Misselijk en zooo moe!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sonja839, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonja839

    Sonja839 Actief lid

    30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Hi girls! Ik ben zo verschrikkelijk moe en behoorlijk misselijk! In het begin dacht ik ..ach ik ben er nog wel "blij"mee want zo merk ik dat ik zwanger ben.. Maar na een week of 4 ben ik daar nu wel klaar mee.
    Bij mijn eerdere zwangerschappen heb ik daar totaal geen last van gehad. Ja wel moe.. maar ff uurtje liggen en ik kon weer. Nu heb ik er dagen bij zitten dat ik echt alleen maar op de bank lig. Ik heb nu gelukkig vakantie, maar ik ben zo bang dat het nog steeds zo is als ik weer aan het werk moet.
    Iemand die me kan vertellen dat dit stopt rond de 12 weken of zo? ;)
     
  2. Loesjee89

    Loesjee89 Actief lid

    10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff hier nog zo n 1, nu een week last van... vooral die overheersende moeheid! Geen idee of het met 12 week stopt! Nog nooit eerder zwanger geweest..

    Sterkte ermee!
     
  3. Sonja839

    Sonja839 Actief lid

    30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Nou dan hoop ik voor je dat het snel over is. Na 4 weken lijkt het wel een paar maanden... En ik wil mijn kinderen nog niks vertellen want met name mijn zoon was heel erg verdrietig na mijn laatste miskraam. Dus die snappen er allemaal niks van...
     
  4. Loesjee89

    Loesjee89 Actief lid

    10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee lastig is dat he! Kan me voorstellen dat het wel een paar maanden lijkt! Het lijkt mij toch wel dat het met een week of 12 over is..... tenminste dat is met misselijkheid ook vaak zo...maar helaas zijn er uitzonderingen. Blijft het bij jou even erg steeds? Wat zielig ook voor je zoontje... hopelijk gaat het deze keer helemaal goed komen!!!
     
  5. Sonja839

    Sonja839 Actief lid

    30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Nou het is gelukkig niet elke dag even erg..... gisteren ging het redelijk goed moet ik zeggen maar vandaag was het een drama. Elke ochtend sta ik op met het gevoel dat het prima gaat,maar om een uur of 10,11 slaat het om. En s'avonds gaat het ook wel aardig. Maar van al dat gehang overdag wordt je nog moeier van dus ben je s avonds ook niet veel haha.. Leuk hoor zwanger zijn! Haha seriously... ik vind het geweldig dat ik op mijn leeftijd toch nog een liefdesbaby met the love of my life mag krijgen! En al dat gedoe erbij neem ik maar op de koop toe. Gelukkig heb ik jullie om lekker te klagen hahaha. Hoe ziek en moe ik ook mag wezen...als dit kindje maar gezond ter wereld komt...dan vind ik alles best!
    Ja voor mijn ventje was het echt een schok dat ik die miskraam kreeg.. Ik had niet verwacht dat ie het zo erg zou opvatten eigelijk. Daarom nu maar wachten tot de volgende echo..
     
  6. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hoihoi,

    Ik ben nu 11+2 wkn, en sinds vorige week is het een stuk minder (moe en misselijk)... Dus er is nog hoop hoor meiden!

    Het is idd ook echt vervelend, je wilt vanalles, maar het gaat gewoon niet.

    Groetjes Setje
     
  7. Sonja839

    Sonja839 Actief lid

    30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Yeah das goed nieuws Setje! Gisteren had ik een top dag! Was wel erg moe. Ben om half 1 ff lekker op bed gaan liggen en de rest van de dag ging het prima!
    Op het moment ben ik weer niet lekker helaas.. Ik denk ook dat het steeds wat minder moet worden....dat gaat vast niet in 1 keer..
    En idd zoals je zegt... je wil van alles maar het gaat gewoon niet. We zitten midden in de opknap in huis en ik doordat mijn vriend het meeste moet doen voel ik me nog beroerder... Ik weet dat ik er niks aan kan doen...maar toch... Ik denk dat ik de babykamer maar helemaal voor mijn rekening ga nemen wanneer ik me weer goed voel.. als goedmakertje haha!
     
  8. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Het was bij mij ook niet elke dag, de ene dag voelde ik me iets beter, en dan weer een dag helemaal ruk hahaha.... Maar uiteindelijk gaat het nu een stuk beter!

    Ja joh, jouw tijd komt wel weer... Nog eventjes geduld ;)

    Groetjes Setje
     
  9. Bolleke83

    Bolleke83 Fanatiek lid

    23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad! Niet misselijk gelukkig maar zooooo moe! Echt totaal uitgeput. Ik werk fulltime en sleepte me echt door de dagen heen, en dan thuis meteen op de bank. Maar sinds een week gaat het veel beter! Met 13 weken dus. Ik werd afgelopen maandag wakker en dacht 'wow ik voel me fit!'. Heel fijn. Dus hou vol, het gaat vast over!
     
  10. La Palma

    La Palma Fanatiek lid

    24 mei 2010
    2.721
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi vol en pin je niet vast op die 12 weken. Dat deed ik wel en dat was een enotme teleurstelling. Ik bekijk het nu oer dag. Sterkte :)
     
  11. Sonja839

    Sonja839 Actief lid

    30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Gelukkig heb ik nu vakantie en werk zowieso geen hele dagen dus dat is wel lekker.
    ik heb wel het idee dat het wat beter gaat. Het verschilt per dag. Eerst was het echt iedere dag raak. Maar als ik genoeg rust pak gaat het aardig.
     
  12. Sonja839

    Sonja839 Actief lid

    30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Nee ik pin me er niet aan vast hoor. Het is meer dat dat de gewoonte lijkt te zijn.
    Zoals ik hierboven al zei lijkt het een stuk beter te gaan dus met een beetje mazzel ga ik die 12 weken niet eens halen haha!
    Dank je!
     

Deel Deze Pagina