pocketvering matras van Aldi ledikant

Discussie in 'De lounge' gestart door 25012010, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25012010

    25012010 Niet meer actief

    ik weet echt niet waar ik deze vraag moet neer zetten dusja ik gok
    om hier neer zetten:D

    mijn vraag was : de Aldi heeft 14 aug matras voor ledikant

    het is pocketvering matras...en aangezien dat we tweeling krijgen en dacht ik mooie aanbieding maar me man is is niet zo aldi fan met spulletjes kopen (eten enzo dat is geen probleem) hihi

    maar mannen zijn toch een maal bezorg en willen vaak beste halen voor de babytjes...ja die van mij doet dat wel hihi

    en ja wie heeft er ervaring van die aldi matrasjes zijn ze gewoon goed ... en ik heb al gelezen dat je matrasjes soms om moet draaien in verband dat er een kuiltje in komt liggen ... ik hoor het wel groetjes
     
  2. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zijn prima lijkt me? Hier gewoon een tweedehands matras hebben 3 kinderen hiervoor op geslapen (neefjes) Dus gewoon lekker kopen :) En inderdaad na iedere verschoning gewoon even omdraaien..
     
  3. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen met spullen van de Aldi. Zo'n matrasje moet toch aan bepaalde eisen voldoen, dus ik zie niet in wat er mis mee is? ;)
     
  4. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb daar een koudschuim matras voor een ledikant gekocht.
    Inmiddels 3 jaar geleden. Hij gaat nu ook al 3 jaar mee. Na mijn 4e kindje heeft mijn 5e kindje hem nu in gebruik. Hij ziet er nog als nieuw uit.
    Ik had toen ook wel een beetje mijn twijfels maar ik ben dus zeer tevreden.
     
  5. 25012010

    25012010 Niet meer actief

    ja vind wel prima voor maar 39,99 euro matrasjes en inderdaad ze moeten ook aan de eisen zijn.... ja ik ga strakjes toch iets van zeggen want ja we kunnen ook van tweeling korting gebruiken een matras bijvoorbeeld : van 90 euro en de 2de gaat 15% af is toch hoop geld en als ik bij de aldi 80€ klaar ben waarom niet...maar ik denk zo je bent toch dief van je eigen portemonnee!? achja een eigens wijs man heb ik toch hihihi
     
  6. Lilotje

    Lilotje Bekend lid

    28 aug 2011
    541
    0
    0
    Zag het net ook staan in de folder, ik neem aan dat dit soort dingen altijd aan bepaalde eisen moeten voldoen. Wij gaan 'm ook kopen :)
     
  7. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Geen ervaring met de aldi. Maar voor datzelfde geld heb je het veel verkochte en aanbevolen matrasje van de leenbakker of ikea..
    Ik weet de namen even niet uit mn hoofd maar die staan iig zeer goed bekend.
    Ik heb ze hier allebei.
    Matrassen moet je sowieso elke maand 1 of 2 x omkeren. Ivm kuilvorming maar ook ivm vocht wat er in getrokken is.
    Ik keer matrassen bij elke verschoonbeurt om.
     
  8. MamavanEL

    MamavanEL Niet meer actief

    Ik heb dit matras... totaal geen klachten. Erg goede kwaliteit.
     
  9. Laure80

    Laure80 Fanatiek lid

    26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Iemand die dit matrasje gehaald heeft? En??

    Wennekej: die van jou is blijkbaar van een andere Aldi aanbieding. Heb jij precies dezelfde als ze nu verkopen? Dus de pocketveer variant?
     

Deel Deze Pagina