Plastische sex? Niet voor mij!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Buikvlinder, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    als je er teveel mee bezig bent kan het een zwangerschap tegen houden.

    oftewel gewoon lekker blijven klussen en het geen moeten maken.
    Zit je voor je ei dan gewoon kaarsjes op de kamer aan en de zin komt vanzelf hoor. nou heeft mijn vriend altijd wel zin.;)
     

  2. hehe zo bedoelde ik het ook...

    misschien kwam het bij mij anders over gezien de reacties daarna :(
    maar zo zie ik het ook
     
  3. Trees

    Trees Niet meer actief

    Net zoals je regelmatig hoort dat er vrouwen veel mee bezig zijn en dat ze snel zwanger raken. Wat zegt dan wat? Beide kanten hoor je veel.

    Ik vind het altijd een wat kwetsende opmerking voor mensen die al langere tijd bezig zijn en waarbij het niet wil lukken. Zij zijn er (heel begrijpelijk) juist veel mee bezig en zulke opmerkingen zijn niet erg helpend. Alsof het hun eigen schuld is, omdat ze er teveel mee bezig zouden zijn :( Daarnaast zegt mijn gynaecoloog dat dit fabeltje net zo waar is als dat er kinderen uit bloemkolen groeien :)
     

  4. Maar in mijn eerdere bericht is ook te lezen dat ik het heel goed snap van stellen die er al langere tidj mee bezig zijn!
    Dus bedoel er niets mee...
    Schrijf alleen dat ik niet snap dat veel mensen tegenwoordig meteen aan de temp. beginnen of ovutesten enz
    en dan bedoel ik mensen die er ook echt iets mee doen he ;)
    Waarom het niet eerst leuk houden en proberen of het zonder dat alles ook kan ?

    kijk van mensen die al langere tijd bezig zijn snap ik dat heel erg goed!
    Bedoel het ook niet verkeerd en ze hoeven zich daar mijn tekst zeer zeker niet aangevallen te voelen of te denken dat het hun eigen schuld is!
    Zeer zeker niet !
     
  5. Trees

    Trees Niet meer actief

    :thumup:
     
  6. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ik vind het heel normaal dat ik ben gaan tempen meteen in me 1e ronde. Wil mijn lichaam ook begrijpen en kijken of ik een eisprong krijg zo direct na de pil ;).
     
  7. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Eh.. ben ik nu ranzig als ik zeg dat wij meer seks hebben rond mijn vruchtbare dagen? 8)
     
  8. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee dan ben ik ook erg want wij sexen ook extra rond de vruchtbare dagen en soms heb ik geen zin maar dan maak ik wel even zin...
    maar de lol is er nog niet af en vinden het nog steeds fijn we bedenken gewoon van alls wat het leuk en afwisselen houd :)
     
  9. Ja maar dan doe je het ook voor een heel ander doel! ;)
    En iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt...

    *kuss*
     
  10. Trees

    Trees Niet meer actief

    he bah tummetje :D
     
  11. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    sorry :oops: :)
     
  12. Neej tuurlijk niet!
    Iedereen moet doen en laten wat hij/zij wil!

    wij doen het wanneer we willen en zin hebben.
    Wij maken absoluut geen zin!
    Bij ons zou de lol er dan zo af zijn omdat het voor ons dan meer een moet zal worden als er zin gemaakt moet worden ;)

    bij ons in ons sex leven is er niets veranderd nu ik de pil niet meer slik....
    En zo willen we het ook houden...
    Tuurlijk is het spannender nu want het kan zo maar zijn dat je een posi test hebt :D en dat hoop je natuurlijk ook!
    maar veranderd is het niet ;)

    Mijn man zou niet eens willen dat ik zin zou moeten maken voor een potje sex :)
     
  13. Trees

    Trees Niet meer actief

    psttt ik ook hoor!
     
  14. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    viespeuk! :)
     
  15. Trees

    Trees Niet meer actief

    Whahahahaha :)


    Foei nu weer on-topic en mijn pokerface op :|
     
  16. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  17. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ons sexleven is best wel veel veranderd. Sinds ik van de pil af ben hebben we veel meer sex :). Voel me ook beter, alleen vraag ik me af of dat kan komen omdat ik van de pil af ben.
     
  18. geertje29

    geertje29 Lid

    25 aug 2008
    85
    0
    0
    ons sexleven is echt niet veranderd sinds ik ben gestopt met de pil
     
  19. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    rond ei meer sex is geloof ik heel normaal hoor. haha. is geen moeten maar gewoon leuk. :D
    Tenminste ik heb er geen problemen mee. Geeft alleen leuke gevolgen :p
     
  20. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Hey, hey,
    Jemig he wat een reacties allemaal, ja, ik moet toegeven dat ik rond mijn vruchtbare dagen ook idd meer zin in sex heb, lijk dan wel zo'n sexbeest, gekke is dat ik dan ook meer sjans heb(niet met mijn vriend) ik vind het ook een mega opwindend dat idee dat het sperma zijn vrije gang kan gaan(klinkt erg ranzig cker!?) ja heeft een doel he ;)

    Maar goed, wel teleurstellend als je dan toch weer.... ja maar goed, voorals nog hebben wij niet te klagen!

    FF andere vraag, ik heb een tijdje de pil geslikt, is al lang geleden, ben er op mijn 25 mee gestopt was dat slikken beu en vergat hem steeds, deed toen aan de berucht kalender methode, is bij mij nog nooit mislukt!
    Maar goed toen ik met de pil stopte kreeg ik veel meer zin in seks, hadden anderen dat ook met de pil?

    He groetjes en hopelijk is ieder gauw zwanger en anders alvast van harte!
     

Deel Deze Pagina