pil schadelijk???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door djara, 12 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    hoi,

    mijn naam is agnes en mijn man en ik proberen zwanger te worden, nu ga ik met een paar week op vakantie en volgens de planning moet ik dan ongesteld worden, mijn dokter heeft mij de pil gegeven en gezegd dat ik dan gewoon zwanger kan worden, (de pil slik ik dan 2 week, dan stop ik weer) maar.........stel ik word deze week zwanger. zijn die 2 weken pil dan ook schadelijk voor de embryo???? kan iemand mij hier antwoord op geven??? van mijn dokter wordt ik niet goed, (lees: oude mompelende man)
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hallo Agnes,

    Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Maar als ik jou was zou ik gewoon naar een apotheek gaan en het daar vragen of aan een andere huisarts.

    Wat ik alleen niet snap uit je verhaal is waarom je de pil maar voor 2 weken gaat slikken. Volgens mij kan je daarmee zo snel geen menstruatie uitstellen, maar dat weet ik niet zeker.

    Als je een antwoord hebt gekregen, wil je dat op het forum zetten. Ik ben erg benieuwd!

    Veel succes!

    Groetjes,
    Lotte
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    bedankt, ik zal zeker nog even naar een andere dokter gaan. ik begin nu toch ook sterk te twijfelen of ik met de pil mijn menstruatie kan uitstellen, ik vraag er naar, en jullie horen het!!!!

    agnes
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    hoi, hier ben ik weer, ik ben naar de dokter geweest om het na te vragen, in eerste instantie geven dokters je "primulut" om je menstruatie uit te stellen, maar omdat wij een een kinderwens hebben geven ze de microgynon. primullut zorgt er namelijk voor dat je een abortus krijgt en dat doet de microgynon niet. die is dus niet schadelijk voor het vruchtje en kan je gewooon slikken. ik slik de pil maar 2 week ivm met mijn trouwdag. (29 april) en juist die dag moet ik ongesteld worden. 2 dagen later gaan wij met huwelijks reis. ondanks dat je de pil 2 week slikt kun je gewoon zwanger worden en kan je je menstruatie een paar dagen uitstellen.

    gr agnes
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    komt goed, zodra we foto's hebben mail ik ze!!!!

    agnes
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    hoi,

    nou we zijn weer terug van huwelijksreis en ik ben niet ongesteld geworden dankzij de microgynon.....GEWELDIG!!!! nu maar hopen dat ik snel zwanger wordt, duimen jullie met me mee????

    agnes
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    hoi,

    ok, er staan foto's in mijn fotoalbum van ons trouwen, beloofd is beloofd...

    agnes
     
  8. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    mooi foto's hoor prachtige jurk en het boeket ziet er ook heel mooi uit zeg ben jarlours op je
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hoi Agnes,

    Leuk dat je de foto's geplaatst hebt. Zo te zien was het een geweldige dag! Jullie zagen er heel mooi uit.

    Ik ga zeker voor je duimen dat je snel zwanger bent.

    Veel liefs,
    Lotte
     
  10. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    volgens mij ben ik zwanger!!!!!!! na 2 positieve testen mag ik er toch wel van uit gaan dat het goed zit toch??? ik ben nog wel heel onzeker, maar dat gaat vast wel weg. ik ben in elk geval heel erg bllij!!!

    groeten Agnes
     
  11. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Gefeliciteerd Agnes!
    Tuurlijk. Positief = positief en dat blijft ook gewoon zo hoor!
    Geniet ervan! :) :) :)
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Agnes,
    Gefeliciteerd hor, geniet er lekker van. En nog gefeliciteerd met je huwelijk. Jenny
     
  13. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    gefeliciteerd . nu lekker genieten

    groetjes yvonne
     
  14. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ben vandaag bij de dokter geweest, die heeft niet veel meer verteld dan dat we al wisten, nameljik dat we zwanger zijn. eind juli moet ik weer terug komen voor verdere onderzoeken, (voelen, luisteren enz) dus het is allemaal nog spannend.
     
  15. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hartelijk gefeliciteerd Agnes, zowel met je zwangerschap als met juliie trouwen!! Schitterende foto's hoor!! Geniet er lekker van ;) !
     
  16. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    gefeliciteerd geniet er van
     
  17. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    bedankt, dat zal zeker goed komen, hoewel het nog heel pril is, heb ik zeker alwel het gevoel dat er wat in mijn buik gebeurd, ik hou jullie op de hoogte.

    groeten agnes
     
  18. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja, ik ga me nu ook echt zwanger voelen, misselijk, moe. ik ben normaal echt een nachtmens, maar later dan half 10 lig ik nu niet in mijn bed. met het gevolg dat ik 's ochtends ook vroeg wakker ben. maar aan 1 kant is dat wel lekker hoor, kan ik vast aan het ritme wennen. hahaha. jullie horen wel weer van me

    groetjes agnes
     
  19. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    en ook in 1 keer is het misselijk gevoel weg!!! nog wel wat "gammel" maar niet echt misselijk meer. nog wel heel erg moe en vaak plassen. maar dat nemen we voor lief. ik ben al lang blij dat ik niet meer misselijk ben.

    agnes
     

Deel Deze Pagina