positieve urinetesten en negatieve bloedtest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Javallie, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Javallie

    Javallie Nieuw lid

    25 mei 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Goedemorgen ik wil even mijn verhaal kwijt en hoop iemand met ervaring.

    Ik ben vandaag 9 dagen overtijd. vanaf dag 1 ben ik gaan testen deze beleven negatief tot en met dag 5 (zondag) hij was best licht maar goed te zien. gezien mijn verleden heb ik die maandag maar een bloedtest gedaan. Dag erna dinsdag maar weer een test gedaan, test werd iets duidelijker positief nog wel,licht maar duidelijker. woensdag de dag erna uitslag van bloed en die was negatief.

    Vandaag donderdag weer zelf getest en test blijft positief (wel licht maar van veraf wel te zien) ik snap er echt helemaal niks van.

    Nu lees ik verhalen van sommige mensen dat ze toch zwanger bleken te zijn na een negatieve bloedtest.

    Hoor graag jullie ervaring, mocht je dit ook meegemaakt hebben.

    Voel me echt zwanger.... moet echt enorm veel plassen wat me echt opvalt, ben duizelig, maagzuur en erg moe. Schijnzwanger kan ik niet zijn zei de vk want dan krijg je geen positieve urine uitslag.. ik snap er echt helemaal niks van.
     
  2. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Heb je foto's van je positieve testen?
    Een negatieve bloedtest betekent echt niet zwanger.
     
  3. Javallie

    Javallie Nieuw lid

    25 mei 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Nee geen foto want mijn camera is stuk, maar 21ste heel lichte streep, 23ste streep iets duidelijke en van veraf te zien, en 25ste (vandaag) nog iets duidelijker. als je hem op tafel legt en je staat erboven echt duidelijk te zien. en is ook roze gekleurd.
     
  4. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Als er hcg in je lichaam aangemaakt werd dan zou dat wel op een bloedtest te zien zijn.. ik denk dus dat je niet zwanger bent. Misschien dat je testen op een ovulatie reageren? En welke testen heb je?
     
  5. Javallie

    Javallie Nieuw lid

    25 mei 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Leidapharm, reageert al op 10iul staat er.
     
  6. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Tsja tis moeilijk te beoordelen voor ons want je hebt geen foto's.
    Maar zoals ik al zei is een bloedtest heel betrouwbaar. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen, en dan met een cb met weekindicator, die zou dan ook positief moeten zijn
     
  7. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Die staan hier op het forum bekend als onbetrouwbaar en dat ze vaak een valse streep geven. Met een negatieve bloedtest denk ik helaas echt dat je niet zwanger bent. Sorry.
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.599
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd!

    En als er hcg in je urine zit (waar een test op reageert) dan moet je ook zeker hcg in je bloed hebben!
    Dus je testen zijn vals helaas.
     
  9. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    was de hcg waarde in je bloed 0? of was hij laag en de interpretatie dus negatief?
    Dat laatste zou een positieve urine test kunnen verklaren, maar na de nod is dat vaak geen goed teken.

    Ik zou de testen meenemen naar de huisarts en dan bespreken (ik ga er in mijn antwoord vanuit dat de testen echt positief kleuren binnen de tijd die er voor staat)
     
  10. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Oeh Leidapharm heb ik helaas vaak genoeg duidelijk positief getest terwijl ik niet zwanger was. Zou toch echt even een andere rest gaan proberen
     
  11. HopeSept12

    HopeSept12 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik denk toch dat een bloedtest het betrouwbaarst is
     

Deel Deze Pagina