Tussentijdse bloedingen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamaSpooky, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSpooky

    14 jul 2008
    28
    0
    0
    kinderverzorgster
    Oost-Vlaanderen, Ninove
    Even mijn verhaal doen: Sinds mei gestopt met de pil maar toen moesten we wat voorzichtig zijn wegens medicatie die ik nam.Sinds dat ik dus gestopt ben met mijn pil heb ik wel een regelmatige cyclus van 28 dagen MAAR...
    paar dagen rond mijn vermoedelijke eisprong krijg ik tussentijdse bloedingen. Ik had zo gehoopt deze maand da ik eens een " normale" cyclus mocht zijn...maar het is dus weer zo ver!
    Meestal wel bruinig bloed, maar heb ook al helder rood bloed gehad(gepaard met bruinige slijmen sorry voor de vooze uitleg :oops: ).
    Aangezien ik dit toch niet normaal vind belde ik vorige maand mijn gynaecologe op maar ze zei dat ik mij niet ongerust moet maken...
    Ze zei dat het kan zijn dat ik kort na mijn eisprong bloedingen krijg( dat is dus zo: maar ze blijven tot de "echte" maandstonden)of bloedingen kort na betrekkingen( dat is volgens mij ni echt het geval).
    Allesinds moet ik dus mijn cyclussen opschrijven en heb ik 3 oktober een afspraak.
    Maar natuurlijk blijf ik toch wat ongerust en ben ik er wat van overtuigd da da een oorzaak kan zijn dat ik niet zwanger geraak...
    Ik heb dat ervoor nooit gehad...en bij Yerko was ik in ronde 1 meteen zwanger na de pilstop.
    Ik heb ook al wat gegoogeld en begin te denken aan vleesbomen(myomen), maar ik heb enkel rond mijn eisprong wat druk op de baarmoeder...Ik zal maar best ni te veel op internet opzoeken anders word ik helemaal zot! :(
     

Deel Deze Pagina