Poliep verwijderd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Koolen, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koolen

    Koolen Lid

    3 jun 2018
    32
    9
    8
    Vrouw
    Hooi

    Ik en mijn man hebben samen een kinderwens, en zijn nu bijna twee jaar bezig. Onderzoeken gehad in het ziekenhuis en nu hebben ze een poliep gevonden en weggehaald. Deze zat tegen de eileider aan.

    Nu is mijn vraag of hier vrouwen zijn die ook een poliep hebben laten weghalen met kinderwens, en of dit de kans op zwangerschap echt verhoogd heeft...

    Hoop op veel leuke reacties! En op natuurlijk een klein wondertje groeiend in me!

    Groetjessss
     
  2. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ik lees mee ...

    Ik moet morgen naar het ziekenhuis , heb een afspraak bij de anesthesist.
    Bij mij hebben ze waarschijnlijk een kleine poliep in m’n baarmoeder ontdekt en verklevingen rond m’n eierstokken. Ik zal hier ook aan geopereerd worden.

    Hoe heb jij het verwijderen ervaren ?
     
  3. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Yes! Hier zat er een poliep in de baarmoeder. Die is verwijderd en diezelfde ronde (iui) was het raak, dus ik breng positief nieuws (ook al weten we natuurlijk niet in hoe verre wat nu heeft bijgedragen :p).
     
  4. Koolen

    Koolen Lid

    3 jun 2018
    32
    9
    8
    Vrouw
    Hey sab,
    Heel veel succes! Ik kan zeggen dat het niet fijn is maar achteraf best meevalt..
    probeer te ontspannen..
    En neem een pijnstiller van tevoren.

    Ik zag er heel erg tegenop Maar ik had een hele fijne arts en ben er goed doorheen geholpen. Het is te vergelijken met men. Krampen..
    laat me weten hoe het is gegaan!
    Nogmaals veel succes!!
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  5. Koolen

    Koolen Lid

    3 jun 2018
    32
    9
    8
    Vrouw
    Heey Kris,
    Super bedankt! Hopelijk voor mij ook zo positief!!
    Ik zit nu weer in mijn eerste ronde nadat de poliep weg is.. de wachtweek hahaha zaterdag Nod.. ik houd de moed erin maar we zullen zien!
     
    Kris81 vindt dit leuk.
  6. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Dankjewel :)
    Bij mij zal het onder algehele narcose gaan, dus krijg er niks van mee.
    Is het bij jou niet via een operatie gedaan ?
    En heb je na de behandeling nog veel last gehad ?
    Ben net terug van het ziekenhuis , en wacht nu op goedkeuring voor de operatie.
    Helaas zit ik nu op de 10e dag van m’n cyclus en zal ik tot volgende maand moeten wachten voor ik een afspraak kan inplannen. En dan is het nog maar de vraag of er geen wachtlijst is, waardoor het misschien nog een maand uitgesteld moet worden.
    Zie wel tegen de operatie op, maar wil wel dat het gewoon allemaal snel weer voorbij is.

    Hoop dat het bij jou invloed heeft op het zwanger worden, en dat je snel een mooie en gezonde babe mag vasthouden
     
  7. Koolen

    Koolen Lid

    3 jun 2018
    32
    9
    8
    Vrouw
    Hey Sab,
    Bij mij is dit via een hysteroscopie gegaan. En kwamen ze de poliep eigenlijk per ongeluk tegen.. dus hebben ze deze meteen weggehaald.
    Ik heb een paar dagen licht bloedverlies gehad en wat lichte na krampen..
    wel een telefoontje gehad vandaag dat door het weghalen van de poliep mijn kansen zijn verhoogd dus weer een lichtpuntje voor mij.
    Ik hoop dat het doormiddel van narcose meevalt voor je! Laat me weten hoe je het je is afgegaan! Ps ik heb ook twee maandjes moeten wachten maar het is voor een goed doel.. en belangrijkste is probeer je zo min mogelijk druk te maken..
    groetjesss
     
  8. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Spannend! Hopelijk bij jullie ook meteen resultaat. Ik vond het kreng nog best groot haha, snap best dat mijn bm dacht: hier past niks meer bij :roflmao:.
     
    Koolen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina