Preventief actie ondernemende?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mip, 2 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjar85

    Tjar85 Bekend lid

    9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Wat een onzin dat je huisarts je zo lang laat wachten. De zus van mijn vriendin en twee van haar nichten zitten vervroegd in de overgang. Mijn vriendin werd meteen doorverwezen. Half jaar geleden een echo gemaakt voor een folikel meting en bloed getest. Dat was allemaal goed. Vandaag een tweede folikelmeting en bloedonderzoek. Mochten de uitslagen nu slechter zijn dan een half jaar geleden dan komt ze meteen onder extra controle. En evt zelf eicellen invriezen.

    En dat terwijl ze niet eens nu zwanger wil worden. Het is de bedoeling dat ik ons eerste kindje draag en zij ons tweede kindje.
     
  2. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn moeder kwam met 38 in de overgang, mijn oma met 35. Toen mijn moeder 30 was had ze al problemen met zwanger raken, dus nee ik vind jouw ha laks.
    Ik ben 34 en in de overgang.. wist dat dat kon gebeuren dus ik ben tijdens mijn laatste studiejaar al zwanger geraakt.. gelukkig hadden we die kans.
    Klopt wel dat het lastig te meten is zo jong.

    Hopelijk komt het goed!
     
  3. Mip

    Mip Lid

    2 mei 2018
    7
    1
    3
    Vrouw
    De eerste zijn binnen. AMH wacht ik nog op, duurt nog een week.

    LH 4.0 U/L
    FSH 8.0 U/L
    Oestradiol 125.23 pmol/l

    Maar ik denk niet dat ik hier al conclusies uit kan trekken zonder de AMH..
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    AMH is voor jou nu even het belangrijkst toch? Ik weet dat de andere waardes prima kunnen zijn en AMH alsnog verlaagd... succes nog even met wachten!
     
  5. Mip

    Mip Lid

    2 mei 2018
    7
    1
    3
    Vrouw
    De AHM waarde is binnen: 3.8.

    Er staat dat die binnen de 0.35 en de 12 moet liggen. Dus volgens mij is dit dan een goede uitslag?
     
  6. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    3.8 is een prachtige uitslag! Nog (lang) geen overgang in zicht!
     
  7. Mip

    Mip Lid

    2 mei 2018
    7
    1
    3
    Vrouw
    Oh nou gelukkig, helemaal blij nu!
     

Deel Deze Pagina