Pink Ladys

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door , 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. la femme

    la femme Fanatiek lid

    16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Nod februari zijn we ermee begonnen en nu nod augustus doen ze het nog steeds. Niet meer actief door de wannabee pink lady's, want de meeste zijn gelukkig zwanger. Maar het idee dat er elke maand met een vervoersmiddel naar de rose wolk wordt gereden is er nog steeds. Net als de lijst en de kleuren rood(ongi) groen(negatieve test) blauw(twijfel test) en rose (zwanger!)
     
  2. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jammer dat het Pink Ladies 'forum' al weer zo diep is gezakt in de lijst, eventjes weer naar boven halen!

    Heee Linda!
    Ja, we doken samen tegelijk het novembermama-forum op, maar helaas ging het bij jou mis... Ik ben zo blij om te zien dat je zo snel al weer zwanger bent geraakt, 15 weken alweer: geweldig! Gefeliciteerd! Voel je je goed?

    De novembermama's zijn een hechte groep geworden, we hebben elkaar afgelopen weekend zelfs ontmoet (met z'n tienen)!
     
  3. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Lafemme: hoop dat het voor jou ook snel raak zal zijn, want dat heeft lang genoeg geduurd, toch, dat 'wannabe'. Nu moet je gewoon een 'echte' Pink Lady worden!
     
  4. Niet meer actief

    Ja ik voel me gelukkig heel goed! Had er nu ook al meteen meer vertrouwen in.

    Wat leuk joh dat jullie zo'n hechte club zijn geworden en elkaar zelfs al ontmoet hebben!
    Was het gezellig?
     
  5. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, het was wel bijzonder, even wennen aan elkaar, maar voelde al snel best vertrouwd. Je 'kent' elkaar immers al minstens 4 maanden!
     
  6. la femme

    la femme Fanatiek lid

    16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Murmel: Ik ben van plan deze maand dat wannabee er af te halen....en een real pink lady te worden..... ;)
     
  7. Niet meer actief

    Heel goed voornemen la femme!
     
  8. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hier nog een oude [wannebee] pinklady!
    Ben net terug uit Frankrijk en hoop een leuke souveniertje te hebben meegenomen. :)
     
  9. la femme

    la femme Fanatiek lid

    16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Diddl: Ik hoop heel hard met je mee.... [-o< [-o< [-o< [-o<
     
  10. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Diddle en lafemme: uitstekende voornemens en souvernirs lijkt me zo, ik duim voor jullie xx
     
  11. Jollie

    Jollie Fanatiek lid

    5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    joehoewww hier ook een die ooit wannabe pink lady was en nu een pink lady is en hoopt te blijven natuurlijk!

    Leuk hoor om iedereen te lezen hoe het ervoor staat!
     
  12. Visjes

    Visjes Bekend lid

    2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hey Jollie,

    Wat leuk om te lezen dat je zwanger bent! Volgens mij zijn we ongeveer tegelijk begonnen (december vorig jaar?) en hebben we wel gekletst in het 'bewust moeder worden voor je 25e' topic. Gaat alles goed? En ben je afgestudeerd en al een baan gevonden?

    Ben benieuwd!

    Groetjes,
    Visjes
     
  13. Niet meer actief

    Nog proficiat Jollie!

    Hoe is het met alle andere Pink Ladies?
     
  14. Jollie

    Jollie Fanatiek lid

    5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hey ja dat klopt wel hihi... grappig hoor!
    jahoor inmiddels goed afgestudeerd als juf en een baan op een kdv/bso.. en na volgende week ga ik op zoek naar een baan in het onderwijs!

    Met alle andere pink ladies gaat het ook goed... ik spreek sommige nog regelmatig... er zijn er alweer een paar zwanger en voor diegene die dat nog niet zijn hoop ik dat ze snel zwanger zullen worden... knuff voor all pl'ers!
     
  15. la femme

    la femme Fanatiek lid

    16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ha die Lady's

    @ Jollie: knuff terug meid...
    @ Linda: Met de meeste pl , die ik ken, gaat het geweldig. Er zijn er nog maar 4 die op het wachtlijstje van zwanger worden staan. Net als Jollie spreek ik ze ook regelmatig....

    jammer dat er verder niet veel reactie komt op het topic....
     
  16. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    LOL, ik heb niet zoveel te melden LaFemme ;)
     
  17. Niet meer actief

    Wat leuk dat sommige elkaar nog regelmatig spreken! ik heb verder ook niet zoveel te melden haha, behalve dat ik net mn eerste buikfoto in mn album heb geplaatst! Had zelf het idee als ik voor de spiegel stond, dat het nog niet zoveel voorstelde (ik zie 2 buiken bij mezelf hahaha), maar de foto is best mooi al zeg ik het zelf!
     
  18. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Leuk om te lezen dat een aantal pink lady's elkaar nog spreken. Ook ik ben een pink lady van het nod forum. Het was in die maanden erg gezellig idd. En soms ook heel spannend met vage testen die gelukkig later ook goed bleken. Maar ook positive testen die helaas verkeerd af liepen. Het was er echt gzellig toen.
     
  19. Chrisje79

    Chrisje79 Fanatiek lid

    10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Halllllooooo!
    Ik ben er ook nog! Was ook een wannabe Pink Lady! Was errug gezellig he op het NOD-forum! Heb laatst nog eens de forums een beetje doorgelezen! Intussen zijn er al best wel veel wannabe's zwanger... Voor de dames die nog flink aan de klus zijn: Mijn duimen draaien nog steeds supersnel voor jullie! Dikke knuf!

    Gezellig zo om te lezen hoe het met iedereen gaat!

    Liefs Chris
     
  20. la femme

    la femme Fanatiek lid

    16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey Nynke en Chrisje...ja jullie ken ik ook nog...Toevallig waren Diddl en ik pas ook aan het rond neuzen. Leuk om alles weer eens te lezen. Veel zijn er zwanger, maar jammer genoeg een paar nog niet :( ...maar wij blijven volhouden. Ik wil nu al zolang een pink lady worden..ik ga nu niet meer opgeven.. :) :)
    Zie dat jullie al een eind zijn. Spannend meiden en succes met alles.
    Is alles al een beetje klaar (kamertje enzo)?

    @ Linda: Ik vind dat je een hele mooie buik hebt..
    @ Fem: :) :) :) kan je weer vertellen over dat koekje.... ;)
     

Deel Deze Pagina