Prematuur geboren, toen te veel wittenstof ivm cyste links.

Discussie in 'Aangeboren afwijkingen' gestart door Maan14, 21 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Zoals mijn openingspost zeg,

    Ons zoontje is met 32 weken geboren en bleek toen te veel wittenstof icm cyste links te hebben. De artsen waren dit perongelijk vergeten te vertellen..... ' lees deze arts heeft zo veel fouten gemaakt dat het goed uit kwam dat dit onbekend bleef'

    Nu via een anderen arts hier achter gekomen. En meteen gaat ons zoontje de molen weer door. Hij is met alles net wat trager maar grofmotorische is hij Helaas heel slecht daar naast Praat hij pas sinds zijn 3de. En is vooral zijn montmoteriek en spierspanning niet geweldig.

    Hij krijgt nu een EEG omdat ze denken dat hij last heeft van abcense. Daar na nogmaals naar de fysio doorbespreken hoe en wat en dan naar de kinderneuroloog.

    De arts gaf aan dat dit allemaal al gebeurd had moeten zijn. En twijfelen erg om straks een klacht in te dienen als we weten hoe en wat.
     
  2. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Jeetje wat erg...
    Het veranderd er niks aan maar ik zou zeker een klacht indienen.
     
  3. Fauna

    Fauna Bekend lid

    22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Wat enorm slecht dat jullie dat niet verteld is en jullie het via een andere arts hebben moeten horen. Ik weet niet of een klacht indienen veel helpt, heb altijd het idee dat ze in een Z-H elkaar het hand boven het hoofd houden. En het kost je ook weer de nodige energie die je nu misschien liever in jullie zoontje steekt. Maar als je denkt dat het baat gaat hebben zou ik wel een klacht indienen.

    Weet je al iets meer? Ik heb alleen ervaring met witte stof verlies en niet een teveel aan witte stof.
    Wens je heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina