Poll Prikpil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door RoGiJuLi, 23 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kreeg jij nog bloedingen tijdens de prikpil?

  1. Ja, ik werd maandelijks ongesteld

    0 stem(men)
    0,0%
  2. Ja, heel af en toe een doorbraakbloeding

    1 stem(men)
    20,0%
  3. Nee, ik werd niet meer ongesteld/geen doorbraakbloedingen

    4 stem(men)
    80,0%
  4. Anders ....

    0 stem(men)
    0,0%
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Dames,

    Omdat wij totaal geen kinderwens meer hebben, wil ik graag een AC methode waarbij ik niet meer dagelijks de pil slik.
    Op zich wil ik me best laten steriliseren, echter wil ik niet elke maand nog ongesteld worden. Dus van mij mogen ze alles eruit halen, enkel doen ze dat niet zomaar.

    Momenteel slik ik de pil zo'n 3-4 strippen door, dan een stopweek en vervolgens weer 3-4 maanden doorslikken en dat gaat prima.
    Ook met vakanties/zomerperiode vind ik het fijn dat ik "het" kan regelen.

    Nu zit ik te denken aan de prikpil en zou ik graag willen weten wie van jullie nog tussentijdse bloedingen heeft gehad en bij wie het tijdens de prikpil gebruik helemaal weg bleef.
     
  2. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    nadat de relatie met mijn ex over was, wilde ik even geen ac meer dus stopte ik met de prikpil. ruim een jaar later werd ik pas weer ongesteld. ik dacht toen nog. dit is belangrijk om te onthouden ;)
    een tijdje later leerde ik mijn huidige man kennen en begon ik weer met de prikpil. heb m toen maar 1x gehad en toen had ik het erover met mijn man van een jaar ontpillen bla bla, waarop we besloten dat we dan beter niet door konden gaan maar gewoon condooms. zelfs van die keer raakte ik pas na een jaar weer ongesteld. ik ben vanaf de eerste dag bij zetten prikpil niet meer ongesteld geweest.
     
  3. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn prikpil maar een jaartje gehad. Tussen de eerste en tweede spuit bloedde ik volgens mij wel. Maar wel minder dan ongesteld zijn. Weet niet meer of dat regelmatig of onregelmatig was.
    Na de tweede spuit bleef het in ieder geval wel volledig uit. En een maand nadat ik mijn spuit gemist had, werd ik ook weer ongesteld.

    Maar ik weet dus niet of ik doorbraakbloedingen had gekregen als ik langer aan de prikpil had gezeten.
     

Deel Deze Pagina