popstars

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kimm1988, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    dank je wel:)...

    18 en dan hiphop leraar :| jemig zeg.... hij kan nog zingen ook nog
     
  2. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik vind eigenlijk dat de programma makers hier ook een aandeel aan hebben.
    Als ik in de jury had gezeten had ik het kind linea recta terug gestuurd, niet eens laten zingen en al helemaa nietl uit laten zenden op tv want daar gaat het die moeder uiteindelijk om.
     
  3. laniramom

    laniramom Nieuw lid

    24 aug 2008
    1
    0
    0
    Wel eens bedacht dat er heel wat knip en plak werk bij komt kijken, en dat SBS niet helemaal eerlijk is........
    Dat het kindje zelf is uitgenodigd... dat er toen ouders niet op tijd reageerden of ze zou komen, nogmaals werd gemailt en gebeld, dat men van SBS 6 zelfs speciaal belde en verzocht of haar zussen mee konden komen....................
    Dat verteld men er niet bij...
    ook laat men niet de beelden zien waarop de kindjes gigantische lol hebben... waarop ze constant vragen mogen we op tv zingen? mogen we voor de camera ? aan de cameramensen en popstar crew........
    ook laat men niet zien hoe er werd gepushed om " mama" als antwoord te geven dat knipt men eruit.... evenals de antwoorden die moeder aan de jury gaf waardoor de jury voor schut zou staan omdat zij 100% fout zaten..............
    ook verteld men er niet bij dat het kind zelf dolgraag eens op tv wilde komen en gewoon voor de grap is komen opdagen uiteindelijk omdat ze die dag toch niets te doen had, de afstand klein was vanaf huis (*was het in groningen geweest was ze niet gegaan.....) en het al dagen lang regende steeds!
    niemand die zeg bedenkt hoe die moeder zich voelt dat men de boel in de zeikk heeft genomen en beloftes gebroken .
    Niemand die zich realiseert dat die moeder vantevoren en op locatie meermaals vroeg of men zich realiseerde dat het voor de grap was , dat het een 5 jarige was en of daar rekening mee werd gehouden!
    dat men dit meermaals verzekerde!
    Nee dat wordt verzwegen....
    maar geloof gerust alles wat de media je voorschoteld joh mensen......
    DAT is pas slim....
     
  4. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Dat is duidelijk dat SBS daar ook een aandeel in heeft/had MAAR......

    dan had de moeder nog steeds NEE kunnen zeggen.

    Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen kind zou ik zeggen.
     
  5. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die daar weer aan mee doen.


    en dan die herman gewoon het weer proberen
     
  6. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Euh volgens mij is lamiramom die hierboven een stukje heeft geschreven, de moeder van het 5 jarige meisje.

    Als het voor alle leeftijden is wat is dan het probleem dat men een 5 jarig meisje mee laat doen. Beetje schijnheilig van sbs en de jury van popstars.

    Ik ben ook van menig dat een kind hoort te spelen en niet mee hoort te doen aan een show zoals popstars, maar dat is een keuze van de ouders.


    Wat een belachelijk mens trouwens met die billen, en tja herman weer he.
     
  7. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    tuurlijk heeft sbs daar ook een goot aandeel in gehad....

    Maar als moeder vind ik...dat je je eigen kind in bescherming moet nemen.!
    Ookal wilt het kind dit zelf heel graag !
    De beslissing ligt bij Jou als ouder en niet bij het kind !

    een kind van 5 kan niet voor de comp kruipen en een mailtje naar POPSTARS sturen, met Ik zou graag mee willen doen!
     
  8. MaCi

    MaCi Actief lid

    27 mei 2008
    332
    0
    0
    Inderdaad Ranjeewha18. Daar ben ik het helemaal mee eens!
     
  9. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ik weet uit eigen ervaring :D dat het helemaal niet gaat zoals ze je op TV willen doen laten geloven. Je gaat helemaal niet eerst bij DE jury naar binnen. Je doet eerst auditie bij 'gewoon' wat medewerkers. Pas als zij vinden dat je wel eens door kon gaan of dat je je zelf lekker voor lul zet, ga je naar DE jury.
    En iedereen wordt uitgenodigd. Juist een Herman en een jongedame van 5. Maar ik vind het de verantwoordelijkheid van een Herman en van een moeder om al bij het begin te zeggen: stop. En dat begin is voor mij het opgeven. Waarom geef je je kind van 5 op? Wat verwacht je er nou van? De nederlandse Shirley Temple of zo :(

    Ik citeer HenkJan:
    * draai je 's om
    * wat staat daar?
    " popstars "
    * precies
    * tot ziens !
     
  10. ppver

    ppver Fanatiek lid

    26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Wanneer beginnen de live show eigenlijk?
    Ik begin het nu een beetje zat worden die mensen die denken dat ze kunnen zingen. En als je het aan hoort is het af en toe net een kraai met keelpijn.

    Na een paar afleveringen Op zoek naar Joseph merk ik dat nu meer gewent ben om naar wat kwaliteit te luisteren.
     
  11. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Om sommige mensen kan ik wel lachen, maar bij sommigen krijg ik gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Die gaan daar serieus staan met het idee dat ze onwijs goed kunnen zingen, maar het enige wat eruit komt is kattengejank.. Waarom behoeden familie/vrienden/kennissen hun niet voor de afgang.
     
  12. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Die 2 zusjes waren echt goed jammer dat ze niet door zijn gegaan...
     
  13. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Die proud mary zongen? Ja vond ik ook erg jammer dat ze niet door zijn. Ze zijn nog wel jong, maar ja, er zijn er wel meer erg jong die toch door zijn.
     
  14. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja die bedoel ik idd, ze waren wel jong ja.
    Ik vind het wel stom want het maakte zogenaamd niet uit welke leeftijd je had.
     
  15. joyce

    joyce Bekend lid

    hahaha :)

    ik zag gister een bekende die ging helemaal uit der plaat toen ze niet door was
     
  16. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    En dan die griet die zo stoned was als een garnaal en al heel veel biertjes te veel op had.... :confused:

    Geweldig al die mensen die denken dat ze kunnen zingen en dan kei hard afgaan....wahaha
     
  17. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik kijk het ook elke week!
     
  18. Tammie26

    Tammie26 Bekend lid

    18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Blijkbaar vinden veel mensen het niet erg om zichzelf voor lul te zetten :)
     
  19. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik sta elke week weer verbaasd te kijken om wie ze wel en wie ze niet door laten gaan... Vind het té commercieel.
    Uiterlijk is blijkbaar belangrijker als stemgeluid... :rolleyes:

    Ik vind het ook een beetje jammer dat mensen niet door worden gelaten om de leeftijd (te jong of te ou) Geef dan een leeftijdsindicatie aan en vermeld niet dat het voor alle leeftijden is.

    Dat 'Kurt Cobain' ventje vond ik hartstikke goed en musicaal. Laten ze hem niet doorgaan omdat zijn stem niet 'écht overkomt' :( Toen brak echt mijn klomp hoor! Kunnen ze die stem dan niet 'kneden'?
    Nee, want hij ziet er niet 'modieus' genoeg uit, en al die overdreven oerlelijke modepopjes gaan wel door, want die zijn 'uiteraard' wel te kneden....

    Ach, het blijft jammer!

    Anyway, het blijft wel een grappig programma om naar te kijken :)
     
  20. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Ik vondt het kurt cobain ventje helemaal geweldig ook! Toen hij begon met zingen, dacht ik: oooow die is wel door! Maar toen ik dus zag van niet..... :rolleyes: ! Ik heb er genoeg gezien die door zijn gegaan en niet kunnen zingen....en door zijn gegaan omdat ze er zo 'modieus' uitzagen! :confused: Ik snap dat niet... maar jah, voor de rest wel leuk om te kijken!
     

Deel Deze Pagina