laatste fles is een drama

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door bernadet26, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bernadet26

    bernadet26 Fanatiek lid

    28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    het is sinds 3 dagen echt een drama met de laatste fles.
    normaal gesproken krijgt ze die fles rond 19 uur, krijgt ze een schone luier , word in haar slaapzakje gelegt dr duim gaat erin en mevrouw slaapt. die fles gaat dan ook helemaal leeg (ong 180cc)
    nu sinds 3 dagen dus , zodra ik met de fles aan kom lopen zet ze het al op een gillen en is niet meer stil te krijgen.
    dan moet ik haar echt na zo'n 15 min nonstop gillen in bed leggen, slaapzak aan (dan huilt ze nog steeds) fles erin en dan wil ze hem wel, maar valt dan na ong 70cc inslaap en is niet meer wakker te krijgen.
    iemand een idee hoe het kan dat dat ineens zo gaat en is het niet erg dat ze liggend de fles drinkt?
    zodra ze de echte tekens geeft dat ze moe begint te worden geef ik dus die laatste fles en is altijd zo goed gedaan maar nu is het dus echt gillen geblazen.
    ik vind dat zo zielig voor haar
     
  2. nonnie26

    nonnie26 Niet meer actief

    hoi, hier was dat precies hetzelfde rond die leeftijd en is weer overgegaan na 2 weken, heb me er niet zo druk om gemaakt en heb hetzelfde gedaan als wat jij doet ze kreeg ook 200cc en dronk dan beneden zo'n 50 a 60 cc en dan was het klaar boven in bed dronk ze dan nog 70 a 80 cc maar ze ging net als anders gewoon klokje rond dus daarom heb ik er verder niets achter gezocht en heb het voor mezelf als een sprongetje gehouden na 2 weken was alles weer oke en dronk ze hem gewoon beneden weer leeg... even volhouden dus het gaat weer over althans hier wel ;)
     
  3. bernadet26

    bernadet26 Fanatiek lid

    28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    heb idd het idee dat het wel eens een sprongetje zou kunnen zijn.
    vanmorgen kon ze ook ineens wat nieuws dus...
    ach ja verder gaat het echt super goed dus als dit alles is;)
     

Deel Deze Pagina