Bijna 36 weken zwanger veel harde buiken en heel veel leven

Discussie in 'Gezondheid' gestart door loesk, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesk

    loesk Actief lid

    1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo,

    Overmorgen ben ik 36 weken zwanger (van de eerste, dus ik vraag me bij alles wel wat af haha)
    Gister bij de vk geweest, ze is ingedaald en zit met haar hoofdje vast in mn bekken.
    Nu heb ik steeds harde buiken, lijkt wel of ie niet meer wil ontspannen.
    Ook lijkt het wel of de kleine meid, geen moment mee stil ligt (dit is al een een week ofzo, mss wat langer) Maar ze slapen toch 80/90% vd dag?? Waarom stopt de mijne dan niet met bewegen??

    Groetjes Loes
     
  2. Michelle89

    Michelle89 Bekend lid

    20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Omdat baby'tjes ook bewegen in hun slaap :)
     
  3. loesk

    loesk Actief lid

    1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hahaha ja oke dat weet ik hihi. Maar ja, ze moet toch n keer stil liggen?? Lijkt mij....

    Groetjes
     
  4. bianca3006

    bianca3006 Bekend lid

    20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Doen jou harde buiken ook pijn? ik heb het namelijk ook veel, alleen doen ze bij mij geen pijn. Erg he, dat je je eigenlijk bij elk pijntje of raar iets afvraagt of het wel goed is! hahaha, heeeeeel herkenbaar.
     
  5. loesk

    loesk Actief lid

    1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Ja echt verschrikkelijk hahaha. Normaal ben ik helemaal niet zo. Maar omdat de bevalling zo dicht bij komt pfff...krijg er dr zenuwen van hihi. Bij mij doen de hare buiken ook geen pijn. Maar omdat ze zeggen je moet gaan liggen of gaan doucehn ofzo. Nou ik heb het dus ook als ik gewoon in bed lig. Vanmorgen ook de hele tijd, ik dacht, nou dan ga maar eens douchen, kijkn of dat idd helpt, maar mn buik bleef een basketbal. Dus dat vind ik wel gek. En gister ben ik bij de vk geweest en vroeg ik wa normaal was. Daar werd gezegd dat je een paar keer per uur harde buiken mag hebben, zo lang er maar geen regelmaat in komt, maar ja, als je gewoon heel lang achter elkaar een harde buik hebt dan???
    Pfff wat erg he, elk krampje, stekkje of weet ik veel wat denk ik, zal dit een voorteken zijn???
    Ik heb ook gewoon totaal geen geduld dus dit is ook helemaal niks voor mij haha.

    Groetjes Loes
     
    Bella28 vindt dit leuk.
  6. Ibas

    Ibas Bekend lid

    23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Heel herkenbaar hoor!! Ben zelf vandaag 37.2 weken en denk (misschien wel hoop) met ieder krampje, pijntje, harde buik; hee zou dit dan misschien..... Maar nee!! Het zal er allemaal we bijhoren.

    Ik heb ook de laatste week ontzettend veel last van harde buiken. Bij mij blijft ie ook erg lang. Dus herkenbaar ja ;)...

    En dat vele leven; ook in mijn buik wordt soms echt een feessie gebouwd hoor :$. De bewegingen zijn niet zo lief & schattig meer en misschien dat ze daardoor meer opvallen. Geen idee.

    Maargoed; het is allemaal herkenbaar en we zijn allemaal anders en ervaren het anders. Dat maakt het zo lastig en onzeker denk ik.
    Afwachten is het enige dat we kunnen doen. En het duurt zooooooo lang nu dat wachten :)....
     
  7. loesk

    loesk Actief lid

    1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hoi hoi,

    Ja verschrikkelijk dat wachten! Pffff...
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Ik dacht dat ik vruchtwater verloren was. De vk twijfelde toen ze hier bij me was en het hartje ging wel erg snel van de kleine meid. Dus in het ziekenhuis aan de scan gelegen, echo gehad, urine getest en met zo'n vogelbek gekeken. Uiteindelijk 2 uur later was alles goed. Gelukkig maar. Pfff.
    Ik steeds roepen, nou van mij mag ze komen hoor! Maar als er dan zoets gebeurd denk ik, SHIT nee ik ben nog geen 37 weken haha.
    Morgen 36 weken pfff, wat een zenuwen krijg ik er toch van hahaha.

    Liefs Loes
     

Deel Deze Pagina