

    21 nov 2007
    214
    1
    0
    ik ben 7 weken geleden bevallen en heb ook nog een vreemd plekje zitten, heb er verder geen last van en de vk zei dat het geen kwaad kon en vanzelf wegtrekt.
    ze zei dat als het na 2 maanden er nog zat het ook zo kan blijven :S ik wacht maar af..
     

Deel Deze Pagina