Zo onzeker, dit kan nooit. Ervaringen gevraagd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vanesje, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik ben voor de tweede keer zwanger en ik merk/voel echt helemaal niks. Nou weet ik dat men dan zegt prijs je gelukkig etc... MAAR bij mijn eerste zw had ik zelfs voor mijn NOD symptomen en die werden alleen maar erger naarmate de weken vorderden zoals:

    - kokhalzen
    - misselijk
    - extreem veel spugen, zelfs opgenomen in ziekenhuis
    - veel wit slijm verlies
    - krampjes/steekjes in baarmoedergebied

    EN NU DUS HELEMAAL NIKS! MAAK ME ECHT ZORGEN.

    Wie heeft dit ook meegemaakt? :cry:
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Ik had de eerste weken ook nergens last van. Kreeg pas vanaf de 8ste week de overgeef-kwaaltjes.

    Als de test positief is..is ie positief. Gefeliciteerd hoor!
     
  3. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik had bij de eerste niets / amper wat en ben nu het lulletje :p dus het kan allemaal!
     
  4. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    HOI IMD, Thanks!

    Nou dan hoop ik maar dat ik nu het omgekeerde van jou heb. De eerste keer pure ellende en de tweede keer niets!

    Maar die ellendige onzekerheid he
     
  5. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik kreeg pas vanaf dat ik 8 weken was last van kwaaltjes. Ben nooit misselijk geweest, maar wel heel erg moe.
    Succes en geniet er nog maar ff van! ;)
     
  6. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Bij mijn dochter had ik nergens last van. Deze keer ben ik heel erg moe. De eerste weken heel misselijk geweest (gelukkig nu minder)
    mijn (.)(.) doen pijn
    krampen en steekjes in mijn schaamstreek.

    Dit alles had ik de eerste keer ook niet.
    Het zegt allemaal niks meis en wat ze al zeggen elke zwangerschap is weer anders
     
  7. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Hoi!

    Ik wil je met liefde wat moed in praten.

    Ik heb een miskramen-verleden. Toen ik op 4 augustus een positieve test in handen had, sloeg de angst me om het hart.....
    Ik had afgelopen dinsdag een afspraak bij de VK en ook meteen een echo. Ik heb me ongelofelijk veel zorgen gemaakt, omdat ik ook geen enkel teken van zwangerschap wist te bespeuren. Helemaal niks voelde ik.

    De nacht van maandag of dinsdag (dus voor de echo) was ik zo naar en beroerd van de zenuwen dat ik er inmiddels 100% ervan overtuigd dat het niet meer goed KON zijn......omdat ik me zo intens rot en naar voelde.

    Echter.....dinsdagochtend op de echo was een prachtig stoer en klein kloppend hartje te zien. Alles prima in orde!

    Misschien geeft dat je een beetje hoop om de komende weken door te komen? Succes meis!
     
  8. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik kreeg met 6 weken pas last van misselijkheid, ik dacht ook dat ik er makkelijk doorheen ging komen, maar heb een maand in de ziektewet gezeten.. sinds 2 weken is het overgeven gestopt :)
     
  9. inekehendriks

    25 jan 2008
    57
    0
    0
    iedere zwangerschap is toch anders hoor bij mijn eerste had ik ook helemaal niets zelfs op het laatst nergens last van alleen een dikke buik en mijn tweede net zo helemaal niets en nu bij deze zwangerschap heb ik het dubbel het is nu wel wat beter maar zo zie je maar geen zwangerschap is het zelfde
     
  10. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Thanks meiden!
     
  11. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    iedere zwangerschap is anders ik heb bij deze zwangerschap amper last gehad zelfs bij 4 weken niet ik zij daarom ben niet zwanger ma 3 dagen na me nod toch testen omdat ik die daarvoor bbz had gehad wel nod toen afgewacht maar het kon in de war zijn en ja hoor zwanger en nu zit het er nog :D en heb amper kwaaltjes gehad wat me erg onzeker maakte
     
  12. moesje83

    moesje83 Bekend lid

    18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik heb mijn hele zwangerschap niks geen klachten gehad, niet misselijk, niet moe, niks geen krampjes of buikpijn helemaal niks, heerlijke zwangerschap gehad
     

Deel Deze Pagina