Pil na Primolut

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mariska121, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hallo allemaal,

    ik kreeg op de een of andere manier vanmorgen geen kans om binnen te komen op mn eigen account, en aangezien ik erg graag antwoord op mn onzekerheid wilde heb ik zo snel mogelijk de vraag gesteld.

    Maar hierbij de duidelijke versie:

    Vorige periode heb ik geen pil geslikt, heb toen Primolut voorgeschreven gekregen van de doktor. Dit zou mn ongie moeten opwekken aangezien ik al 2 maand geen normale 'ongie' heb gehad. Als ik geen goede ongie zou krijgen na de kuur moest ik weer naar de doktor, nadat mn ongie (begon op 10 juli) na 2 dagen en zeer weinig bloeverlies we stopte ben ik weer naar de doktor geweest. Hij was erg onduidelijk, maar vond het raar dat ik geen goede ongie had gehad na die kuur. Moest de volgende dag terug komen voor een test, dus ik voor de duidelijkheid: een zwangerschapstest? Hij ja. Ik snapte er niks van aangezien laatst de bloedtest absoluut negatief was. Ik de rest van de dag in spanning en de volgende dag terug naar de assistent, ze heeft mn urine onderzocht en een test gedaan, die was negatief en ook de verdere waardes zagen er goed uit.
    Voordat ik Primolut kreeg mocht ik kiezen: Of gelijk beginnen met de pil en de rest van de maand een extra voorbehoedsmiddel gebruiken of de Primolut kuur nemen en daarna met de pil beginnen. Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en wilde de Primolut omdat ik de bloedingen weer goed wilde hebben. Na zondag ochtend de laatste pil gehad te hebben werd ik keurig dinsdag ochtend ongie. Dit ging gepaard met een beetje buikpijn. De ongie is op donderdag ochtend al weer gestopt en ook weinig bloedverlied gehad. Ben die vrijdag weer begonnen met een nieuwe pilstrip. Maar nu het volgende: Gistermiddag heb ik de hele middag hoofdpijn gehad en last van duizeligheid, ook had ik gisteravond een veegje bloed bij het afvegen en nu af en toe een steekje in mn onderbuik (zal vast zijn omdat ik weer dingen denk hoor). Wat kan dit geweest zijn? kan ik nu ondanks de pil zwanger zijn?
    Ik snap er even niks meer van namelijk en ik kan me voorstellen dat jullie het ook niet helemaal kunnen volgen.

    Maris
     
  2. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    ik gebruik nu trouwens al een jaar of 6 Microgynon, eerst Microgynon 30 en later de 50 vanwege doorbraakbloedingen. Ik zit nu 3 jaar op de Microgynon 50 en ik heb hierbij nooit geen bloed verloren tussendoor, ook niet een klein beetje.

    Maris
     
  3. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    helemaal niemand die iets weet?
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Op verzoek van TS gesloten.
     

Deel Deze Pagina