Politie gebeld ivm huiselijk geweld

Discussie in 'De lounge' gestart door Picolientje, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picolientje

    Picolientje Actief lid

    14 mrt 2017
    301
    261
    63
    Deze mensen wonen hier nog niet zo lang en ik ken ze verder ook niet. Wel was gister niet de eerste keer dat ik ze tekeer hoorde gaan. Bij het uitlaten van de hond hoorde ik ze ook al weleens tekeer gaan, maar niet zo extreem als dit. Ik schat het kind op een jaar of 10..
     
  2. Picolientje

    Picolientje Actief lid

    14 mrt 2017
    301
    261
    63
    Ik heb ze verder niet meer gehoord. De politie is ook niet bij mij langs geweest, gelukkig want ik heb inderdaad anoniem een melding gedaan en ik was alleen thuis met de kinderen.

    Maar ik vond het bij die buren al vaker op het randje, ik hoor ze vaak flink schreeuwen, maar niet zoals dit en ook zo tegen het kind. Dus dit vond ik echt veel te ver gaan en als het kind dan smeekt om alsjeblieft te stoppen en dat het de politie zelf willen bellen, dan is dat duidelijk genoeg.
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  3. Picolientje

    Picolientje Actief lid

    14 mrt 2017
    301
    261
    63
    Oh wat afschuwelijk!!! Ik heb als kind er ook mee te maken gehad en niemand die ooit belde voor ons. Terwijl met name mijn broer geregeld in zijn pyjama op straat stond in de nacht en mijn vader geregeld de hele boel verbouwde.
     
  4. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Dat hoeft niet.
    Als er bij zo'n situatie politie wordt gebeld en er een kind aanwezig is maakt de politie standaard een melding.

    Goed gedaan TS!
    Ik hoopte in het verleden altijd dat de buren ofzo de politie zouden bellen.
    Nooit gedaan helaas.
     
  5. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Heel goed dat je gebeld hebt. Hadden ze dat vroeger ook maar voor mij gedaan toen thuis iedere keer de boel kort en klein geslagen werd. Inclusief gezinsleden. Zucht. Sommige mensen.
     
  6. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Goed dat je gebeld hebt. Bah wat naar voor zo’n kind, ik krijg er buikpijn van als ik eraan denk.:(
     
  7. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.636
    1.193
    113
    Bah, wat ontzettend naar dat je dat hebt moeten meemaken! Kan me voorstellen dat het dan nog een groter impact op je hebt als je zo'n ruzie hoort :(.

    Heel goed dat je hebt gebeld! Hopelijk is het een grote waarschuwing en een eye opener voor die ouders geweest.
     
  8. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    Volgende keren ook bellen, evt met de buren afspreken dat telkens een ander een melding maakt.
     
  9. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik doelde op de post waarbij iemand aangaf er tussen te springen bij de buren.
     
    Evanesco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina