De eerste keer ongepland en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Batchie, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hoi dames,

    Ook ik meld me nu hier aan bij het zwanger worden forum.
    Vorig jaar april kwam ik erachter dat ik ongepland zwanger was.
    Nu 1,5 jaar verder heb ik een prachtige zoon. Maar wij willen nu graag weer een tweede. Ik ben nu gestopt met de Nuvaring en ben na een cyclus van 44 dagen weer ongesteld geworden, Helaas duurt mn menstruatie nu alweer een week. Maar het was toch even spannend. Ik heb er wel 6 testen doorheen gegooid voordat ik geloofde dat ik niet zwanger was. Ik was nml 2 kg aangekomen, borsten werden groter elke dag "groeide"mn tongpiercing beetje in (had ik alleen toen ik zwanger was) en nog meer "vage" dingen.

    Ik moet nog een beetje wegwijs worden hier in de NOD dagen en de Temp methode en dergelijke.

    En ik wilde even zeggen dat ik veel bewondering heb voor de dames die nu al een lange tijd bezig zijn, want ik heb nu al geen zin in dat gedoe eigenlijk met elke keer vals tesen ed..

    ik wil gewoon in 1x zwanger zijn :whistle:

    ik vroeg me trouwens af of er meer dames dit nu meemaken en hoe ze er eigenlijk mee omgaan...


    Groetjes Batchie
     
  2. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Iedereen wil 1x zwanger zijn.
    Maarja zo snel gaat het meestal niet.
    Ik heb geluk gehad en was snel zwanger.
    Iedereen gaat er anders mee om. gelukkig is er het forum en daar
    heb ik veel steun gehad. Vooral als het niet raak was.
    Dan voel je je teminste niet alleen.
    Succes met zwanger worden!
     
  3. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    dat wil iedereen natuurlijk in 1x zwanger raken.
    ik was zwanger na in ronde 4 dat vond ik al snel.
     
  4. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Idd zou iedereen wel willen
    Hoop voor je dat het snel raak is maar besef ook dat het nu ook wel langer kan duren en geduld zul je toch moeten hebben
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik hoop het ook voor je!
    hoop het voor iedereen trouwens dat het snel gaat!
     
  6. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik wil je probleem niet wegredeneren, maar je bent 22 en je hebt al een kind. Je bent dus vruchtbaar en hartstikke jong; het komt heus op zijn tijd gewoon. Je hoeft niet meteen te gaan tempen ofzo... probeer er gewoon een beetje van te genieten. Als je een paar keer per week klust, lukt het vanzelf.
     
  7. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik wilde ook wel in 1 x zwanger worden, maar ja ik was "pas" zwanger na 13 ronden!
     
  8. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik snap je wel hoor, helemaal als de eerste ook zo snel was. Onze 1e was in ronde 1, en dan ga je voor de tweede er gemakshalve van uit dat het nooit lang kan duren. En inderdaad, ronde 1 was weer raak.
    Bij jou nu niet, dan toch ronde 2, of 3? 80% is zwanger binnen 6 maand! Ik zou me alleen nu nog niet gelijk druk maken over temperaturen en ovulatiedagen en zo (daarbij bleek achteraf mijn vruchtbare dagen mooi een week later dan 'hoort', dus wat kun je daar nu eigenlijk mee?)
     

Deel Deze Pagina