stekken rechtereierstok

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door conny75, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoi Dames,

    Ik wil even jullie advies, misschien is het vragen naar de bekende weg maar ik ben nogal bang. Ik heb zoals sommige van jullie weten in maart een bbz gehad, ze hebben toen mijn linkereierstok verwijderd. Nu mogen we vanaf deze maand er weer voor gaan. Nu zit ik op mijn NOD en heb enorme stekken in/bij mijn rechtereierstok, zou dit de :evil: betekenen of zou het misschien kunnen dat ik zwanger ben?
    Zo gek dit wordt mijn vierde zwangerschap en nog steeds weet ik niet wat ik moet voelen en of het er allemaal bij hoort. Ik ben zo bang dat het weer mis is,
    groetjes
    conny
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld met stekken bij je eierstok
     
  3. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik bedoel steken, krampen terhoogte van mijn rechtereierstok
     
  4. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb dat ook maandelijks sinds mijn miskraam in september 2006. Ene maand meer dan andere...maakte mij ook zorgen en heb het na laten kijken maar volgens de gyn was er niet bijzonders te zien en hij weet het aan dat de darmen geprikkeld worden rondom eisprong en/of menstruatie. Ik zelf ben het wel een beetje gaan zien als teken dat de duivels eraan komen eerlijk gezegd....maar weet dat ook niet zeker natuurlijk, het voelt gewoon niet rustig die steken dus verbindt ik het voor mijn gevoel niet met zwanger zijn. Natuurlijk hoop ik dat het bij jou wel raak is!
    De vierde..... =D> Succes!
    Koosje
     
  5. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Dank je wel koosje, ik ga morgenochtend testen dan is namelijk mijn NOD. Ik heb dit nog nooit eerder gehad maar merk wel dat mijn buik gevoeliger is na de operatie aan de bbz. Heel spannend morgenochtend,
    en ja de vierde keer heel raar terwijl ik maar 1 zoontje heb.

    groetjes conny
     

Deel Deze Pagina