heeel onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mymiracle, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    hallo allemaal,

    ik ben 6 weken zwanger en bij elk pijntje bang dat het mis is :rolleyes: , ook ben ik steeds bang dat ik een bbz heb, omdat ik vooral rechts steken heb maar ik bloed niet en de steken gaan ook altijd weer weg, is dat een goed teken? wie kan me geruststellen :(: ik krijg 18 sept pas een echo, dit is mijn eerste zwangerschap
     
  2. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik ben ook heel erg bang dat er iets mis gaat. Ik leef per dag. Ren ook elke keer naar de wc om te kijken of ik bloed :( Niet normaal zeg. En die steken heb ik ook. Heb vandaag gebeld met de Vk en die zei zolang ik geen bloed verlies is het goed...
     
  3. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    oh gelukkig dan ben ik niet alleen, bedankt voor je antwoord en gefeliciteerd met je zwangerschap, ennuh, dat naar de wc rennen elke 10 min dat doe ik ook,
     
  4. Niet meer actief

    Ik had het ook heeeeeeeeel erg... die onzekerheid pff!
    En ik ben ondertussen al bijna 29 weken zwanger :) genieten meiden! Proberen niet te druk te maken..
     
  5. dvz

    dvz Lid

    22 okt 2007
    28
    0
    0
    Ik was ook heel onzeker bij ieder dingetje wat ik voelde, maar je moet echt proberen te genieten want voor je het weet ga je alweer bevallen! Er gebeurd natuurlijk van alles in je lichaam en dat verklaard ook een hoop pijntjes. Ik had erge last van bandenpijn. Nu helaas van mijn onderrug... Veel plezier bij jullie 1e echo straks!
     
  6. ladyrabbit

    ladyrabbit Bekend lid

    13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik had het ook de eerste weken, maar het is allemaal goed gekomen aangezien ik bijna moet bevallen! Probeer vooral te genieten, 9 maanden vliegt voorbij!
     
  7. Nannoe

    Nannoe Lid

    23 aug 2008
    18
    0
    0
    Ik denk dat (bijna) iedere vrouw die angst heeft... Bij mij duurt deze angst al bijna 9 maanden... Je bent zo blij dat het gelukt is, dat je niet wilt dat je geluk afgenomen wordt... Maar probeer het positief in te zien, en heb vertrouwen in je kindje te ....

    iig van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina