POLL: cadeau kraamhulp?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door MaMa, 11 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb je de kraamhulp een cadeautje gegeven?

  1. Ja

    139 stem(men)
    84,2%
  2. Nee

    25 stem(men)
    15,2%
  3. Anders licht toe

    1 stem(men)
    0,6%
  1. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Ze zag onze grillpan en vertelde dat die van haar kapot is en dat ze altijd veel panini's maakte met haar vriend dus het was 25 euro aan tegoedbonnen of 25 euro aan een grillpan ;)
     
  2. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.392
    4.246
    113
    Vrouw
    Nee hoor, ik was blij dat ze weg ging!
    Ze was niet onaardig of niet goed in haar werk hoor, maar ze werkte mij mateloos op mijn zenuwen. Alles wat ze deed irriteerde mij.
    (Ik had zooooo geen last van die hormonen :D)
     
  3. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.463
    3.449
    113
    Ja, beide kraamverzorgster kregen een cadeaubon van 25 euro.

    Ik hoop dat 1 van die kraamverzorgster dit keer weer komt en dan wil ik een wat persoonlijker cadeautje geven, omdat het waarschijnlijk de laatste keer is.
     
  4. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Eerste keer bos bloemen en doos Merci. Ze had ons goed geholpen en had zonder problemen 2 dagen extra kraamzorg voor ons geregeld. Was echt een klik.

    Bij tweede haar weer gevraagd. Dat wilde ze wel en ze heeft met haar werkschema rekening gehouden met mijn uitgerekende datum. Op de dag dat ik aan het bevallen was stond ze de hele dag stand-by.
    Weer een fantastische hulp aan haar gehad.
     
  5. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    oeps te snel verzonden. Ze kreeg van ons deze keer een grote fruitmand aangezien ze dol is op fruit.
     
  6. LesGra

    LesGra Bekend lid

    2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Een vsrwenpakmetje van de Douglas en een cadeaubon! Mocht ik weer zwanger raken, vraag ik haat weer :) Was echt een topper en heel soms kom ik haar nog tegen in het 'dorp'!
     
  7. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Niets.

    Wegens onvoorziene drukte kregen wij maar 3 uur per dag hulp van 2 verschillende dames. Ieder 3 dagen.
    Waren verder prima kraamhulpen, maar ze deden gewoon hun werk en meer niet.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  8. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.967
    8.771
    113
    Ondanks ze er nauwelijks was (uk was te vroeg geboren en is nog geweest toen hij thuis kwam) simpel een doosje merci chocolade. Ze was vriendelijk en flexibel.
     
  9. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Jeetje 91% geeft een cadeau! Had ik niet verwacht..
    En kraamhulp krijgt die elke week wat extra :)
    Die mensen moeten zich vaak kunnen douchen met al die Rituals hahah
    Ik vind de tekening van m'n kind wel een leuk idee
    Ik heb niet echt een klik met dr
    Maar m'n zoontje vind het leuk om met haar te spelen
    Ik voel me verder ook prima dus ze heeft ook niet veel anders te doen als m'n oudste entertainen ;)
     
  10. Fortunae

    Fortunae Fanatiek lid

    6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wij hebben de eerste ruim beloond met een cadeaubon van haar en ons favoriete restaurant. Maar zij was echt super!

    De tweede hebben we geloof ik een foto met zoon gegeven in een lijstje en iets erbij, maar niet heel groot. Zij was prima. Deed haat werk goed, maar er was niet echt een klik.

    De derde een blok chocolade met een foto van haar en zoon. Dat was dan weer een onderling grapje. Zij was ook echt een fijne verzorgster.

    Kraamzorg van de 1e en de 3e hebben we ook beide op fb, van de 2e niet.
     
  11. Fortunae

    Fortunae Fanatiek lid

    6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wij hebben de eerste ruim beloond met een cadeaubon van haar en ons favoriete restaurant. Maar zij was echt super!

    De tweede hebben we geloof ik een foto met zoon gegeven in een lijstje en iets erbij, maar niet heel groot. Zij was prima. Deed haat werk goed, maar er was niet echt een klik.

    De derde een blok chocolade met een foto van haar en zoon. Dat was dan weer een onderling grapje. Zij was ook echt een fijne verzorgster.

    Kraamzorg van de 1e en de 3e hebben we ook beide op fb, van de 2e niet.
     
  12. Aaf88

    Aaf88 Bekend lid

    26 okt 2012
    596
    279
    63
    Jee ik heb daar beide keren helemaal niet over nagedacht :eek:. Ik vond de kraanweek ook steeds zo chaotisch, ben helemaal niet goed in dat dan regelen.
     
  13. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Haha ik ook niet! Pas nu ik zie hoeveel mensen een kado geven denk ik, had ik dat niet ook moeten doen? Niet eens over nagedacht. Maar ik had ook niet echt een klik met haar. Was best onpersoonlijk allemaal.
     
    Aaf88 vindt dit leuk.
  14. Romantic

    Romantic Bekend lid

    29 nov 2015
    874
    91
    28
    Een grote doos Merci, bedank-kaart en een goede fles wijn van kwaliteit. Ik was zeer tevreden over haar, een ontzettende lieverd en er was een goede klik. Ik wist dat ze van lange avonden met wijn en hapjes hield, dus die fles wijn werd zeer gewaardeerd :D
     
  15. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Een mok met 'kraamhulp van het jaar' en naam zoontje erop en een pakje brandnetelthee, dronk ze zo graag...kijk met heel veel plezier terug op die week.
     
  16. manamana

    manamana Fanatiek lid

    30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Bij de oudste niet (niet over nagedacht, maar we hadden ook geen geweldige klik. Ze deed haar werk prima hoor, dat wel).
    Bij de jongsge hebben we een doos chocola gekocht. Geen groot cadeau, vonden we niet nodig, maar wel een kleinigheidje voor de goede zorgen.
     
  17. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.153
    113
    Hebben er wel over gedacht maar dochterlief was toen zo'n draak in de nacht toen dat we overdag met moeite overeind bleven, laat staan daar aan toe kwamen.
     
  18. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Een bos bloemen en een grote doos merci. En het geboortekaartje met daarbij nog een persoonlijk bedank briefje erin.
    Oh oh wat heb ik zitten huilen bij het inpakken van de doos merci de avond voor ze weg ging... en mijn vriend maar lachen... in november mogen we opnieuw :roflmao::cry:
     
  19. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    En wat dacht je van al die chocolade, ze komen zo kilo's aan :roflmao: Of misschien helpt het bij al die vrouwen die hormoonbommetjes zijn haha.

    Ik vind overigens bladcadeau ook een erg leuk kadootje om te doen.
     
  20. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.096
    5.273
    113
    Nee niks. Helemaal niet aan gedacht daar stond mijn hoofd niet naar.
     

Deel Deze Pagina