pretecho

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door djara, 8 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

zouden jullie een pretecho willen?

  1. ja

  2. nee

  3. weet (nog) niet,

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Jazeker, 9 december staat onze afspraak. ik verheug me er enorm op hoor.

    En Tjenna, wat een leuke afbeelding onder je naam!!
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja wij zijn er ook uit, we gaan ook op 9 Dec. een echo laten maken!!!! ik heb er mega veel zin in. Ik ben dan 20 weken zwanger (bijna 21). En dan laten we er nog een maken als ik 27 weken zwanger ben. We hebben een pakket gekocht voor 2x een 3D echo. We krijgen dan een DVD en foto's mee naar huis.
     
  3. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hi mouschy....ik had je eve een pb-tje gestuurd, omdat ik nog wat vragen had over dat echobureau waar je geweest was....want denk dat wij ook wel daarheen gaan,,....maar waren een aantal vragen nog, dus hoop dat je die nog ff kunt beantwoorden... jij mag alweer bijna voor pretecho nummer 2 he? spannend!! :) groetjes suusje
     
  4. Niet meer actief

    Wij willen wel weer een pretecho laten maken, maar niet om het geslacht te laten bepalen denk ik.Wil dathet deze keer toch echt een verrassing blijft.
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi, ik heb de vragen maar hier ook neergezet, misschien dat anderen er ook nog wat aan hebben!

    Je bent in een kamertje samen met je man (of wie je wil) en de mevrouw die de echo doet. En je kan het helemaal zelf bepalen. Ze gaat eerst kijken in 2 D zwart/wit. Omdat het sneller beeld geeft dan 3D, dat gaat wat langzamer. Ze kijkt het kindje helemaal na en vraagt of je nog wat wil zien of weten. Ze neemt echt alle tijd voor je en geen vraag is te gek...

    3D alleen dan bewegend beeld. 3d zijn foto's 4d een film.

    Ik heb een pakket genomen, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Je kan ook maar 1x gaan, maar voor de prijs hoef je het niet te laten om 2x te gaan. Voor 30 euro meer mag je nog een keer een uur naar je kleine wonder kijken. Dat is het ons wel waard. Als de gewone echo niet lukt omdat het kindje niet mooi ligt mag je gratis terug komen. Ons kindje lag de hele tijd te slapen met de handjes voor het gezichtje en je zag dus niets. En toen zei ze ook meteen dat we gratis terug mochten komen mocht het niet veranderen. Ik heb toen even een kopje thee gedronken en even later weer onder de echo gegaan. En toen lag het kindje heel mooi!

    Nee het maakte helemaal geen geluid eigenlijk... ik heb niets gehoort en het kindje heeft er ook weinig van gemerkt. Ik weet wel dat een echo voor een baby te horen is. Maar niet heel erg of zo. Ik heb het niet kunnen horen omdat het voor ons niet te horen is. Maar het apparaat zelf maakt geen geluid.

    Ja hier gaat alles heel goed, voel me ook beter gelukkig. En ik heb nu een inval baan, en dat gaat ook goed. Ben natuurlijk wel moe maar dat ben ik aldoor eigenlijk wel. Ik hoop dat ik je goed andwoord heb gegeven. En je kan altijd bellen naar Purmerend en op hun site kijken.
    Ik lijk wel een reclame voor hun hahahaha, mag volgende keer wel om korting vragen ;)
    Maar wij gaan dus eind Jan. weer voor de 2e echo en ik kan niet wachten!!! :D
     
  6. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hey, je zet toch niet zomaar mijn privebericht hier neer....nee hoor geintje!!! maar ik kon dit eerst niet terugvinden,vandaar dat ik je maar mailde :) en toen ik uiteindelijk wel de juiste topic vond, dacht ik pffffffff kan ik weer alles typen hahaha lui he? maaaaar zo kan het ook!!! Bedankt nog voor alle antwoorden....ben over de streep getrokken en ga toch maar weer een 3d proberen bij deze zwangerschap...ik had het echoburo ook al inmiddels dezelfde vragen voorgeschoteld en schijnt dat ze met het nieuwste apparaat werken...dus maakt niet meer zo'n gigantisch lawaai als die van het buro tijdens mijn vorige zwangerschap.....Dus joepie!!!!! we gaan!!!! haha Nu maar gauw een afspraak maken en dan mogen we al over 5 weken de BEEB ontmoeten...ben zo benieuwd of hij of zij een hij of een zij is ;)
     
  7. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!
    Mijn lief en ik gaan ook voor een pretecho! Na de 1e termijnecho ben ik zo happy dat ik 1 echo niet genoeg vind ;)
    Plus dat wij ook graag willen weten het een jongetje of een meisje wordt!
     
  8. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hahahaha ja ik had het echt niet hier neer gezet als het heel erg prive is en zo. Maar ik heb deze vragen al meer keer gelezen en zo dus het is wel zo handig als iedereen het kan lezen!
    Heel veel plezier met de echo! en laat je nog even weten hoe je het vond!?
    Groetjes.
     
  9. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Zal ik zeker doen!!!!
     
  10. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Bij mij op het werk kan het gedaan worden, hihi. Al mijn zwangere collegás hebben het op mijn werk gedaan, erg leuk! Maar ga het zeker ook in het ziekenhuis doen, die hebben er toch meer ervaring mee.
     
  11. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik doe ook geen pretecho want ik krijg ook elke 4 week een echo. De laatste maand heb ik er 1 meer gehad want ik kreeg een uitgebreide echo vanwegen mijn epilepsie.
    Daar hebben ze wel gezien wat het zou worden ik wou het niet weten.
    Maar mijn zusje weet het wel wat het word.

    Groetjes Ellen
     
  12. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    nou geloof me als je van de eerste het wist wat het wordt en bij de tweede niet dan kan je mooi voor een verrassing staan iedereen dacht en wij ook dat we een meid kregen hahahaha was een mooie verrassing dat we een jongen haden hihi
     
  13. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij gaan binnenkort ook zeker een pretecho doen.
    En we willen het geslacht inderdaad ook al weten. Zijn erg nieuwsgierig of mijn gevoel het goed heeft!
    Succes allemaal!
     
  14. Niet meer actief

    wat is je gevoel dan meid?
     
  15. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)


    haha, ellen, ik weet het ook... ik heb het ook perongeluk gezien..... maar ik zeg niets...je hoort het vanzelf!

    ( http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3073 )
     
  16. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ik hou dat gevoel hier even voor mezelf.
    Als we het strax zelf ook weten willen we het verder niet vertellen aan anderen.
    En hier zit ook nog een collega van me op het forum haha dus vandaar!!

    Heb alleen wel heel sterk een gevoel en heb ook al dromen daarover gehad.
    Dus het blijft nog even spannend...succes verders!!

    Groetjes Annemieke.
     
  17. Niet meer actief

    oke groot gelijk meid dat je het dan voor je houdt
     

Deel Deze Pagina